Když v roce 2015 dorazila na český trh nová generace Audi A4 (B9) mnozí si mysleli, že jde jen o další facelift, nicméně opak je pravdou. Nová A4 totiž využívá zcela novou architekturu MLB Evo známou již z Q7. Vozidlo díky tomu je až o 120 kilogramů lehčí, než jeho předchůdce. V případě vozidla se vznětovým čtyřválcem 2.0TDI (DEUA) o výkonu 110 kW (150 PS), 320 Nm a pohonem předních kol váha činí sice více, než 1500 kilo, avšak na střední třídu to není špatné číslo. Tato motorizace, patřící mezi nejžádanější, má individuálně naladěnou řídící jednotku motoru techniky z Ingolstadtu, díky čemuž (alespoň dle údajů výrobce) oproti Passatu (2.0TDI 110kW / 340Nm) nejvyššího výkonu motor dosahuje v o něco nižších otáčkách a v širším spektru (3250-4200 vs. 3500-4000 otáček). Točivý moment je sice o 20 Nm nižší, ale na druhou stranu je dostupnější ve větším rozsahu otáček. Nicméně A4 se musí popasovat s nemalou hmotností a proto působí podstatně línějším dojmem, než zmíněný Passat. Z tohoto důvodu u majitele padla volba rovnou na úpravu Premium Sport. Po důkladné diagnostice a pečlivém odladění na válcové zkušebně vůz aktuálně disponuje parametry 188 PS (138 kW) a 419 Nm. Doporučujeme také deaktivaci funkce StartStop!, která je dostupná za zvýhodněnou cenu k této optimalizaci řídící jednotky motoru.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 38 PS a 99 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
snížení spotřeby paliva až o 10%
Nevýhody funkce Start-Stop:
• motory jsou běžně stavěné na 50 tisíc nastartovaní; s funkcí Start-Stop jsou však zatěžovány i pětinásobně
• reálně hrozící poškození turbodmychadla z důvodu nedostatečného dochlazení
• opotřebení klikové hřídele
• degradace a s ní související snížení životnosti olejové náplně • nadměrné opotřebení startéru, autobaterie a alternátoru
Více zde: https://www.dp-race.com/2019/01/18/audi ... to-188-ps/
AUDI A4 2.0TDI 150 PS -> 188 PS by DIESELPOWER
Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“
Přejít na
- Fórum DP
- ↳ Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy
- ↳ DIESELPOWER s.r.o.
- VW group (Audi/Cupra/Škoda/Seat/VW)
- ↳ FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
- ↳ Údržba/problémy VW group (DIESEL)
- ↳ Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
- ↳ Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)
- ↳ Elektrické a hybridní pohony
- ↳ Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)
- Ostatní značky mimo VW group
- ↳ Alfa romeo
- ↳ BMW
- ↳ Mini
- ↳ Rolls-Royce
- ↳ Citroën
- ↳ Fiat
- ↳ Ford
- ↳ Jaguar
- ↳ Land Rover/Rover
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Smart
- ↳ Opel
- ↳ Peugeot
- ↳ Porsche
- ↳ Renault / Dacia
- ↳ Volvo
- ↳ Americké vozy
- ↳ Dodge
- ↳ Chevrolet
- ↳ Chrysler
- ↳ Jeep
- ↳ Tesla
- ↳ Asijské vozy
- ↳ Daewoo
- ↳ Daihatsu
- ↳ Honda/Acura
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Mazda
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan/Infiniti
- ↳ SsangYong
- ↳ Subaru
- ↳ Suzuki
- ↳ Toyota/Lexus
- ↳ Evropské vozy - ostatní
- ↳ Italské vozy
- ↳ Francouzské vozy
- ↳ Švédské vozy
- ↳ Nákladní vozy/těžká technika/agro
- ↳ Caterpillar
- ↳ DAF
- ↳ Iveco
- ↳ MAN
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Renault truck
- ↳ Scania
- ↳ Tatra
- ↳ Volvo truck
- ↳ Ostatní
- ↳ Autodiagnostika - Software - Elektro svět
- ↳ Ostatní technika bez rozlišení značky
- Elektromobilita
- ↳ Auta na elektriku
- ↳ Elektromobilita - související
- Alternativní paliva a oleje pro spalováky
- ↳ Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
- ↳ Mazání a motorové oleje
- ↳ Bazárek olejářů - přestavby
- Autoservisy/autoopravny
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ Poptávka - hledám servis/zaměstnance
- Ostatní
- ↳ Vozy členů fóra
- ↳ Výsledky Vašeho měření - Grafy
- ↳ Akce/Srazy
- ↳ Diskuze o autech
- ↳ Diskuze - MIMO mísu
- BAZAR
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ [Prodám - starý bazar do 15.10.2018]