Důvody EGR off u rotačky 1,9 TDi (Octavia I ASV 81kW)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Základní škola,fyzika,chemie,dílny.Lokotka píše:Mohl bych Tě poprosit spíš o pomoc?martinsidlo píše:No,tak teď jsi napsal slušný kraviny. Dělej si,jak myslíš.
Nastuduj si princip spalovacího motoru.
Třebas kdybys mě naved na konkrétní literaturu, nejlépe na tu, která popisuje tvorbu orig. SW a provázanost map v ŘJ tohoto motoru 1,9 TDi ASV od VW.
Případně bys k tomu navedení na literaturu moh možná konkretizovat a napravit (vysvětlit, jak to je správně) ty mnou napsaný kraviny, abych se poučil před tím studiem.
Tvé poznámce "Dělej si,jak myslíš." nerozumím vůbec, protože nevím co dělám špatně, když se ptám. Možná vyvozuju špatný závěry a opravdu bych byl rád, kdyby mně někdo konkrétně a nejlíp polopaticky vysvětlil, v čem jsou špatný. Heslovitý narážky mně nepomáhaj.
Děkuju předem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
no to je tak tu na fóre, totálny neomylný expert na všetko ale viď ten príspevok ak sa to tak dá nazvať
inak mám rovnaký názor na egr, pre daily auto
každopádne sa stým počíta aj v SOI mapách (alebo duration)
ja som si ho drošku pridal nad rámec v určitých spektrách nech sa auto v zime zohrieva rýchlo, ale dodal som aj chladič spalín a je to podstatný rozdiel
___
EDIT:
čo ma ale minule napadlo je čo tak pridávať pri odvetraní trochu benzínu raz za čas aby to sanie vyčistilo? nádoba s dávkovačom, ktorú raz za rok na to sanie napojíš s litríkom benzínu a vyjazdíš na jednu nádrž napr. (v podstate na spôsob dekarbonizácie s vodou apod.)
inak uvažujem že už pridám aj catch tank, práve kvoli neželanému oleju keďže som sprevádzkoval EGR
inak mám rovnaký názor na egr, pre daily auto
každopádne sa stým počíta aj v SOI mapách (alebo duration)
ja som si ho drošku pridal nad rámec v určitých spektrách nech sa auto v zime zohrieva rýchlo, ale dodal som aj chladič spalín a je to podstatný rozdiel
___
EDIT:
čo ma ale minule napadlo je čo tak pridávať pri odvetraní trochu benzínu raz za čas aby to sanie vyčistilo? nádoba s dávkovačom, ktorú raz za rok na to sanie napojíš s litríkom benzínu a vyjazdíš na jednu nádrž napr. (v podstate na spôsob dekarbonizácie s vodou apod.)
inak uvažujem že už pridám aj catch tank, práve kvoli neželanému oleju keďže som sprevádzkoval EGR
Stano, pridával si chladič spalín na rotačku ? má to význam ? ak áno, tak v čom to pomôže okrem zohrievania motora ?
Tiež rozmýšlam, že zaradím naspäť EGR, pretože sa mi hrozne dlho ohrieva motor a chcem by som to zefektívniť
Tiež rozmýšlam, že zaradím naspäť EGR, pretože sa mi hrozne dlho ohrieva motor a chcem by som to zefektívniť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nepokousej se urazet (predevsim sam sebe takovymi nesmyslnymi zavery) a popremyslej, jestli bych takove nesmysly byl schopen napsat.PeITeeR píše:To je nejakej forestovo druhej ucet ? Nebo se nam tu vylodil forest 2 ?
Kdyz budes hledat, tak najdes moje nazory na toto tema - olej v sani (v omezene mire) je u preplnovanych motoru naprosto bezny, nicmene (jak uz bylo vyrceno Mirulakem) v kombinaci s aktivni cinnosti EGR ventilu zapricinuje horsi funkci motoru a jsou taci, kteri si neuvedomuji, ze v pripade, ze se to neresi tak ma vyrazne negativni vliv na ekologii coz je presnym opakem jeho puvodniho ucelu.
Osobne bych doporucil zhavicky na vodu, turbodmychadlo s vodnim chlazenim, intercooler vodou chlazeny, EGR ventil vodou chlazeny s vyvodem zpet do vyfuku (za turbo) a nebo, pokud nekomu jde primarne o teplo v kabine tak pridavny elektrickeho ohrev.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 14 říj 2010, 18:54
- Bydliště: Chvaletice
Odpovědi: 0
Vodním intercoolerem se úspěšně připraví o relativně nízkou teplotu stlačeného vzduchu ve vysoké zátěži (v nízké to nemá negativní vliv).
A celkově: řešit takový množství úprav jenom proto, aby se ten kus litiny rychleji ohřál, přičemž jeho teplota na spotřebu nemá nikterak extrémní vliv, na rozdíl od benzínů, to mi přijde slušnej úlet. Pokud jde o teplo, ať dá bufík.
A celkově: řešit takový množství úprav jenom proto, aby se ten kus litiny rychleji ohřál, přičemž jeho teplota na spotřebu nemá nikterak extrémní vliv, na rozdíl od benzínů, to mi přijde slušnej úlet. Pokud jde o teplo, ať dá bufík.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Muzes to nejak upresnit ci obhajit? Zajima me, jak jsi k tomuto zaveru dosel. Mimochodem, bufik je dobre reseni paklize neparkujes v uzavrenych prostorech.palinator píše:Vodním intercoolerem se úspěšně připraví o relativně nízkou teplotu stlačeného vzduchu ve vysoké zátěži (v nízké to nemá negativní vliv).
No vidis, ze ti to pali, kdyz chcesLokotka píše:Leda že byste tím chtěli tu vodu ohřívat.

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)