1.6TDI chyby na motoru. Vadný EGR, předpokládám správně? Díky.
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856
Kódování: 00194036032401080000
Číslo dílny: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003005 (VW46)
ROD: EV_ECM16TDI_VW46.rod
VCID: 7CF742F2F7EB61A1B5-8028
2 závad nalezeno.
7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů
P046C 00 [237] - neplatný signál
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 2
Kilometry: 259357 km
Datum: 2040.14.08
Čas: 19:26:38
Otáčky motoru: 2072.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 98.0 %
Rychlost vozidla: 34 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 14.569 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: -0.189 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: buzení-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.424 %
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí-V_EGRV[0]: 0.693 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset otevřen-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14
7343 - potenciometr zpet. vedeni vyfuk. plynu - signal prilis maly (G212)
P0407 00 [032] - -
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 259305 km
Datum: 2040.14.05
Čas: 09:13:29
Otáčky motoru: 915.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 72.5 %
Rychlost vozidla: 12 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 45 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 5 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.344 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: -0.940 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: buzení-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.821 %
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí-V_EGRV[0]: 0.684 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen-V_EGRV_BOL[0]: 0.708 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset otevřen-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14
Readiness: 0000 0000
Vadný EGR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Vadný EGR?
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
nachci zakládat nové téma, protože můj problém se týká rovněž nefunkčního egr ventilu, akorád že se jedná o egr na octávii ALH ovládaný podtlakem.
Na vstupu podtlaku je pouze malí podtlak, který nestačí na otevření egru pro vstup spalin do sání.
Já jsem vyměnil všechny hadičky a vyzkoušel jiný N18 a stav je stále stejný, na konektoru pro N18 proud je a pokud napojím egr přímo od vývěvy, tak se otevře, už nevím co bych měl ještě vyzkoušet.
Máte někdo zkušenost s podobným problémém?
Předem děkuji za každý nápad, auto budu prodávat, tak chci aby vše fungovalo.
Na vstupu podtlaku je pouze malí podtlak, který nestačí na otevření egru pro vstup spalin do sání.
Já jsem vyměnil všechny hadičky a vyzkoušel jiný N18 a stav je stále stejný, na konektoru pro N18 proud je a pokud napojím egr přímo od vývěvy, tak se otevře, už nevím co bych měl ještě vyzkoušet.
Máte někdo zkušenost s podobným problémém?
Předem děkuji za každý nápad, auto budu prodávat, tak chci aby vše fungovalo.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5