Benzinove cerpadlo misto podavacky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Unnamed
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 20 úno 2018, 06:27

Benzinove cerpadlo misto podavacky

Příspěvek od Unnamed »

Zdravim, premyslim nad montazi podavacky, ale jeden znamy tvrdi, ze kdyz tak muzu dat aj cerpadlo z benzinu...nikde ale nemuzu najit jednoznacne odpovedi na moje otazky..

Jezdi nekdo s cerpadlem misto podavacky ??? Kdyz jo, tak proc? Jake cerpadlo a jaky to ma vlyv na vykon nebo jizdu atd...?

Osobne si myslim, ze natlacit do cerpadla naftu pod tlakem, kdyz samo cerpadlo naftu natlakuje znovu, to smrdi pruserem.. mozna jedine nejake nizkotlake cerpadlo.. je tu nekdo kdo by to vysvetlil, pripadne poradil? Diky
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

benzinove cerpadlo ma podstatne vacsi pracovny tlak ( v havarijnej situacii kludne vytlaci aj 10Bar ) a mensiu kapacitu. Podavacka ma maly pracovny tlak ( cca. 2Bar ) a velku kapacatu. Podavacie cerpadlo iba podvav palivo z nadrze do palivovej sustavy motora. Palivove cerpadlo, priamo vyvija vstrekovaci tlak paliva.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Hlavne, ak sa jedna o rotacku, by som si pozrel ako by si riesil vecne strielajuce / presakujuce prepady pri 10 B tlaku.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

A taky jsem viděl podávačkou vystřelené gufero na vstřikovacím čerpadle, nafta natekla do rozvodů a potkan....Opravdu zajistit volný odtok do nádrže
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

proč to udělat jednoduše - podávačka z PDčka, když to jde složitě a ještě na prd ... :-)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

protože podávačku z nového CR přece má zadarmo ve fabrice na nový auta, navalí na potrubí a pak se diví co to visí z pod deklu za divnou zubatou gumu... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

TDI tech píše:benzinove cerpadlo ma podstatne vacsi pracovny tlak ( v havarijnej situacii kludne vytlaci aj 10Bar ) a mensiu kapacitu. Podavacka ma maly pracovny tlak ( cca. 2Bar ) a velku kapacatu. Podavacie cerpadlo iba podvav palivo z nadrze do palivovej sustavy motora. Palivove cerpadlo, priamo vyvija vstrekovaci tlak paliva.


Ben. cerpadlo ma maly prutok ? Lebo comyslis kapacitou . To ti vystreli oko (LOL) Musel bych mrknout na ty litry za min. ...
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ano, oproti podavacke ma znacne mensi prietok. Je to koly tomu ze podavacka vpodstate nepretrzite precerpava skoro vsetku naftu len tak naprazdno cez motor, naspat do nadrze. Palivove cerpadlo vyrobi potrebny vstrekovaci tlak a benzin cez vstreky pusti do motora a nieco vrati naspat do nadrze. Samozrejme ze sa daju zohnat cerpadla s roznou kapacatitou, alebo dat napr. dva naraz a pod.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“