GOLF 1.6 75kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 12 led 2015, 13:49

GOLF 1.6 75kw

Příspěvek od TomKala222 »

Ahoj,
sháním pro brachu nejaky auto, docela se mi libi golf 5te generace 1.6 mpi 75kw rv 2004, na co si davat pozor u tohoto motoru? díval jsme se a tyto motory se delaj v BGU, BSE, BSF, CCSA, CMXA. Mate nekdo prosim zkusenosti s temito motory?
diky :)
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000 - prodáno
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012 - prodáno
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011 - prodáno
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Motory to su bezproblemove semtam lamda najvetsia neduha tychto motorov je spotreba oleja
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14267
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Bral bych BSE a novější, třeba BGU což je víceméně z prvních let výroby G5 a O2 má sice ještě chladič voda/olej a jednu odlučovací hadici z karteru do víka ventilů navíc, ale má egr ventil což beru jako zbytečný neduh v tomhle případně.

Strejko má v O2 BSE najeto 300+ na laciný longlife olej, výměna co 30tkm, motor sice nějaký ten olej vezme, ale jinak šlape spolehlivě.
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Mám O2 combi s BSE a spokojenost. Na normální ježdění paráda. Žádný závodník to není, ale je to velké auto . Moje spotřeba je kolem 8l, nejezdím na spotřebu. Jezdím tak, aby byl spokojený motor. Najeto 258tis.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

ROMEK píše:Motory to su bezproblemove semtam lamda najvetsia neduha tychto motorov je spotreba oleja
a benzínu :)
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 12 led 2015, 13:49

Příspěvek od TomKala222 »

mam prave nabidku na BGU, papal ulej, majitel delal korouzky, rozvody, hydrosely... ted najeto 15k km a olej nemizí. jeste se rozmyslim, ale nejspis do toho pujdu
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000 - prodáno
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012 - prodáno
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011 - prodáno
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Spotřeba paliva není nijak strašná. Pravda, znám motory stejné kubatury od jiných výrobců, co umějí jezdit laciněji. Ale kdo tomu nestojí na krku a jezdí hlavou, delší trasy pojede hluboko pod osmi litry, dá se i pod sedm, ale to už je na důchodce.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“