Poloos, tisíchran

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Čína blato. SKF poloos nikomu neviem odporucat.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jsou to zmrdi,a to doslova...a vyreklamujes kulový...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Když už si v SKF tím vyjádřením k reklamaci doslova vytřeli pr..., tak by mě moc zajímalo, který kloub na té reklamované ose zmiňují, předpokládám, že venkovní. No, 500km a kloub KO, to bys buď musel jedině zlikvidovat nárazem disk i celý zavěšení, protože i kdyby sis těch 500km odkroužil jenom v kolečku a plným rejdu se zatíženou stranou toho kloubu, tak by to ten nový kloub nesmělo odrovnat ...

SKF, pokud "má" pod kontrolou co se děje s jejím brandem a při reklamaci díl posuzuje jako originál SKF a ne padělek, tak dělá skutečně čest své historii ...

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 2&start=30
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Ako som tu kopíroval vyjadrenie, tak sa jedná o vnútorný kĺb. A vlastne aj tu na fóre veľa ľudí spomínalo, že je problém hlavne s vnútorným kĺbom.
Skúsim sem dať aj fotky z toho vyjadrenia.
Btw. keď sa to stalo, tak som písal do SKF, že mám podozrenie na FAKE a požiadali ma o odfotenie krabice z každej strany a tu je vyjadrenie:
Preverila som fotky, ktoré ste zaslali. Podľa údajov ide o originálny produkt SKF vyrobený v auguste 2018 v našom výrobnom závode v Číne podľa ISO štandardov.

Preverila som aj nákupy v našom systéme a VKJC 1094 je pravidelne predávaný produkt v automobilovom sektore. Najväčším distribútorom je firma Auto Kelly, ktorá dodáva do rôznych servisov.
Neoverovala som však uvedený servis.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No oni tam zmiňují "poškodenie vnútorných častí kĺbu rázovým zaťažením", to neříká nic o tom, jestli mají na mysli kloub o převodovky=vnitřní, nebo kloub u kola=venkovní. Pokud by to měl být kloub u převodovky, tak to by byl extrémní výsměch, on je to výsměch i v případě, že by šlo o venkovní ... Jo, ISO za tím stojí ...

Paní co ti odpovídala bude asi typický "technický" expert, tohle vyjádření bych si nenechal líbit a reklamaci řešil dál a požadoval vrácení kupní ceny.
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Ono je to o to viac komplikovanejšie, že servis, ktorý to menil, tak už neexistuje a majiteľ mi dnes ráno preposlal stanovisko dodávateľa.

