zdravím borci,
zlobí trafic, nemá někdo nápad
trafic 2,0Dci 84kW 2009, motor M9R, 205.000km, jak je zima pod ca. -5st.C tak studený nechytne.
Na roztažení chytne na půl metru-ihned. Otáčky starteru 200 až 210, víc né, tlak v railu pouze 210-220 atm, napětí při starování 9,8-10,5V. Jak jednou chytne, tak ihned chytá i na starter na drb, zrovna tak teplý, i celý rok, zlobilo je to už loni, ale pominuly mrazy, tak to nikdo neřešil a teď kňučej
trafic 2,0dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koukal jsi, jak to žhaví? Bývají i zelený kabely po celém motoru.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Ten motor chce ryc, jako motory bez koprese, které startér nenatočí..Je možné, že startér sežere většinu proudu, popřípadě zatíží soustavu tak, že některé zatížené spoje , již načnuté oxidací včetně koster a zbytek /ŘJ, atd./je okraden a proto motor nechytne..Zkusil bych také dát většího fora, co to udělá a nebo použít ten startovací vozík, který tomu dá ten ryc..
nepropadat panice...