Zachovat KAT ano/ne ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Zachovat KAT ano/ne ?

Příspěvek od kovycek007 »

81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...

V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo :D
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nech ho tam ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Přesně tak..... Kat zachovej..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od AdisTDI »

Si blazen , koukej ho vyndat ;)
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Re: Zachovat KAT ano/ne ?

Příspěvek od RudisTDic »

kovycek007 píše:81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...

V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo :D
Sezen prvni cast s katem z arl..a uplne na pohodu,mel jsem stejnou konfiguraci a jelo hezky i s katem
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak tak to by bylo nej. prvni dil s katem z asz/arl. urcite bych kat ponechal.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

100% nechat
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

docela těžký sehnat.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial funguje, tak ho tam urcite nechaj. A ked je uz prepaleny, tak ho vyhod.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Kdo by chtěl auto co smrdí jak stará Avie ?
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: Zachovat KAT ano/ne ?

Příspěvek od DIESELPOWER office »

kovycek007 píše:81ASV, 1749VB, FMIC 550x140x65, 0.240 trysky, 11mm hlava, sání ARL, filtrbox ARL,c čidlo, jednohmota HDS...

V plánu je max 190ps, sériový výfuk je pěkný, nezhnilý, kat funkční, je nutnost ho kuchat ? Nebo to přeždíme, když se udělá rozumný SW. Nechci aby mi pšoukalo turbo :D
Dobrý den,

vzhledem k HW je možné a doporučujeme ho ponechat. S kvalitním SW úpravou to nebude problém.
Obrázek
Uživatelský avatar
klematek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25 úno 2019, 16:43
Bydliště: johnova 285

Příspěvek od klematek »

Dobrý den,
prosím o radu, jelikož se vyznám v astmatických vysokootáčkových srandách, ale turbomotor je pro mne tabu. Před rokem jsem koupil Oktávku 81 kw, 290 tis. km, SW Cimbu, jinak sériovka. Měnil jsem sací potrubí, které ale nevykazovalo zásadní zanesení. Nevím případnou návaznost na zakarbonování celého motoru. Katalyzátor a EGR jsem nahradil výrobky Darkside. Bylo třeba vyčistit regulaci, ovšem k nastalé finanční tísni odkládáno. Auto bez katu jezdilo půl roku. Nyní došlo k destrukci turba, kdy se rozlétl sací domek. Motor ohřívám, turbo dochlazuji, olej měním max po 10 tis.
Nastává otázka. Mohlo turbo odejít kvůli odstraněnému katu? Nerad bych dal nové a zase se odporoučelo.
Nemohl se spíš utrhnout kus karbonu?
Může zatuhlé naklápění lopatek za destrukci?

Díky za odborné rady :)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

turbo odešlo nejspíše z důvodu zaneseného VTG
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
klematek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25 úno 2019, 16:43
Bydliště: johnova 285

Příspěvek od klematek »

Co jsem naštudoval, tak VTG je v "horké" části. Nechápu, jak pak dojde k rozstřelení domku studené části ... jinak dík za reakci :)
Mazda 323 1,6 kit car, 198 ps, 188 Nm
tréninková 323, uloženka 323 ...
A nakonec jsem skončil u TDi pro civilní pohyb a stejně to překopávám :)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Špatně fungující regulace = přefuky, tzn. přetáčení turba. K tomu ještě mizerný chip od Cimbu, který tomu jistě "pomohl". Dát nový turbo a nahrát sériový soft, nebo dát kvalitní chip a najede to milión :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“