Chlapy co u tohodle CRka očekávat po 300 000km? EGR počítám, že je časovaná bomba + vstřiky, ale ty se daj repasovat ne jak u 1.6 tdi.
Pokud už byl měněnej EGR a vstřiky, počítám že dpfko může v pohodě fungovat dál, samozřejmě podle zanesení a celkově podle toho jestli jezdilo dálky atd..
Co ta malá spojka u 81kw? snese toho dost? Celkově elektrika u B6 stála za prd, ale po tom roku 2009 už by to mělo byt vychytaný ne? Jako el. ručka atd.. Zkuste popsat vaše zkušenosti tady s těma vágnama. Díky
passat b6, 81/103 kw CR 2009+
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vetsinou se mi jedna o auta z rise, par jsem jich dovezl ale vsechno 2010 a najezd kolem dvou kil, jeden pacos, ze by bral i neco co ma pres 300+ jen jestli to vydrzi, vsechny ty auta maji servisky a jsou primo od dealera, takze servis zanedbanej nebude. Par egru uz jsem menil, ale to byla blba 1.6 tdi nebo yeti 2.0 tdi najezd do 200 000, tak se radsi ptam na ty passaty. Ty kody motoru jsou vetsinou cbdc to je 81 kw, pak ty 103 kw jsou cbab