Inak ten klopkavý zvuk som ja ako šofér počul z pravej časti, ale nie úplne vpravo, skôr zo stredu. A spolujazdec to počul skôr zo stredu. Preto si myslím, že sa jednalo o vnútorný kĺb, čo v podstate aj písali miestny borci.
Ale je pravda, že teraz keď si to čítam opäť, tak tam nie je napísané, o ktorý kĺb sa jedná.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hřeší na to že po nějaký čase handrkování to člověka přestane bavit a mávne rukou...mají tam několik vzorových vyjádření a ty se posílají pořád dokola
Bitej je na tom zase jen ten, kdo to koupil a zákazníkovi namontoval,v dobrý víře koupíš "značkový" díl SKF, pak se to vzápětí vysype a máš odpovídat na debilní dotazy "co jste mi to tam namontovali" ??? no...origo díl nikdo zaplatit nechce,chápu,ceny někdy strašný, to se kroutí ale pak jsou všichni chytří jak delfíni, nejlíp ještě vyzbrojení internetovými rozumy...pořád dokola
Průser je akorát ten že trh je zahlcen takovými "výrobky" a je to doslova loterie co na tebe vyjde... (wallbash)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Romane, přece když SKF má ISO, tak se jim nemůže kloub vysrat ani na dílu pro aftermarket po 500km. To fakt není o tom kupovat ND u výrobce vozidla, tady jde o všeobecný vosírání kvality u všech a na všem ... SKF je přece (nebo snad byl ...) brand, a i když si nechá vyrábět na východě, tak to nesmí takhle vypadat. Neřeknu, kdy by se to řešilo u Kamoka a dalších noname, ale tohle je cesta do pekel ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nic ve zlým ale jsi mimo realitu, dělal jsem kvalitáře v automotive 13 let tak vím o čem mluvím...kdybys viděl ty čachry s materiály,testy,zátěžovými zkouškami,tak se pobliješ, ISO - neISO
a když jim tu poloosu pošleš do jejich fabriky na analýzu,uvidíš ten report, všechno bude OK(tvrdost,rozměry atd atd )
Tak kde je kurva chyba?? (rofl) :-)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Mám s automotive taký svý za sebou, tak vím ;)
Ale o tom to je, když všichni přistoupí na tuto hru, odnese to koncák, kterej to stejně vše platí. Takže pokud se ti na konci nedaj, tak ti mezi si to jistě také nenechaj a výrobce si tyhle excesy odpustí.
Svět nezměníme, tak to byla jen rada salkovi, aby si nenechal kálet na hlavu a za svý peníze dostal službu i kvalitu, a ne že je odevzdá SKF za jejich kvalitní díl na 500km a servisu, co mu to namontil ;)
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Ja to nehodlám nechať tak. Poloos bola kúpená za cenu 300€ aj s montážou a DPH a nemám tlačiareň na peniaze.
Kúpa novej poloosi ma neminie, už to bude originál a to asi viete, že to nie je málo peňazí.
Iba čistá fantázia, keby existoval medzinárodný web, kde prispievajú výhradne užívatelia a nie výrobcovia a kde by si mohli nájsť práve takéto info, že poolos SKF pre VW 2010-2015 nefunguje, ložisko SKF funguje, ATE kotúče sa krútia a pod. Totiž tu si to medzi nami napíšeme, ale koľko nešťastníkov to ani len netuší. Jeden príklad, skoro-švagor má Passat 2007, taxikár, ušetril, dávali mu aj nové poloosy SKF a keď som mu hovoril o svojich problémoch, tak vtedy povedal, že aj jemu robí to isté. On má navyše DSG. A potom si uvedomil, že predtým mu to nerobilo.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vzhledově tomu kloubu nic není. Když ho sestavíš nasucho,má vůli a jak velkou? Toto opotřebení je zcela normální. Kolik gramů maziva a jakého tam bylo?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Neviem odpovedať, poloos montoval servis a na reklamáciu keď to išlo, tak sa to nerozoberalo. Proste sa vymontovala z auta a išla preč tak, ako bola. Tie obrázky sú už z reklamačného protokolu.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mno zrovna jsem narouboval na svoje auto vnitřní kloub SKF..Tak jsem zvědav,když to tady čtu,kolik vydrží.Mno vůle tam je už i na novým jak v kloubu,tak i na tisícihranu.
I manžeta byla kratši než origo..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nedávno jsem řešil Peugeota po havárii na pravé přední kolo, kolo včetně tlumiče uražené, jedna část poloosy byla v převodovce a držela za ložisko v domečku u kloubu, druhá část se válela na palubě odtahovky, třetí část tedy vnější kloub byl strčený v těhlici, která se zbytkem tlumiče byla též na palubě odtahovky, otec ještě před složením auta vyndal střední část aby jí auto nezmáčklo.
No vozidlo jsme opravili, poloosu jsem sehnal Francouzský repas Levord myslím, zkrátka repas továrních kloubů, to jsem si medil jak pěkný díl to mám :)
No problém byl v tom, že teklo gufero na převodovce a to jsem před výměnou dával Reinz, tak jsem si říkal ok, poloosu jsem montoval sám, tak jsem ho strhnul, dal jsem jiné - Febi a teklo ještě více, už po několika km čůreček oleje.
Poloosu jsem opět vyndal, podrobil zkoumání abych zjistil, že těsnící plochu pro ložisko stáhli o cca 0,2mm oproti normálnu, což si myslím že by nevadilo, ale hlavně plocha nebyla broušená, ale měla vidět byť jemné ale drážky po soustružnickém noži.
Tak jsem na původní na 3x rozloženou poloosu koupil nové manžety - sady s perkama apod. pečlivě vyčistil a zase složil, nové gufero Reinz a bylo, auto jezdí a nic neteče.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“