Problém 1,8T - nízký výkon, svítí turbo, směs bohatá

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A kdo tu soft upravu provedl, ručí si za práci?

No je více než zřejmé, že je to soft navíc na jiném nevyzkoušeném motoru. Doporučoval bych na seriovém softu odzkoušet nový motor a pak se teprve pouštět do softwarových dobrodružství ;) Jinak se z toho po... :)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

No já doufám že jo... mám to nejblíž do Xtunig, tak doufám že ví co udělali. Nevím jak je složité vypnout EGR a jestli na tom vůbec jde něco neudělat správně?

EGR sem vypnul hned, protože hlava na tomhle motoru nemá ten vstup pro něj... provoz s EGR není zkrátka možný. Při plným plynu je ale EGR stejně zavřený, tzn. by to při 100% klapce nemělo nijak ovlivňovat směs.

SW dobrodružství samozřejmě chápu, ale jiná možnost není... kdyby nebyl v SW EGR off, tak by auto pravděpodobně jelo v nouzáku
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“