Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Jaký olej lze použít? A v jakém poměru míchat/jezdit? Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: po září 24, 2007 11:46 am Citovat
ACEMajky
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 126
Bydliště: Liberecko




No tak z mrazaku sme to po vikendu vyndal (odhad -22 nebo -20 - minuly rok sem tu teplotu meril, kdyz sem zkousel nemrznouci smes) a bylo to ztuhli - jako smrky hustota

tak sem to dal do mrazaku pod lednici, tam by melo byt -18 - vlastne nedal, dal sem to rozmrznout, takze to tam jeste musim dat

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po září 24, 2007 12:08 pm Citovat
FR4NK!3
Přispěvovatel
Založen: 27.6.2007
Příspěvky: 352




Hmm to si me teda moc nepotesil Smile ... nejhorsi ze fritak tuhne jeste driv nej normalni olej ... takze benzin tam pude kazdopadne + aditivum. Zkusim asi 50/50 olej nafta a potom to cely naredit 10% benzinu ... na kolik si myslis ze je "bezpecny" procento benzinu v nafte ? Nerad bych zadrel cerpadlo ? Je to Bosch v G2 1,6TD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po září 24, 2007 12:17 pm Citovat
ACEMajky
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 126
Bydliště: Liberecko




jinak ty my testy jsou 2/3 nafty a 1/3 oleje

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2007 10:54 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 8:10 am Citovat
ACEMajky
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 126
Bydliště: Liberecko




Smes bude mit moc velkou hustotu a s tim mohou vzniknout spojene rizika + v zime je ot o to vetsi riziko a ted budu jenom tipovat, spise nastinim, bude se hure spalovat ta olejova cast smesi a tim se bude zasirat motor - kdyby jsi olej predehrival, bude tekutejsi a spalovani bude dokonalejsi a pak muzes jezdit treba jen na olej

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 9:55 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




ACEMajky napsal:
Smes bude mit moc velkou hustotu a s tim mohou vzniknout spojene rizika + v zime je ot o to vetsi riziko a ted budu jenom tipovat, spise nastinim, bude se hure spalovat ta olejova cast smesi a tim se bude zasirat motor - kdyby jsi olej predehrival, bude tekutejsi a spalovani bude dokonalejsi a pak muzes jezdit treba jen na olej


Je těžké si postavit sadu na přestavbu? Co vše je potřeba?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 10:20 pm Citovat
jaryn
Přispěvovatel
Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 117
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D




Honza M napsal:
Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.

Žádné riziko!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 10:32 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




jaryn napsal:
Honza M napsal:
Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.

Žádné riziko!!!


Vážně se nemusím ničeho bát? Razz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 10:40 pm Citovat
jaryn
Přispěvovatel
Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 117
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D




Honza M napsal:
jaryn napsal:
Honza M napsal:
Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.

Žádné riziko!!!


Vážně se nemusím ničeho bát? Razz

Jasně, že můžeš Velmi ??astn?
ti, co pojedou za tebou, se tě budou ptát, na co že to jezdíš Velmi ??astn?
Venku -8, olej/benzín 3:1, motor Peugeot 1.8 - kupodivu nic se neděje.
Málem jsem zapoměl - předehřev el. před čerpadlem - nic víc!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 10:51 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




jaryn napsal:
Honza M napsal:
jaryn napsal:
Honza M napsal:
Jaké riziko hrozí když budu míchat 1:1 naftu a použitý fritovací olej.
Podotýkám,že auto nemám vůbec upravené.

Žádné riziko!!!


Vážně se nemusím ničeho bát? Razz

Jasně, že můžeš Velmi ??astn?
ti, co pojedou za tebou, se tě budou ptát, na co že to jezdíš Velmi ??astn?
Venku -8, olej/benzín 3:1, motor Peugeot 1.8 - kupodivu nic se neděje.
Málem jsem zapoměl - předehřev el. před čerpadlem - nic víc!!!


Tak stačí mí předehřev a můžu míchat olej a naftu 1:1. Z čeho a jak si můžu předehřev vyrobit,popřípadě koupit?
Vím že se hodně ptám,ale dost mě to zajímá,ale zároven nechci nic pokazit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 11:01 pm Citovat
jaryn
Přispěvovatel
Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 117
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D




Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 11:18 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




jaryn napsal:
Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...


Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám Very Happy ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út listopad 13, 2007 11:42 pm Citovat
jaryn
Přispěvovatel
Založen: 19.4.2007
Příspěvky: 117
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D




Honza M napsal:
jaryn napsal:
Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...


Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám Very Happy ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.

Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje Velmi ??astn? Po 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně Smile
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina Smile
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta Velmi ??astn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 15, 2007 10:56 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




[quote="jaryn"]
Honza M napsal:
jaryn napsal:
Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...


Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám Very Happy ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.

Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje Velmi ??astn? Po 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně Smile
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina Smile
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta Velmi ??astn?[/quot

Mám jednu otázku. Co všechno potřebuji na přestavbu na olej? rip
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt listopad 15, 2007 10:57 pm Citovat
Honza M
Přispěvovatel
Založen: 7.11.2007
Příspěvky: 807
Bydliště: Most




[quote="jaryn"]
Honza M napsal:
jaryn napsal:
Honzo, pisni, co máš za motor, čerpadlo, jestli turbo, najeto kolik, atd...


Jedná se o motor 2.4TD (BMW 524TD) r.v.91 čerpadlo je tuším BOSCH.
Uvažuji o přestavbe na rostliný olej(popřípadě použitý fritovací olej),ale nemám vůbec žádné informace a ani nikoho kdo by mi poradil (ted už mám Very Happy ). Snažím se dát dohromady co nejvíce informací. Potřebuji zjistit co je potřeba na přestavbu, co koupit, co si vyrobit, kam zapojit a další spostu věciček. Asi jsi to taky zažil když si začínal.Velké nadšení,ale spousta otázek.

Jasný, spoustu otázek....Než jsem začal, našel jsem tohle fórum....
Zdálo se mi to nějak komplikované.... přestavba... výměníky.... předehřevy.... dvoucestné a vícecestné přepínače... atdtdt
Tak jsem se jednou nasral, a palivo bylo 10l použ. fr. a 10l nafty.
ujel jsem asi kilák, a chvátám k výfuku... pořád nafta, jen jsem čekal, kdy auto zkolabuje Velmi ??astn? Po 10km už byl odér z výfuku značně "hranolkový", ale auto jelo pořád stejně Smile
Nic se prostě nedělo.
Došlo nakonec na extrém - vyjetý fr. : nafta 3:1
start v poho, lepší jak na 100% naftu - nepadá hladina Smile
Mám tu úsek, který dávám z nuly na 90 na naftě, na oleji ho dáván o cca 20 metrů dřív.
Když mrzne, místo nafty dávám benzín, koneckonců je to levnější než nafta Velmi ??astn?[/quot

Mám jednu otázku. Co všechno potřebuji na přestavbu na olej? rip
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jaký olej lze použít? A v jakém poměru míchat/jezdit?
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 6  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.