Zdravím řeším octavii III 2.0 TDI 110kW. Po nastartování chcípne. Všechno v autě funguje, ale po diagnostice nekomunikuje žádná řj? Na palubce všechno svítí od kontrolek po servis přes výměnu brzd. Neřešil někdo z vás?
Jo na tu bych se taky zaměřil jako na jednu z prvních, i když jsou divný ty kontrolky/hlášky a otázka, jak vážně brát to s tou komunikací (od probuzení auta po pokus brát na to třeba klon delfíny... ) Jinak u těchhle aut dokáže pěkně "rozsvítit" budíky a s autem dělat psí kusy i třeba zkratovaná snímačová větev v motoru...
jendys13 píše:Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
jendys13 píše:Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
Není to trochu brzo, tenhle problém?
To víš, fiat to není, tam začínají problémy až po 20 letech
jendys13 píše:Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
Není to trochu brzo, tenhle problém?
To víš, fiat to není, tam začínají problémy až po 20 letech
superb10: Možná i viděl, u Fiata přece není žádnej problém problémem, dokud ti za jízdy neodpadávaj kusy auta (i když i tak je těch 20let dost "nastřelenejch" )
Jak pozdě? Vždyt už výroba skončila....
Tet je na řadě O IV. A zase několik novinek pro mechaniky....Blokace řj proti neoprávněné manipulaci, kodování, přizpůsobení...Jiný protokol....už se těším...
Vytáhni skop a začni měřit CANy {pohon,komfort}
a nebo odpoj vše co není účastníkem imobilizéru samozřejmě bez GW {takto nepřijděš na vadný dráty}
jednou mi to dělala řj l.p. dveří