Zdravim, premyslim nad montazi podavacky, ale jeden znamy tvrdi, ze kdyz tak muzu dat aj cerpadlo z benzinu...nikde ale nemuzu najit jednoznacne odpovedi na moje otazky..
Jezdi nekdo s cerpadlem misto podavacky ??? Kdyz jo, tak proc? Jake cerpadlo a jaky to ma vlyv na vykon nebo jizdu atd...?
Osobne si myslim, ze natlacit do cerpadla naftu pod tlakem, kdyz samo cerpadlo naftu natlakuje znovu, to smrdi pruserem.. mozna jedine nejake nizkotlake cerpadlo.. je tu nekdo kdo by to vysvetlil, pripadne poradil? Diky
Benzinove cerpadlo misto podavacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
benzinove cerpadlo ma podstatne vacsi pracovny tlak ( v havarijnej situacii kludne vytlaci aj 10Bar ) a mensiu kapacitu. Podavacka ma maly pracovny tlak ( cca. 2Bar ) a velku kapacatu. Podavacie cerpadlo iba podvav palivo z nadrze do palivovej sustavy motora. Palivove cerpadlo, priamo vyvija vstrekovaci tlak paliva.
Hlavne, ak sa jedna o rotacku, by som si pozrel ako by si riesil vecne strielajuce / presakujuce prepady pri 10 B tlaku.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
A taky jsem viděl podávačkou vystřelené gufero na vstřikovacím čerpadle, nafta natekla do rozvodů a potkan....Opravdu zajistit volný odtok do nádrže
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
protože podávačku z nového CR přece má zadarmo ve fabrice na nový auta, navalí na potrubí a pak se diví co to visí z pod deklu za divnou zubatou gumu...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
TDI tech píše:benzinove cerpadlo ma podstatne vacsi pracovny tlak ( v havarijnej situacii kludne vytlaci aj 10Bar ) a mensiu kapacitu. Podavacka ma maly pracovny tlak ( cca. 2Bar ) a velku kapacatu. Podavacie cerpadlo iba podvav palivo z nadrze do palivovej sustavy motora. Palivove cerpadlo, priamo vyvija vstrekovaci tlak paliva.
Ben. cerpadlo ma maly prutok ? Lebo comyslis kapacitou . To ti vystreli oko Musel bych mrknout na ty litry za min. ...
Ano, oproti podavacke ma znacne mensi prietok. Je to koly tomu ze podavacka vpodstate nepretrzite precerpava skoro vsetku naftu len tak naprazdno cez motor, naspat do nadrze. Palivove cerpadlo vyrobi potrebny vstrekovaci tlak a benzin cez vstreky pusti do motora a nieco vrati naspat do nadrze. Samozrejme ze sa daju zohnat cerpadla s roznou kapacatitou, alebo dat napr. dva naraz a pod.