Ducato 2.3JTD hulí černě,starty

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Není co reklamovat se obávám, už včera mi volal že turbo je plný bordelu, jednak se na motoru spousta věcí odvrtávalo a spíš asi jak se tam kde co rozdělávalo,čistilo,pak novej olej tak to způsobilo tuto katastrofu...vana plná bordelu,jak kdybys do vany hodil lžičku písku...
mám ten pocit že tentokrát poctivá práce byla hodně na škodu, kdybych to tam naflákal tak to bylo ok

(wallbash)

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Koukám, že brzo bude na trhu olej. filtřík vložený do tlakové trubky k turbu, aby se Turbo ochránilo než se vše vyčistí..Možná by nebylo od věci, použít "vyplachovací olej" po opravě a nechat motor blafat bez turba celý den za zdmi dílny, jako když jsme zabíhali motory po GO a sem tam poslechli, zda běží pravidelně a teplota drží.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Teď je to bez turba mazání zaslepeno,udělá se dvakrát výplach znovu vanu dolů a zkoušku filtraci přes hadr
Pak uvidím..
frenky_BN
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 dub 2010, 12:46
Bydliště: BN

Příspěvek od frenky_BN »

Nazdar chlapy Ducato 3,0 115kw hulí na čierno podla korekcie vstrek 1 a 4 su horšie za studena. Otazka ako sú uložené vstrekovače od rozvodov 3 2 1 4 ? Aby som nevyberal iny . :? :o
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jak jsi přišel na tohle pořadí ?
já myslím že 1+4 jsou prostě oba krajní
frenky_BN
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 dub 2010, 12:46
Bydliště: BN

Příspěvek od frenky_BN »

Poradie je 1234 ,uz som zistil ze 1 a 3 boli zle nakodovane.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano každý motor (okrem PSA, Renault a pod.) má prvý valec pri rozvodoch ale číslovanie vstrekov je niekedy podľa toho ako pália valce (1-3-4-2). Väčšina diagnostík na to ale pri kódovaní upozorní.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hoši tak tento zkurvystroj je zpátky, v motoru ne že klepe ale doslova mlátí...nechápu co se tam zase událo... (wallbash) , vypadá to na chycenou kliku...jdu blejt
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak je to chycený na druhý ojnici, z motoru jsem vypustil asi 1,5L oleje, což asi bude ten problém...
Jezdí to po stavbách tak jestli si to někde v kopci párkrát loklo vzduchu..navíc v těch venkovních teplotách 35C co byly týden-dva zpátky se musel ten olej v motoru doslova vařit v tomto množství
lidi jsou fakt kokoti, to můžeš spravovat pořád dokola
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kluci otázka - vytáhnu ojnici s pístem spodem a pak píst strčím zpátky ? ( samozřejmě když bude klika venku
ten vršek byl celej dělanej a napadlo mě že bych si ušetřil sundávání hlavy a všeho okolo (rofl)
je tam hin i spojka tak kdyby se oddělala převodovka,setrvák, rozvody, kliku drží takový mezipatro jako třeba u HDi :roll:
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Teoreticky by to mohlo ísť, ale neviem či to bude reálne poskladať na aute, piesty tam nejako narveš ale bude ti to všetko padať dole (šálky, axiálne krúžky a pod) potom sa tam bude dávať naprd ten domček s kľukou a pod… Keď už tak by som radšej ten motor vybral a otočil si ho spodkom nahor tak by to mohlo ísť lepšie.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jj, to je mě jasný no že to prdel asi nebude, ale hledám cestu jak se vyhnout demontáži veškerých těch blbostí okolo, ale pokud nebude zbytí, co naděláme že...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:jj, to je mě jasný no že to prdel asi nebude, ale hledám cestu jak se vyhnout demontáži veškerých těch blbostí okolo, ale pokud nebude zbytí, co naděláme že...
Zjisti vrtání a průměr ojnice dole, ale dnes má máloco menší vrtání než ten spodek..Řekl bych že to půjde, párkrát jsem tohle absolvoval, samozřejmě je to pakárna, usadit kliku když je "hlavou dolů" je horší , ale práci si ušetříš,nehledě na to, že i pokud by to nešlo, prázdný blok s hlavou snadno vyndáš..Já bych do toho šel..Tvrdé podmínky zocelují.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, vytáhnout to asi půjde, spíš mám strach ze strkání pístu spodem pak, kvůli zmáčknutí pístních kroužků
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Někdy vadí ostřikovač pístů ,/ale nevím přesně jak je to tady/ ale já jelikož to dole není rovné jako nahoře, a plech stahující kroužky nestahuje hrana válce jako nahoře, tak jsem ten plech zkrátil na co nejméně a litoval jsem, že nemám třetí ruku..Ale ono to půjde, ten stěrák je nebezpečný.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Fiat“