Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 23 led 2019, 15:08
Prosím o rychlou radu. Na VW Bora TDI PD ASZ předokola, mě začalo docela hodně téct řízení. Vyloženě se kapalina valí s pod manžet ven.
Můj dotaz zní : funguje obstojně repasované řízení ??? Těch je plný internet.
Popř. pokud repas nefunguje, tak koupit nové to je jasný, ale origo VW je dražší než to auto. Jaká teda firma z druhovýroby pak funguje ???
A druhý dotaz: jelikož vše na nápravě ( čepy, klouby ...) je stejné jako na Octavia 1 TDI tak je i řízení stejné ???
Tady jsem našel v CC-Autodílech řízení od BORSEHUNG co vy na to ???
https://www.cc-autodily.cz/rizeni-octav ... el=OCTAVIA
Děkuji.
Naposledy upravil(a)
MarfyE34 dne 23 led 2019, 22:10, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 23 led 2019, 15:21
mně ten repas funguje ale beru ho ve starém městě od jedné firmy je tam záruka i papír jak se to má sprovoznit,
špatným uvedením do provozu se dá řizení hned skurvit
záměnost řízení není jednoznačná některé jsou jen se seatem a některé jsou s koktou záměnné
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417 Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0
Příspěvek
od valekf » 23 led 2019, 15:25
bral jsem z mihocaru, uz je to dyl, ale funguje to, myslim kolem trojky cenovka, a vymenenej zpusob, das jim tvoje stary a oni ti daji repas hned
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417 Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0
Příspěvek
od valekf » 23 led 2019, 15:28
Jinak mam i druhovyrobu do 5 tis, kdyby byl zajem. Sedi tohle 1J1422061D ?
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 23 led 2019, 15:39
Řídící tyče , kulové čepy i prachovky na řízení mám nové , měnil jsem je cca 2 měsíce zpět.
Čili by mě teoreticky stačilo koupit čistě jen holé řízení.
Objednám asi toto:
https://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/a ... -2006.html
Leč to bude ČÍNA. Mluvil jsem s nějakým týpkem z toho eshopu a prý na to nejsou reklamace. A prý je řízení stejné jak do Golfa IV. tak i do Bory.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 23 led 2019, 22:13
slovacek.milos píše: mně ten repas funguje ale beru ho ve starém městě od jedné firmy je tam záruka i papír jak se to má sprovoznit,
špatným uvedením do provozu se dá řizení hned skurvit
A jaký je ten správný postup Miloši ? Dík.
( zřejmě si to budu muset vyměnit sám na zahradě tak ať mám náskok
)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210 Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice
Příspěvek
od Ján Horosz » 23 led 2019, 22:17
Staru Karosu si riadil? Taky bude aj TYC, nevies ist rovno iba ked hybes volantom furt.
https://www.cc-autodily.cz/rizeni-octavia -BORSEHUNG
Toto zober a bude pokoj. Rieadenie a brzdy nie je sranda, cinu mozes dat koberce, a vodu do ostrekovacov.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 23 led 2019, 22:31
Dobře , koupím BORSEHUNG . Leč jsem Karosu nikdy neřídil , umím si to představit a takhle jezdit teda nechci
Děkuju za radu.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 25 led 2019, 12:42
Chlapi mám ještě další dost podstatnej dotaz: můžu s autem jet po vlastní ose cca 45 km do dílny ??? Samozřejmě když budu dolévat kapalinu , jenže to teče celkem hodně , tak nechci zadřít čerpadlo. Sehnal bych klasickej obyčejnej hydraulickej olej co se dává do bagrů apod. Jelo by to těch pár km na to ???
Naposledy upravil(a)
MarfyE34 dne 25 led 2019, 13:27, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
arielohv
Přispěvovatel
Příspěvky: 98 Registrován: 17 led 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od arielohv » 25 led 2019, 12:50
To máš lepší shodit řemen, 45 km na baterku dáš.
Škoda Octavia combi BKD 2009
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 25 led 2019, 13:03
já jel 1.100 km od holanských hranic a stalo se prd, raději jsem nic nedoléval protože na hranicích by mě asi pěkně skásli
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 25 led 2019, 14:05
tak si vyber
Na řemen kašlu , doleju hydrauliku a tradá do Prahy do servisu. Max budu kupovat ještě čerpadlo , však už jsem zvyklej
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
kanin
Přispěvovatel
Příspěvky: 69 Registrován: 26 lis 2008, 21:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od kanin » 25 led 2019, 14:52
nic nedolívej, řemen tam nech a jeď!
už jsem to nejednou absolvoval a čerpadlu se nic nestane
GVII Variant
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547 Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor
Příspěvek
od MarfyE34 » 30 led 2019, 10:18
Tak nové řízení Borsehung je na autě. Nakonec jsem vyměkl a do nádobky dolil kapalinu a těch 35 km dalo čerpadlo v pohodě. No a pocity ? Volant jde strašně zlehka - musím si zvyknout. Pán v servisu tvrdil , že udělal i sbíhavost, ale volant je klasicky na křivo a auto při vyšších rychlostech tzv. plave. To už je teda 3 geometrie za poslední rok co se nepovedla
Všude na geošce dávají kola (dle programu v PC) na nulu. A já se ptám, opravdu má být nastavena nulová sbíhavost ??? Jelikož plno mechaniků co dělají pouze VW tvrdí , že na hnací nápravě má být rozbíhavost. Tak jak je to tedy správně ??? Ať vím co říkat mechanikovi, až najdu "šikovného" seřizovače sbíhavosti
PS: auto je o 30mm níž.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 30 led 2019, 10:27
tak správně je udělat to tak aby volant byl rovně, aby bylo řízení ve středu a sbíhavost 0 je asi taky ok. málo kdo to ovšem opravdu umí