Ahoj, můj problém má dvě části - přední a zadní levé kolo.
U ZADNÍHO levého kola mi přibrzďovaly brzdy, nešlo otočit s kolem, desky byly sjeté ani ne po půl roce. Vyměnil jsem celý třmen a zdálo se, že bylo po problému. Kolo jde normálně protočit rukou, jde slyšet "tření" desek o kotouč, ale jde otočit relativně lehce, takže si myslím, že brzdy jsou už ok. Problém spočívá v tom, že střed kola je po normální jízdě třeba 30-50 km hrozně horkej, nelze udržet ruku, kapky vody jsou po chvilce vypařeny.
Co by to mohlo dělat? Nechce se mi věřit, že by to bylo od brzd, když kolo jde protočit líp než na druhé straně a tam je to ok. Mohlo by to dělat ložisko? Ale to bývá většinou spojené s hučením a to se neděje
PŘEDNÍ levé kolo - při brzdění to vypadá jakoby spínalo abs, auto cuká, trochu se to přenáší i do volantu/pedálu - kotouče zkřiveně nevypadají. Také se objevuje nepravidelné pískání (viz. nahrávka napr 11sek, 25sek), pískání většinou přestane při brzdění. A také se to pískání objevuje při zatočení doprava, při zatočení doleva pískání přestane.
OCTAVIA II, 2006, 2.0 TDI
Díky
https://instaud.io/3q11
teplé kolo, špatné ložisko?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
teplé kolo, špatné ložisko?
Naposledy upravil(a) hrabosh dne 13 bře 2019, 22:18, celkem upraveno 1 x.
No řekl bych, že ručka by spíš mohla brzdit o něco víc, než že by přibržďovala kolo.. Můžu zkusit ji povolit, tak bych vyloučil jestli to může být ručkou nebo ne.A6TDI píše:Neni greba nejak doser8dit rucku ?
Koukal jsem se a desky vypadají docela dobře, je tam ještě tak cca 6-7 mm a navíc by svítila kontrolka ne?rami píše:Nemas sjete predni desky ?
Zapomněl jsem dodat, že se jedná o octavia II 2006 2.0 tdi
Tady se moc ložiska nehřejí, radiální ložisko vytvoří vůli nebo hučí..Ale budou to patrně ty brzdy, i když se to nezdá, někdy se stává, že než zvedneš kolo, vše je o.k. Ale při jízdě třeba po městě se brzdy nestačí vrátit...Zkus jet s autem někam a nebrzdi.....Pokud poté zastavíš a kolo bude studené je to v brzdách /ABS/...
nepropadat panice...
vyměň lanovody, zamačkni pístky!! A do doby, než našlapeš desky ke kotoučům a lehce to projedeš , tak nazatahuj ručku v žádném případě, evidentně špatný postup pro nastavení samostavů. Lanovody doporučuju bosch.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.