GTB1756VK sa nenafukuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
ibiza 6l... blt... Kat off, egr off, fmic, a to prekliate turbo... Do auta byvaly majitel hodil to turbo, isiel za ladicom, ktory sa to snazil odladit, ale nenafukovalo sa to, tak ho poslal domov, aby si to spravil a aby sa vratil potom, co sa vsak uz nestalo... Prikladam log, kde vidno, ze poziadavka na tlak je, N75 duty na 24%, takze regulacia na doraz a turbo aj tak nenabieha... Uz som skusal aj podtlak priamo na podtlakovu banku aby bola regulácia stale na doraz a aj tak nic... Proste pri regulacii na doraz je asi chyba niekde v turbe, ze sa neroztaca, lebo uz ked sa zacne nafukovat, tak sa nafukne rychlo, aj pekne drzi tlak, ale kym je regulacia nadoraz, tak nic... Emp som este nemeral, musim vyrobit adapter na budik... Myslel som si, ze su uz lopatky az prilis zavrete, ale aj ked dotiahnem viac dorazovy srob, tak tomu nepomozem, iba to este viac zhorsim
https://log.malonetuning.com/chart/2469 ... EAAA%3D%3D
https://log.malonetuning.com/chart/2469 ... EAAA%3D%3D
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
toto bude podľa mňa nejaký problém už s konkrétnym turbo, a aspoň by bolo fajn vedieť kto to mal predtým tendenciu ladiť, že kto ho poslal domov. ale na vyriešenie problému to bude asi chcieť vyskúšať iné turbo či sa bude nafukovať, auto dymí či nedými vôbec ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
Kusok zadymi pri plnom plyne... Ale nie velmi... Ladil to daky chalan od topolcian, neviem uz presne meno, ale vraj vie co robi
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Zrejme kodes, ale to je nepodstatne.mr.freezer píše:Kusok zadymi pri plnom plyne... Ale nie velmi... Ladil to daky chalan od topolcian, neviem uz presne meno, ale vraj vie co robi
Vyrob si adapter na meranie emp, na volnobeh musi byt emp 0.2 - 0.3 B, zalezi ako chces aby to lietalo od spodu, predpatie tiahla 1 mm a musi to ficat, ak nie, bude niekde chyba.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
No to predpatie tiahla 1mm je veeeeeeelmi vseobecne.. nakolko je upravovaná dlzka paky regulacie... Ale predpatie je nastavene tesne, aby to neprefukovalo zbytocne
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion