Závada Octavia 2012

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Oscar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 12 zář 2007, 06:33
Odpovědi: 0

Závada Octavia 2012

Příspěvek od Oscar »

Prosim o pomoc k teto zavade. Octavia TMBJN21Z1D2015678, 2,0/81kW/CFHF, 2012.

1 nalezena chyba:

5286 - potenciometr skrtici klapky (G69)
P0121 00 [237] - neverohodny signal
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 55992 km
Datum: 2075.14.09
Eas: 12:53:44

Otáeky motoru: 461.00 /min
Normovaná hodnota zátiže: 100.0 %
Rychlost vozidla: 2 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 72 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 3 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napití svorky 30: 13.140 V
Eítae zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih): 489.8 mg/stroke
Ovladae škrticí klapky: požadovaná hodnota: 0.00 %
Ovladae škrticí klapky: skuteená hodnota: 2.88 %
Ovladae škrticí klapky: ofset zavoen: -11.78 %
Ovladae škrticí klapky: stav-Bits 0-7: 0
Ovladae škrticí klapky: stav-Bits 0-7: 8
Ovladae škrticí klapky: stav-Bits 0-7: 55
Ovladae škrticí klapky: stav-Bits 0-7: 2
Ovladae škrticí klapky: skuteená hodnota hrubého napití: 1036.0 mV


Readiness: 1 1 0 0 0
Po smazani zavady a nastartovani motoru po pridani zase zpatky. Je to na novou klapku? Diky.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jj klapka ko
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Vypdá to klapku.
Volnoběh příliš nizkej a s tím možná souvisí i napětí palubní sítě.Máš tam 13,1V a to je málo.Pro jistotu si změř i to nabíjení.Po přidání plynu musí vystoupat na 14 až 14,5V bez zapnutejch spotřebičů.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Oscar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 12 zář 2007, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Oscar »

Ma tato klapka i vliv na zhaseni motoru?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Jo má.Nejvíc při prudkém přidání plynu anebo při přechodu do volnoběžných otáček.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Oscar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 12 zář 2007, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Oscar »

Myslel jsem pri chcipnuti motoru, jako jsou na dieslech samotne klapky vzduchu, ze to uzavre vzduch do motoru pro lepsi zastaveni motoru.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkusil bych ji vyčistit, bývá v ní nános bordelu od spalin z EGRu a při zavírání nemůže dojet do krajní polohy a vyhodí chybu, několikrát jsem to řešil a vyčištění vždy pomohlo
Oscar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 12 zář 2007, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Oscar »

Diky vyzkousim.
Oscar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 12 zář 2007, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Oscar »

Huml píše:zkusil bych ji vyčistit, bývá v ní nános bordelu od spalin z EGRu a při zavírání nemůže dojet do krajní polohy a vyhodí chybu, několikrát jsem to řešil a vyčištění vždy pomohlo
Takze klapka byla opravdu zanesena karbonem. Po vycisteni slape zase bez problemu, diky za radu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“