Superb CBB žere vodu po litrech
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 led 2019, 20:04
Superb CBB žere vodu po litrech
Ahoj všichni,
chtěl bych se zeptat na Váš názor. Mám Supa II 125 kW CBBB a začal brutálně žrát vodu. Za posledních 700 km jsem do něj nalil cca 5 litrů.
Podezření je na hlavu nebo na chladič výfukových spalin, takže dřív, než nechám sundat makovici, což je podstatně dražší, bych se rád zeptal, jestli někdo podle příznaků nějak nepozná, která varianta závady by to mohla být.
Příznaky :
- bílý kouř z výfuku. Nepravidelný. Chvíli kouří, chvíli ne.
- ztrácí se voda. Nepravidelně. Jednou najedu 250 km než kontrolka zahlásí nedostatek, jindy 30 km. Někdy doliju decku, jindy litr.
- když je auto zahřátý a musím dolít, pomalu otevírám expanzku, zasyčí a někdy vybublá trošku vody zpátky
- pod autem ani v motorovým prostoru nikde nic. Pod pumpou, pod chladičem, všude sucho.
- expanzka je čistá bez známek oleje.
- pozoroval jsem, že při plynulé jízdě někdy zničehonic leze teplota oleje nahoru až na 108 stupnu, auto prestane topit a pak zase znicehonic topit zacne a olej klesa zpatky dolu. Jinak olej má běžně teplotu +- 85 stupnu (neni to nejak malo ?)
- voda má pořád 90, neklesá, neroste. Možná když stojím na místě a nechám auto klapat, tak teplota o něco klesne, nevím, jestli je to normál nebo má mít pořád 90, i když není v tahu.
- Hladina oleje je sice vyšší, ale od doby, co pozoruju ztrátu chladiva, nenarůstá (možná přelili hladinu v servisu při výměně)
- víčko oleje je bez masivního šlemu, pravda, nějaké stopy šlemu tam jsou
- hadice s vodou při zahřívání tvrdnou, ale nejsou jako beton, sice nejdou promáčknout až nadoraz, ale pořád jdou namáčknout. Když auto vystydne, hadice jsou zase měkký jako molitan.
Děkuju za názory.
chtěl bych se zeptat na Váš názor. Mám Supa II 125 kW CBBB a začal brutálně žrát vodu. Za posledních 700 km jsem do něj nalil cca 5 litrů.
Podezření je na hlavu nebo na chladič výfukových spalin, takže dřív, než nechám sundat makovici, což je podstatně dražší, bych se rád zeptal, jestli někdo podle příznaků nějak nepozná, která varianta závady by to mohla být.
Příznaky :
- bílý kouř z výfuku. Nepravidelný. Chvíli kouří, chvíli ne.
- ztrácí se voda. Nepravidelně. Jednou najedu 250 km než kontrolka zahlásí nedostatek, jindy 30 km. Někdy doliju decku, jindy litr.
- když je auto zahřátý a musím dolít, pomalu otevírám expanzku, zasyčí a někdy vybublá trošku vody zpátky
- pod autem ani v motorovým prostoru nikde nic. Pod pumpou, pod chladičem, všude sucho.
- expanzka je čistá bez známek oleje.
- pozoroval jsem, že při plynulé jízdě někdy zničehonic leze teplota oleje nahoru až na 108 stupnu, auto prestane topit a pak zase znicehonic topit zacne a olej klesa zpatky dolu. Jinak olej má běžně teplotu +- 85 stupnu (neni to nejak malo ?)
- voda má pořád 90, neklesá, neroste. Možná když stojím na místě a nechám auto klapat, tak teplota o něco klesne, nevím, jestli je to normál nebo má mít pořád 90, i když není v tahu.
- Hladina oleje je sice vyšší, ale od doby, co pozoruju ztrátu chladiva, nenarůstá (možná přelili hladinu v servisu při výměně)
- víčko oleje je bez masivního šlemu, pravda, nějaké stopy šlemu tam jsou
- hadice s vodou při zahřívání tvrdnou, ale nejsou jako beton, sice nejdou promáčknout až nadoraz, ale pořád jdou namáčknout. Když auto vystydne, hadice jsou zase měkký jako molitan.
Děkuju za názory.
taky bych zkusil ten chladič spalin, nebo jen zaškrtit hadice. Díky chladiči spalin všechny OII tdi berou trochu vody když mají něco najeto. Je to moje teorie, protože ničím jiným to být snad ani nemůže když je hlava OK a těsnění nové. Za tu zkoušku s odstavením nic nedáš.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 led 2019, 20:04