Golf IV - 1,9TDI 81kw AHF - počet děr u těsnění pod hlavou?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Golf IV - 1,9TDI 81kw AHF - počet děr u těsnění pod hlavou?

Příspěvek od Carlos TDI »

Zdravím,
po 3letech (jen 20 t.km) mám zase tvrdý hadice jak blázen a plive to fridex z expanzky přepadem a vaří...takže asi zase hlavu dolů. Byl jsem u svého mechanika a ten tvrdí, že byl na školení a nově se má dávat těsnění s jednou dírou, že když se lízne hlava a zabrousí se i ventily, tak není důvod dávat s dvouma dírama! Co vy na to? Před 3lety jsem tam měl 1díru, dali jsme tedy 2díry...a co teď mám koupit? dík.
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

musíš změřit přesahy pístů a podle toho zvolit sílu těsnění (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

O kolik se lízne hlava tak bys měl zapustit ventily
Pokud byla jednodíra, dal bych je znovu - ale nejlepší je změřit přeběhy jak psáno výše a pozor na výrobce těsnění, jiná jak Götze,Elring nebo VR nedávat, možná ještě Ajusa, dvakrát jsem dal Corteco a obě auta se vrátily
Pokud je hlava OK a zase to fouklo navíc to vaří, je třeba srovnat blok kapiš ?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hlavu nechat udělat někoho kdo ví co dělá,srovnat, zaškrabat blok, změřit přesahy pístů a pak podle toho objednat těsnění. Mechanika vyměň. Toto je základ stokrát opakovaný už minimálně 20 let.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

No přesahy jsou pořád stejný ne? Lízne se jen hlava, ale taky se zabrousí ventily takže by mělo být těsnění pořád stejný ne?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Hlavy vozí někam do Plzně kde to vždycky i tlakují, tak myslím, že ok. Jinak můj mechanik dělá i v normálním servisu kde chodí na školení a doma dělá v garáži samozřejmě navíc.
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Pokud zaškrabeš blok přesah bude větší . Pokud ho nezaškrabeš budeš to dělat znovu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no to bych neřešil, to co se odškábne je +/- nic ale udělat se to musí...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3731
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Romane já kdysi dělal hlavu na axr a tam byl zápal hluboký že jsi si o něj málem nehet zlomil. Šábrista tehdá plul jak dlaždič. Ale škrábal a škrábal. Vím že z původního dvoudírového těsnění se dávalo se třema Je možné že slabší bylo na horní hraně a silnější na dolni,to bych už teď kecal,ale bylo to tak. Od té doby přesahy měřím. Hodinky se stojánkem nestojí zas takovou raketu
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Carlos TDI píše:No přesahy jsou pořád stejný ne? Lízne se jen hlava, ale taky se zabrousí ventily takže by mělo být těsnění pořád stejný ne?
Přesně.Tady se vyšší těsnění dávat nemusí, není proč, samozřejmě přímý vstřik není tak háklivý na kompresi, takže když se dá vyšší, nic se nepozná, ale je to škoda. Tohle není PD, tady se nemusí zapouštět ventily, ten prostor mezi nimi a rovinou hlavy to pobere..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

a to jako nějakej šábrista objíždí garáže nebo jak to funguje? auto bude stát bez palice před garáží a čekat týden na tlakování hlavy :?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, je problém na to někoho vůbec sehnat, proto jsem se to naučil okoukáním a vyptáváním když to dělali,sehnal jsem si plotnu,škrabky a děckám sebral modrou barvičku (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám brousek , kterým to srovnám a nemusím čekat.Někdy mi připadá, že dnes mecháni stojí jen ve frontě..Kdy přijede vyndat vstřiky, kdy někdo zbrousí hlavu a hlavu sesadí, kdy přivezou vhodné těsnění až do dílny, kdy přijede zaškrabávač, atd. atd. Jen si říkám, kdo tam tu hlavu dává, což je často nejobtížnější operace, ..pak už jen nastoupí vzduchová pistole a utažení hlavy a zapojování okolních vstupů a výstupů pak snímačů apod. a nastoupí vývěva, která nasaje vodu, aby se dostala všude, kam má..A přijde to hlavní, což je zkouška a platba, která dnes má jedno velké úskalí, veškerá zodpovědnost všech těch pomocníků a firem má jedno společné, odsere to mechán../ nebo šéf, což je lepší/..Upřímnou soustrast a obdiv těm, kteří to mají jako hlavní zaměstnání na triku.. :)
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

jericho-3 píše:... takže když se dá vyšší, nic se nepozná, ale je to škoda.
Presne to som si kedysi myslel aj ja. ALE POZNA !!!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9184
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Vyšší těsnění vyšší spotřeba třeba věc o které vím já.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“