GTB1756VK sa nenafukuje

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

nemá to málo nafty ?
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

ibiza 6l... blt... Kat off, egr off, fmic, a to prekliate turbo... Do auta byvaly majitel hodil to turbo, isiel za ladicom, ktory sa to snazil odladit, ale nenafukovalo sa to, tak ho poslal domov, aby si to spravil a aby sa vratil potom, co sa vsak uz nestalo... Prikladam log, kde vidno, ze poziadavka na tlak je, N75 duty na 24%, takze regulacia na doraz a turbo aj tak nenabieha... Uz som skusal aj podtlak priamo na podtlakovu banku aby bola regulácia stale na doraz a aj tak nic... Proste pri regulacii na doraz je asi chyba niekde v turbe, ze sa neroztaca, lebo uz ked sa zacne nafukovat, tak sa nafukne rychlo, aj pekne drzi tlak, ale kym je regulacia nadoraz, tak nic... Emp som este nemeral, musim vyrobit adapter na budik... Myslel som si, ze su uz lopatky az prilis zavrete, ale aj ked dotiahnem viac dorazovy srob, tak tomu nepomozem, iba to este viac zhorsim

https://log.malonetuning.com/chart/2469 ... EAAA%3D%3D
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

toto bude podľa mňa nejaký problém už s konkrétnym turbo, a aspoň by bolo fajn vedieť kto to mal predtým tendenciu ladiť, že kto ho poslal domov. ale na vyriešenie problému to bude asi chcieť vyskúšať iné turbo či sa bude nafukovať, auto dymí či nedými vôbec ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

Kusok zadymi pri plnom plyne... Ale nie velmi... Ladil to daky chalan od topolcian, neviem uz presne meno, ale vraj vie co robi
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

mr.freezer píše:Kusok zadymi pri plnom plyne... Ale nie velmi... Ladil to daky chalan od topolcian, neviem uz presne meno, ale vraj vie co robi
Zrejme kodes, ale to je nepodstatne.

Vyrob si adapter na meranie emp, na volnobeh musi byt emp 0.2 - 0.3 B, zalezi ako chces aby to lietalo od spodu, predpatie tiahla 1 mm a musi to ficat, ak nie, bude niekde chyba.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

No to predpatie tiahla 1mm je veeeeeeelmi vseobecne.. nakolko je upravovaná dlzka paky regulacie... Ale predpatie je nastavene tesne, aby to neprefukovalo zbytocne
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“