Zachovat KAT ano/ne ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:Špatně fungující regulace = přefuky, tzn. přetáčení turba. K tomu ještě mizerný chip od Cimbu, který tomu jistě "pomohl". Dát nový turbo a nahrát sériový soft, nebo dát kvalitní chip a najede to milión :)
Souhlas, pokud neni naklonen "vylepseni". V ten dany moment bych sel uplne do jineho turba nezli je tahle prehistorie a bude mit komplexne lepsi prubeh, spotrebu, potencial/rezervu i zivotnost turba s tim, ze v pripade GTD serie muze na nejake zaneseni zapomenout ... atd.

K puvodnimu tematu: ARL (dost mozna i ASZ) kat bude na uvedeny vykon stacit, v pripade vetsich pozadavku kat z trilitru Audi (limit 350 koni) ... kdyby neco, mam a nevyuziju jiz, pripadny zajemce necht se mi ozve formou Obrázek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“