citroen C4 olej ve vode - vyriesene

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je zajímavé, Total je dobrá firma.Jsou to ale paradoxy..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

On to nikdo moc nemění, včetně mě teda (noteeth) , max při rozvodech dám novou ale stejně tam 50% staré zůstane
Ten obrázek toho těsnění je ale klasika, takto se to pokaždé rozpadne, těch starých 1.4(myslím HFX označení - Xsary,C3ky,206ky... ) jsme dělali plno, svého času to byla oprava na dvě hodiny...hlavu dolů,kámoš to na fréze oprasknul o desetinu na počkání, nový těsnění a odjezd...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Romane (alebo aj ostatní) - máte skúsenosť (myslím ale teraz starý dvojventil 1.1/1.4) s nadmernou spotrebou oleja? Vlani som robil jednu 1.1, skočil remeň o dva zuby, úplne zľahka sa klepli ventily, motor išiel skoro normálne akurát nedržal voľnobeh. Tak klasika, nové ventily, gufierka (už ani neviem či sme čosi brali z hlavy ale tuším že nie) a odvtedy ževraj ide ako píla ale začal žrať olej (neviem teda koľko - zistím). Že by to poddalo na kruhoch potom ako sa spravila hlava podobne ako HTP? Krúžkoval niekto tento motor? (má to už okolo 300k...)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, to by musel zákazník vyloženě chtít, ale problém je v tom, že bloky už dávno patrně z úspor nemají výpustný šroub a když ano, tak je tak schován, že k němu není přístup a nejde jen tak povolit..A mnohokrát majitelé na případné doplnění používají jednou už vypuštěné chladivo, protože je ještě dobře zelené.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo, setkal jsem se s tím, udělala se hlava a začal se ztrácet olej,hlavně auta co měly najetý 200+, nijak jsem to ale neřešil - buď další oprava za dalších X tisíc,nebo prostě občas mrknout a dolít olej
Bude to asi přesně jak píšeš, podobnej syndrom jako HTP a po těch letech s těma kilákama těžko ty kruhy budou v bůhví jaké kondici že..
Jinak proti těmto motorům nemám námitek, prostě jednoduchej,spolehlivej koloovrat kterej jen jezdí a jezdí... (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Citroën“