Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na našom tourane je tiež turbo húkačka od novoty a teraz má najazdené 270 a stále to ide rovnakoturbo kamna power píše:Přesně takhle cvaká jedna naše služební octa, taky BXE 2006, taky to cvaká hlavně při ohřátým oleji. Začalo to cvakat, když měla najeto cca 180t. km, teď má aktuálně najeto 315t. km a ta svině pořád jedeStenly92 píše:Cau hosi mam BXE 2006 135 tisic km a zacalo v nem nak klepat/cvakat, nejvic je to znat pri prujezdu mezi baraky z kopce bez plynu, zvysuje se podle otacek a pocitoval jsem lehkou ztratou vykonu.Vsichni mi rikali ze to jsou zdvihatka tak pri vymene oleje se vymenili zdvihatka, ktera prej byla nacla ale bohuzel byla nacla i vacka takze se menila taky+gufero a lozisko vacky.bohuzel to klepe furt a vic a vic :-/ bohuzel si myslim ze ojnicni saly budou v tahu i s klikou. jinak olej jsem menil kazdej rok. Prikladam video, snad neco uslysite, protoze je hlavne slyset turbo (zadna policie okolo nejela) jeste prej byla vypadla 1 zaslepka mazaciho kanalu na vahdle
https://www.youtube.com/watch?v=FFZOTKmvznUneměnilo se na tom motoru nic, mám strach se do něj vůbec podívat, takže dokud jede, neřeším. Turbo je u toho houkačka od novýho a taky drží

Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tak to turbo od novoty húka rovnako bezozmeny, takže ak sa ten zvuk zmení bude sa to riešiť, ale na to ze na tom behaju zeny z nasej rodiny a ten motor teda absolutne nesetria tak sa nerobil este jediny zasah na motore. len olej, filtre, brzdy, nejake tlmice, spojka, a podobne hovadinky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
no otec ma od nova passata 2008 bxe, je tam chip na 100kW, jazdeny kazdy den 6km do prace tam, 6km spat, ten motor sa po tej ceste nikdy nezohreje, sem tam nejaky vylet, jazdi ako novy, no je pravda, ze je garazovany a 140 000km je pre tento motor nic...
cize motor je namahany neskutocne, malokedy sa zohreje, jazdi kratke trasy a zatial slape v pohode...
podla mna najvacsim problemom je stacanie km na tych motoroch a tym sa skresluje, ze po kolkych km to skonci ojnicou von...
cize motor je namahany neskutocne, malokedy sa zohreje, jazdi kratke trasy a zatial slape v pohode...
podla mna najvacsim problemom je stacanie km na tych motoroch a tym sa skresluje, ze po kolkych km to skonci ojnicou von...
nie len tu ale poznám osobne prípady kedy boli autá nové, tým cháp tak, źe majitelia mali tie auta od nova a tiež ojnica vyletela, okolo 150 - 200
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Je to jako s někým, kdo se pořád courá, klopýtá a je takovej podtočenej a když poté vezmeš hůl a dáš mu po zádech, on se rozběhne a když přidáš ještě pár ran, aby zrychlil, tak tu zátěž neunese a lehne, a často i jeho osteroporézní kosti prasknou a čouhají ven...rami píše:Pokud to dobre sleduju,nikomu ta ojnice nevyleti pri jizde po meste. Vsichni dalnice nebo dalnicni tempo ,je ma domenka spravna ?

nepropadat panice...
U toho motoru co jsem dělal já byly pánve ok,samozřejmě že ty co byly z té roztrhlé ojky byly dotlučené a možná i na kousky,ale protočené nebyly. Zadřené to nebylo.Můj názor tehdá byl že buď ruplo oko nad spojem se spodní půlkou,nebo povolil šroub,ale to spíš ne.Fotku už asi nenajdu,ale víko ojnice bylo na tři kusy domlácené od bloku,to asi jak se to šmelcovalo,horní část na jedné straně ojnice ulomená a sešroubovaná s kusem spodního víka a druhá čás se zalomeným šroubem,ale ten byl viditelně ulomený ohybem.
Motor by se dal asi i zachránit,klika byla jen lehce šmírlá,první brus by to pořešil,blok byl taky bez díry,ale válec měl rýhu jak kráva,to bylo na suchou vložku,zároveň byla ojetá vačka tak se sehnal ok motor.
Stálo to za odbočkou v řádném kopci,myslím že borec tehdá byl zdechlý řadit,nebo měl ruku v klíně spolujezdkyně(podle řečí byli na cestě do whirpoolu) a pořádně to podtočil.Když jsem pak koukal na dlouhodobou spotřebu v palubáku,tak 5,6l,je to OII 4x4 a jezdí spíš jen krátké trasy.To mi přijde dost málo. Já mám nečtyřkolu a jezdím přes šest.Ale zas město jedu pěkně za 3.Ale znám lidi co to s mým autem umí i za 5.Bych vraždil.
Motor by se dal asi i zachránit,klika byla jen lehce šmírlá,první brus by to pořešil,blok byl taky bez díry,ale válec měl rýhu jak kráva,to bylo na suchou vložku,zároveň byla ojetá vačka tak se sehnal ok motor.
Stálo to za odbočkou v řádném kopci,myslím že borec tehdá byl zdechlý řadit,nebo měl ruku v klíně spolujezdkyně(podle řečí byli na cestě do whirpoolu) a pořádně to podtočil.Když jsem pak koukal na dlouhodobou spotřebu v palubáku,tak 5,6l,je to OII 4x4 a jezdí spíš jen krátké trasy.To mi přijde dost málo. Já mám nečtyřkolu a jezdím přes šest.Ale zas město jedu pěkně za 3.Ale znám lidi co to s mým autem umí i za 5.Bych vraždil.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km