fokus 1,6 16V r.v.99 74kW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

fokus 1,6 16V r.v.99 74kW

Příspěvek od slovacek.milos »

kolik je správný tlak paliva???? dík naměřil jsem 3 bar motor škube
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

ok
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

neštěstí

furt to cuká, nebo jakoby nešlo palivo pak šlo, někdy přidám s třílá to jakoby do karbecu, tlak na liště 3 čerpadlo napřímo tak to vyběhlo skoro na 6, odpojená váha nebo regulátor tlaku žádná změna, svíčky nové, vstřiky na testeru 100% :roll:
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Začalo to z ničoho nič? Nenatankovali nejaký zlý benzín? Cievka/káble OK?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Začalo to z ničoho nič? Nenatankovali nejaký zlý benzín? Cievka/káble OK?
dělá to dlouhodobě, vždy sem se v tom povrtal něco vyměnil a jelo, ted nic neplatí, zkoušel jsem odpojit čidlo teploty, dal jsem druhý zapalovací modul i s kabely,

motor má dobrý chod jede dobře ale jak přišlápneš jede na tři válce, třepe se nemá výkon

tlak paliva 3 čerpadlo napřímo skoro 6 bar, vstřiky ve skušebně, dnes nové svíčky,druhí kabely s modulem, odpojená připojená váha, čidlo teploty, žádná změna
diag mi nefachčí ale v minulosti jsem to měl několikrát delfinou a nic
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Začalo to z ničoho nič? Nenatankovali nejaký zlý benzín? Cievka/káble OK?
mi to osobně už připadá že řj motoru neví že šlapeš na plyn, pokud jedeš lehká nožička je vše ok pokud dupneš plný kotel tak střelba do karbecu a škube, výkon velmi malý,

nejde mi diag ani autodata ale co jsem našel tak řj motoru je pod klastlíkem u spolujezdce a pin 47 řeší informaci o pedálu volnoběh O,8 V a plný kotel 4,5 V je to tak

:? dík to je poslední tah na bránu véc nemám
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano signál z potenciometra klapky by mal byť biely kábel a ide na pin 47 RJ motora, tá je pod kastlíkom. Zmeral by som aj napájanie a kostru potenciometra. Ale ideál pichnúť to na diag samozrejme...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Ano signál z potenciometra klapky by mal byť biely kábel a ide na pin 47 RJ motora, tá je pod kastlíkom. Zmeral by som aj napájanie a kostru potenciometra. Ale ideál pichnúť to na diag samozrejme...
diag ted prostě nemám jen čtečku a koncern vcds, dík že je bílý propíchnu změřím,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Ano signál z potenciometra klapky by mal byť biely kábel a ide na pin 47 RJ motora, tá je pod kastlíkom. Zmeral by som aj napájanie a kostru potenciometra. Ale ideál pichnúť to na diag samozrejme...
tak ani tam není problém, bílý drát O,82 volnoběh a 4,64 plný kotel, kostra i napájení OK, i jízda bez lambády nic,

auto jede i startuje v pohodě ale jek dupneš na plyn tak se dusí a střílí do sání žádná změna už nevím co dál
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Miloši a cievku s káblami si písal že si dával druhú, ale aj tak by som potme pozrel či neuvidíš ohňostroj.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Miloši a cievku s káblami si písal že si dával druhú, ale aj tak by som potme pozrel či neuvidíš ohňostroj.
mám jednu funkčí i s káblama, žádný ohnostroj nevidět, starí svíčky jsme prohlíželi žádná čárka, na nových jsme srazili i odtrh, to je spíš jako chudá směs že dupneš a střílí to do karbecu, ted jsem měl ještě odpojenou lambádu, snímač klepecu aktivní uhlí,
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ešte ma napadlo - možno blbosť - ale nie je vysypaný KAT alebo hnilý/upchatý výfuk?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Ešte ma napadlo - možno blbosť - ale nie je vysypaný KAT alebo hnilý/upchatý výfuk?


výfuk je plynulý auto plynule zrychluje, není problém jen když víc šlápneš jakože předjíždět tak konec, kdyby byl ucpaný ten zvuk je takový syčivý,

nedávno jsem měl stejný problém na staré koktě, jezdí na plyn plyn ještě podtlakový, škubalo to někdy i děsně, opojil jsem váhu a není problém,

mi už napadl jen snímač tlaku v sacím potrubí, ale nikde jsem ho nenašel,
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud má váhu snímač tlaku nemá.Snímač je na sání za altíkem uvnitř paroh.Váha je ok bez ní je to mrtvé nemá jak zjistit zátěž.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32836
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:h.Váha je ok bez ní je to mrtvé nemá jak zjistit zátěž.
tu váhu nemám jak zjistit diag mi pojede až 15 tého když jsem váhu odpojil žádná změna, jede to naprosto stejně, zátěž si to podle mě spočítá podle potáku v klapce když je váha odpojená,
Odpovědět

Zpět na „Ford“