OCT 3 1.6tdi teče nový regulační ventil

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

OCT 3 1.6tdi teče nový regulační ventil

Příspěvek od Tunningkiller »

zdar chlapi, nesetkal se nekdo s tekoucím regulačním ventilem na vysokotlakém čerpadle? Sehnal jsem novej od Delphi a teče zas kolem toho víčka nahoře, spíš stříká. Co stím? absolutně to nechápu, auto najeto 100t km, jinak rachotí asi převodovka, hnusný krámy.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

tak vym...davka jako prase, hadice co jde od prepadu tak vni byla mikro dirka a chcalo to presne na to vicko, mladej co na to koukal tak si nevsiml ze to strika z druhe strany , já teda taky prvne ne, hadice jak prase a vni malicka direcka
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Škoda, že až s novým ventilem, ale hlavně, že se na to přišlo...
Jinak tyhle 1,6 taky nemám rád... Zrovna ty (nejen)čerpadla,... často končej během pár set tisíc km... Je otázka nakolik je to tím, že ve většině servisů "není čas ztrácet čas" tím, aby při odvzdušňování vysokotlaký čerpadlo nejelo nasucho a nakolik provozem (vím i o vyjímkách, kde i odvzdušňování probíhalo startováním a maj i přes 200/300tkm, ale vesměs denně v provozu a spíš dálky, tj. ideální provoz, což dělá možná i víc než "pár pilinek" :-D ... ten smajlík hlavně kvůli tlaku, kdy je "projektilem" v podstatě i samotná kapalina, natož pilina, byť sebemenší...), ale jsou to krámy ... Jeden známej(min.v tomhle ohledu asi spíš než "kámoš" (noteeth) )/majitel servisu mi každou chvíli nabízí nějakou takovouhle "kasičku" se slovy "a měl bys novější krásnou káru" :D
Zlatý starý rotačky... Min. rok jsem se při koupi sice nechal o*ebat bazarem (krom jinýho o ekodaň...) a koupil v součtu za 25 "skorovrak", ale jen proto, že ten samej mi rozstřelila bába po větších investicích a jel jsem pro něj daleko a jako diagnostik ani nevytáhl diagnostiku... Stačila pravidelná údržba a pár drobných investic a i když je stále, co dolaďovat, chytá na brnk jak za studena, tak za tepla, motor "kroutí" jak ten můj "za mlada" (po 11 letech a dvakrát skočených rozvodech už myslim, že AFN docela znám ;-) ) a dokonce i kilometry jsem mu věřil a až když jsem se zajímal o jiný auto, zkusil jsem si proklepnout km i u mýho "novýho starýho vraku" a taky je stočený :-D Už kolem 7/2011 - o rok a půl dřív měl o 67tkm víc, takže tipuju tak "kilíčko dolu", což je u AFN - nyní "tachometrově" 230+tkm, tj. reál cca 330tkm - stále ještě "čerstvě zajetý" a to se snad o žádným novým motoru (v běžných autech) říct nemůžeš... Jen to doladit a přežije ještě min. jedno/dvě fungl nový auta, když se do toho nebude srát nějakej "euroekoteror" ... Btw. ani moc nehulí, už od min. roku se chystám/domlouvám s býv.kolegou, aby mi jen tak ze zvědavosti změřil regulérně emise, když tk to má ještě do příštího roku ...

I když nedávno jsem u jedný koncernový "půjčovačky" 1.6TDI řešil MIL/nouzák kvůli nízkýmu tlaku (až při větším průtoku/v točkách) a hle, palivák ještě originál asi pět let starej a najeto skoro čtvrt mega... To je docela hustý, jakou porci km zvládl s naší naftou ... (LOL)
pašíkombi AFN B597
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Je to tak no, pekně mě to vytočilo, rotačky jsou nesmrtelné, ale zaplat panbu za novy auta jinak bych neměl co žrát:)
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Tyhle vraky co mají 200 na hrbu nemá cenu kupovat, vysypeš se do toho jak hovado, to už není rotačka kterou jsi koupil s 200tis a věděl že bezpečně ještě 2kila najezdí
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Natož s automatem, hlavně pokud to má za sebou "lehkou nohu na plynu"/jízdy "na spotřebu" ... Protože třeba ten 7st.automat tam hodí sedmičku už v něco přes 70/km/h na 1200ot. a duní celý auto, že ani s přidáním hlasitosti rádia to skoro nejde nevnímat... Ať mi nikdo neříká, že novějším nafťákům podtáčení nevadí...
A nejedna rotačka má nalítáno i dost přes mega (vim o sanitce - T4 2,5TDI - s nájezdem milion a třičtvrtě a na motoru možná až na drobnosti jen dodržovaná pravidelná údržba...), o tom se těmhle motorům může jen zdát... Já u toho minulýho Passata měl nalítáno asi 400, jenže kupovanej 10 let starej se 155tkm, přitom na střeše stopy po anténě, původem z Francie, takže tady bych se nedivil reálnejm 600tkm a i když dvakrát skočily rozvody (jednou na čerpadle, podruhý se na kliku namotaly zbytky klíňáku a rozmlátilo dvě hydra, ale hlava ani dolu nešla...) a potřetí k tomu minimálně nemaj daleko (nepootočila-li se řemenice na klice, protože rozflákanej dekl rozvodů/chladičkovka natlačená na něj a i když na odtahovku najel vlastníma silama, ten "traktorovější" zvuk asi nebyl jen tím, že vytekla chlad.kapal.), ale těch pár set tkm by asi ještě dal i "jen" s rozvodama, při důkladnější péči/GO třeba i další milion...
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“