Octavia III nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Bydliště: Tábor

Octavia III nestartuje

Příspěvek od jeansx »

Zdravím řeším octavii III 2.0 TDI 110kW. Po nastartování chcípne. Všechno v autě funguje, ale po diagnostice nekomunikuje žádná řj? Na palubce všechno svítí od kontrolek po servis přes výměnu brzd. Neřešil někdo z vás?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a tady ta řídící jednotka co říká

Řídící jednotka přístupu a opravnění ke startu KESSY
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Jo na tu bych se taky zaměřil jako na jednu z prvních, i když jsou divný ty kontrolky/hlášky a otázka, jak vážně brát to s tou komunikací (od probuzení auta po pokus brát na to třeba klon delfíny... (LOL) ) Jinak u těchhle aut dokáže pěkně "rozsvítit" budíky a s autem dělat psí kusy i třeba zkratovaná snímačová větev v motoru...
pašíkombi AFN B597
jendys13
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 06 črc 2009, 08:31

Příspěvek od jendys13 »

Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

Ahoj doriesil si tento problem mam taky isty kabelaz som pozeral vyzera vsetko ok
VW Multivan T5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

jendys13 píše:Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
Není to trochu brzo, tenhle problém?
nepropadat panice...
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

canbus napatie mam nulove
VW Multivan T5
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:
jendys13 píše:Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
Není to trochu brzo, tenhle problém?
To víš, fiat to není, tam začínají problémy až po 20 letech (LOL)
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 806
Registrován: 01 říj 2007, 20:42

Příspěvek od superb10 »

fekálek píše:
jericho-3 píše:
jendys13 píše:Zkontroluj si svazek v nohách řidiče (svorkovnice)
a taky pod prahovou lištou řidiče lisovanej spoj kterej je nejčastější závadou (oxidace)
Není to trochu brzo, tenhle problém?
To víš, fiat to není, tam začínají problémy až po 20 letech (LOL)
vole a ty si niekedy Fiat vobec videl? (LOL)
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

:D :D :D

superb10: Možná i viděl, u Fiata přece není žádnej problém problémem, dokud ti za jízdy neodpadávaj kusy auta :-D :-D :-D (i když i tak je těch 20let dost "nastřelenejch" ;-) )
pašíkombi AFN B597
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

chlapci podme radsej ku problemu
VW Multivan T5
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

tak co s tím bylo za problém chlapy? :)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Jak pozdě? Vždyt už výroba skončila....
Tet je na řadě O IV. A zase několik novinek pro mechaniky....Blokace řj proti neoprávněné manipulaci, kodování, přizpůsobení...Jiný protokol....už se těším...
To je situace!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

samý sračky... (wallbash)
!!!SLÁVEK!!!
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Registrován: 21 úno 2013, 11:23

Příspěvek od !!!SLÁVEK!!! »

Vytáhni skop a začni měřit CANy {pohon,komfort}
a nebo odpoj vše co není účastníkem imobilizéru samozřejmě bez GW {takto nepřijděš na vadný dráty}
jednou mi to dělala řj l.p. dveří
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“