Demontáž palubovky SAG II

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Demontáž palubovky SAG II

Příspěvek od Jaroušek »

čest, budu měnit radiátor topení na Alhambře II r.v. 6/2009 1.9 tdi a nemáte někdo plánek či postup kde všude jsou ty šroubky? Hledal jsem i na VW clubu ale tam je spoustu fotek a rad ohledně modelu I, přesný postup na model II jsem nenašel. Budu moc rád :)) díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Prodej auto. To nechceš dělat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

uplne v pohode. jen se hur vyndava kastlik aby prezil. zitra bych ti asi mohl poslat postup z elsy
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

Neni to hrozne, chce to plac kam si budes davat diely aby si vedel, kde co ako bolo... Ja som cakal horsi pristup, najviac ma zdrzali sroby/matice, ktore su z motorovej cast, nikto by ich tam necakal - aspon na SAG 1 - 1999 :D (LOL)
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

delal jsem to nekolikrat neni to tak hrozne jen je tam hromadu sroubu a horni cast je zvlast spodek je samostatne
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

auto jsem ted koupil :) , nejdřív do něj musím nasypat prachy a potom až prodat :) , jinak vyčetl jsem, že v motorovém prostoru se dělá jen u modelu I, jinak již jsem psychicky připravený na výměnu, počkám na Viciho návod......Díky všem
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

v motorovom priestore budeš aj pri lifte, sú tam tiež šróby ktoré budeš musieť povoliť

a vôbec to nie je taká katastrofa, pol dňa roboty ;)
prvý krát možno čosi viac
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, tak jsem se do toho pustil, a tak trochu jsem skončil na tom radiátoru....hadice z motorového prostoru jsem sundal ale ten spodní šroubek u radiátoru ne a ne..….vy povolujete někde i to samotné velké topení jako celek? díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

to je hrozně jednoduché, tam dole to povolíš, nad tím doleva, pak doprava, 8 x zatřepat a je to venku... Když to nepůjde, tak zrobit molotov koktejl a trefit se přímo na auto... Pak popcorn a koukat jak hořííííí (LOL) (rofl) (LOL) (rofl)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Tak radiátor vyměněný ale topí velmi slabě. Zakoupil jsem hella a až při výměně bylo jasné, že délka a šířka jsou stejné ale síla starého byla 4,2 cm zatimco ta hella je silná cca 3 cm. No z ofuku mi jde tak 25 st, na diag vidím jakýsi přední výfuk a ten je dost mizerný, motor má 80 st a přední výfuk má cca 35 st, když sledují zadní výfuk tak ten má třeba 50-60 st...... jaké radiatory do toho cpete? A kdy má běžet to přídavné čerpadlo vody? Díky a dále mě zaráží že: mám předek i zadek na HI a klapka přední je na 0 % ale zadní klapka je na 99%.... to je chaos kuwaObrázekObrázekObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Asi si sestavil něco špatně. U OI je to jednoduché a taky tam uděláš školáckou chybu ( špatně daný ofuk,přepážka,klapka ).
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Mal som na SAG tiež skúsenosť že druhovyroba stála za houby. Za prvé tam ani nepasovala a za druhé to vyzeralo ako decko od ku..y. iné rozmery jadra.

Nakoniec sa zohnal použitý originál a všetko ok :roll:
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Nejsem si vědom chyby, radiator jsem vytáhnul, dal nový a bylo to, na žádnou klapku jsem nesahal, jen jak jsem uvedl, má slabší tělo o 1 cm......zmetek jeden. Ano, tak už jsem kdesi četl, že druhovyroba stojí za prd, ale přece je to kus radiátoru i tak, tak nevím nevím.......co ty klapky v těch procentech? Proč je přední a zadní obráceně?a co to elektrické čerpadlo? Má běžet když je zadek vypnutý? Díky.....jinak včera jsem byl instalaterObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ty trubky pod tím mirelonem shnijou čéče..
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 23 čer 2011, 20:36

Příspěvek od Jarda_6 »

Ten Tubex není do venkovního prostředí....
Ale vypadá to moc pěkně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“