škoda octavia 1.9 tdi ALH - zvyšování výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

volil bych turbo VA + trysky sprint 764 + soft......mozna spojku pokud to nepobere. Nic víc bych nedelal…...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Trysky pp764 a soft a jede to moc krásně
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Když PP tak aspoň k nim Vacko ať to má víc vzduchu. Bude zase o kousek dál.... Pak může ponechat sérii výfuk, sání, IC a možná i spojka to vezme...na což bych ale ne sázel.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ALH má jen 215 mm lamelu, ta to většinou vzdá už po chipu :)

"Rozumná" komplexní úprava je podle mě u ALH: trysky (alespoň P520 z 81kw, větší než P764 bych ani nedával) + chip + spojka (jednohmota 228mm). Turbo bych měnil, jen pokud by původní bylo KO.
K tomu přední těhlice s 288 mm brzdama (případně i dozdadu kotouče), plný puky do ramen, nějaký rozumný tlumiče, ať se ten výkon dá bezpečně využívat.
Pokud auto jezdí dálnice, tak i prodlouženou pětku (0,717 z Golfa 3 66kw, nebo 0,7 z Fábie 74kw) :)
Tohle všechno se dá udělat za "minimum" nákladů (cca 25t. Kč), přitom to udělá z obyčejný oktávky úplně jiný auto.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

To mě zajímá ta převodovka s trojkovýho golfa nebo fabie 74 kw ? to je delší nebo co ? o kolik octavie točí na 3,000ot cca 140 km/h fabie golf 3 má krátký převodovky co jsem osobně viděl... Děkuji za info christian
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

golf má i delší převody, kod převodovky ASD ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Jj...mam dva mk3ky oba prevodovkou ASD a je to super 5ka je tak akurat,...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
christian cartier
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 lis 2018, 10:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od christian cartier »

A když máš 3.000otáček kolik jedeš ? Převodovka ASD je z jakýho typu auta GOLF IV? Jaký motor 74kw pd že ?
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

ASD je starší, G3, nějaká toleda atd.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

na tech 150ps bych převodovku vůbec neresil ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Jo ta delsi petka je dobra vec, ja obcas jezdim s ALH s chipem a furt bych radil za 6. :D na fabii jsem daval petku z T5 s pomerem 0,658 a bylo to akorat, ve 158km/h jsem mel 3tis.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Nepřímo k tématu. Včera noční jízda Liberec Trutnov a z5, vzpoměl jsem si cestou na tohle téma tuningu staríého tdi.

Ta cesta byla tak super, tak mě to bavilo, i po několika letech co mám tuned TDI, auto je stále tak hravé a stále moc baví.

Prostě stále mám dojem že to je hodě muziky za 'pár peněz' lehké auto, krouťák, koně, příjemná spotřeba a hlavně celková cena a moře najetých km. Těžko bych viděl lepší volbu.

Auto bratru za 45tis a za 120tis servis a slušná daily uprava, není co řešit, jezdíte si jak pán.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“