škoda octavia 1.9 tdi ALH - zvyšování výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ALH má jen 215 mm lamelu, ta to většinou vzdá už po chipu
"Rozumná" komplexní úprava je podle mě u ALH: trysky (alespoň P520 z 81kw, větší než P764 bych ani nedával) + chip + spojka (jednohmota 228mm). Turbo bych měnil, jen pokud by původní bylo KO.
K tomu přední těhlice s 288 mm brzdama (případně i dozdadu kotouče), plný puky do ramen, nějaký rozumný tlumiče, ať se ten výkon dá bezpečně využívat.
Pokud auto jezdí dálnice, tak i prodlouženou pětku (0,717 z Golfa 3 66kw, nebo 0,7 z Fábie 74kw)
Tohle všechno se dá udělat za "minimum" nákladů (cca 25t. Kč), přitom to udělá z obyčejný oktávky úplně jiný auto.
"Rozumná" komplexní úprava je podle mě u ALH: trysky (alespoň P520 z 81kw, větší než P764 bych ani nedával) + chip + spojka (jednohmota 228mm). Turbo bych měnil, jen pokud by původní bylo KO.
K tomu přední těhlice s 288 mm brzdama (případně i dozdadu kotouče), plný puky do ramen, nějaký rozumný tlumiče, ať se ten výkon dá bezpečně využívat.
Pokud auto jezdí dálnice, tak i prodlouženou pětku (0,717 z Golfa 3 66kw, nebo 0,7 z Fábie 74kw)
Tohle všechno se dá udělat za "minimum" nákladů (cca 25t. Kč), přitom to udělá z obyčejný oktávky úplně jiný auto.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 29 lis 2018, 10:44
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 29 lis 2018, 10:44
- Bydliště: Praha
Jo ta delsi petka je dobra vec, ja obcas jezdim s ALH s chipem a furt bych radil za 6. na fabii jsem daval petku z T5 s pomerem 0,658 a bylo to akorat, ve 158km/h jsem mel 3tis.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Nepřímo k tématu. Včera noční jízda Liberec Trutnov a z5, vzpoměl jsem si cestou na tohle téma tuningu staríého tdi.
Ta cesta byla tak super, tak mě to bavilo, i po několika letech co mám tuned TDI, auto je stále tak hravé a stále moc baví.
Prostě stále mám dojem že to je hodě muziky za 'pár peněz' lehké auto, krouťák, koně, příjemná spotřeba a hlavně celková cena a moře najetých km. Těžko bych viděl lepší volbu.
Auto bratru za 45tis a za 120tis servis a slušná daily uprava, není co řešit, jezdíte si jak pán.
Ta cesta byla tak super, tak mě to bavilo, i po několika letech co mám tuned TDI, auto je stále tak hravé a stále moc baví.
Prostě stále mám dojem že to je hodě muziky za 'pár peněz' lehké auto, krouťák, koně, příjemná spotřeba a hlavně celková cena a moře najetých km. Těžko bych viděl lepší volbu.
Auto bratru za 45tis a za 120tis servis a slušná daily uprava, není co řešit, jezdíte si jak pán.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW