Nežhaví O1 ASZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Nežhaví O1 ASZ

Příspěvek od Hrib »

Mám problém: i když je +30 a i když je -10, tak auto prostě nežhaví. Kontrolka žhavení jenom problikne jako v létě.. Vždycky.. Postupně jsem vyměnil relé žhavení, žhavičky a teplotní čidlo pod tandemem. A furt stejný..

Dnes jsme zjistili, že na konektor na relé jde proud.. Ale na tlustý pin 86 v konektoru jde 12V, na malý pin 85 jde 3.xxV.. Ale jen při otočeném klíčku.. Kde by mohl být problém?

Jestli jsem to vysvětlil blbě, tak promiňtě.. Ale myslim si, že na ten malý pin 85 by nemělo jít nic.. (LOL)
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Kontrolku žhavení auto nemá, pouze "připravenost" ke startu.
Takže proměřit lištu co napájí přímo žhavičky jsi zkoušel?

Jinak relé pro žhavení spíná - ze řídící jednotky..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

No jasně, ale u druhého ASZ (teda F1 RS) auto "žhavilo" ráno třeba 6-7s (neměřil jsem) a Octávka jen problikla :(

Můstek jsem zkoušel, ale nic tam nešlo. A zároveň se do jednotky zapsala chyba zkrat na kostru relé žhavících svíček
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Já si právě u fabie vyvedl kontrolku žhavení od relé na přístrojovku a vidím teď kdy a jak si žhaví..
Pokud je relé v pořádku, co jej zkusit sepnout manuálně přivedením+ i - a pokud sepne a bude žhavit tak zkusit přivést jen + jestli si - sepne jednotka sama s poté řešit dále?
Tak bych to tedy udělal já, ale nejsem profík 😉
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

No mně radil jeden člen, ať zkusím projít dráty od řídící jednotky k tomu pinu v hnědé svorkovnici a pak až k tomu pinu 85.

Že pokud tam jde proud, tak je někde problém v tom drátu nebo v řídící jednotce. Pokud to neni jen uklepaný drátek nebo nějaká podobná hloupost :)

Zatím chci kouknout a případně cvaknu jinou jednotku, jestli neni problém přímo v ní :)

Ale i v diag všechno vypadá jak má, dělá to co má a prostě nevím (LOL)
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Tak další novinky :(

Při testu akčních členů vše ok. Auto normálně žhaví, všechno v pořádku. Všechno proměřeno a vše funguje jak má.

Ale auto prostě nenažhaví, na vteřinu pošle do můstku na žhavení 12V a pak nic.. A když nastartuje, tak je cejtit, že to je bez žhaviček.. (LOL)

Nevíte, co zkusit dál? Napadá mně snad už jenom řídící jednotka, jestli to tam neni nějak omezené (LOL)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jakou teplotu píše jednotka?
Oct asv 2000, DieselPower
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tak tak, kontrola snímača teploty vody / teploty vody v RJ motora
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Hrib píše:Tak další novinky :(

Při testu akčních členů vše ok. Auto normálně žhaví, všechno v pořádku. Všechno proměřeno a vše funguje jak má.

Ale auto prostě nenažhaví, na vteřinu pošle do můstku na žhavení 12V a pak nic.. A když nastartuje, tak je cejtit, že to je bez žhaviček.. (LOL)

Nevíte, co zkusit dál? Napadá mně snad už jenom řídící jednotka, jestli to tam neni nějak omezené (LOL)
Ted jsem to resil u rotacky.. nezhavilo ani po odpojeni cidla teploty.. dal jsem jinou jednotku a ok,,tak jsem do ni nahral spravny sw a zase nic,takze jsem pouzil sw pro stejnou konfiguraci motoru a ok..auto zhavi.. nechapu to,ale je to tak..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Tak jsem to měl na Fabii ASZ chvíli také. Jednotka pro 74kw, motor 96kw.
Po chipu byl jiný sw a vše fungovalo až na žhavení, po nahrání mé zálohy zpět žhavilo jak má , následně po úpravě stejného sw jaký jsem tam měl původně, se stejnými koncovými písmeny již bez problémů..
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Pája 19 a adrian_B: teplota chladící kapaliny včera 1 stupeň, teplota venku podle teploměru 0. Tak že podle mně to tak nějak +- vychází. Po odpojení čidla žádná změna..

Zatím to fakt vypadá na tu jednotku asi, protože už mně nenapadá nic víc, co by u tohohle auta ovlivňovalo žhavení. Zejtra jí jedu zkusit :)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co zkusit ve VAGu prodloužit délku žhavení? Když to v akčních členech maká, tak jednotka v háji nebude.
Oct asv 2000, DieselPower
Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Hrib »

Zítra zkusím jednotku a když ani to nevyjde, tak se asi přijde na prodloužení délky žhavení :(

Jak se to prodlužuje? Třeba, že vždycky má žhavit 7 vteřin? Nebo pod nějakou teplotu se to tam dá nastavit? Díky :)
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lumirb »

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Hrib"]Zítra zkusím jednotku a když ani to nevyjde, tak se asi přijde na prodloužení délky žhavení :(

dílka žhavení prodloužit nejde,

pokud si chceš prodloužit čas tak si počkej

v první řadě odpoj snímač teploty motoru a pak napiš co se dělo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“