STK - kontrolka brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Měl bych podobný dotaz - u Octavie 2 mi svítí kontrolka prasklý žárovky, ale všechny žárovky jsou ok. Zítra jdu na STK, můžou s tím mít nějaký problém?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mazat závady jsi předpokládám zkoušel. Nemá to dodělané tažné? Případně bych se zaměřil na toto.
Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.
Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Bohužel jsem zrovna neměl k dispozici diagnostiku. Ale v minulosti jsem to už jednou mazal ale po čase kontrolka zase vyběhne, ale objevuje se jen sporadicky. Asi chyba někde v kabeláži, možná kostra tažný to nemá, baterku to neždíme. Fakt miluju tyhle zbytečný kontrolkymirek999 píše:Mazat závady jsi předpokládám zkoušel. Nemá to dodělané tažné? Případně bych se zaměřil na toto.
Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.
Nicméně prošel jsem pro jistotu všechny žárovky a všechny trochu podezřelé vyměnil, kontakty jsem prostříkal kontaktolem a beze změny.
Každopádně STK to prošlo, nedali to ani do lehkých závad
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Mne takisto jeden odešel a naučil sem si druhého. Peniaze má každý rádMarek001 píše:Súhlas Miloši, ja to robím presne tak isto. Večer auto dovezem, na druhý deň poobede je hotové. Len horšie keď o toho “svojho” človeka prídeš, zrovna minule tu jeden neurobil skúšky aby mohol robiť STK technika, vraj to je celkom brutálne ale neviem teda presne na čom pohorel.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
To máš pravdu, ale člověk musí mít instinkt , jak takového člověka poznat. Já celý život nepoužíval tuto metodu, i když byla za socialismu běžná, protože nebylo téměř nic pořád na skladě, bohužel na STK jsem tohle použil, ale v podstatě ne pro mé auto..Protože buzerování díky hovadinám, nelze jinak obejít..Ale vždy jsem měl tip, komu mám dát a komu ne..Bohužel kamarádovi nastal problém v tom, že když dal jednomu, tak stejně neprošel, protože papíry dělal zase jiný a on říkal, přece nebudu dávat všem...Od té doby si nechá napsat závadu, vyhodit a koupí-opraví co je třeba..Ale on je v situaci, že má auta voňavky, zatímco já mám napohled šunku, ale v podstatě technicky je 1A. Bohužel psychologie pracuje a "šunka " už ve dveřích je téměř automaticky na odchodu..Kolikrát ti chytráci čumí, hele brzdy dobrý, jebou s koly jako splašení, svítí všude jako v jeskyni, protože už z podstaty svého kšeftu musí být ti, co poučují a jebou..Tak aspoň zajásají, když řeknou, no ty gumy na ramenech jsou už horší , chtělo by to do budoucna je vyměnit, nebo jinou hovadinu, protože minule mu povídám, zrovna tohle rameno je nové...Ale člověk chápe, že než se živit jako automechanik, je lepší být na kontrole a slintat...Mít právo použít razítko je naplnění EGA a ještě prachy k tomu...
nepropadat panice...
miloši slováčku tak to si pěkne pleteš na emisích me zajímá jen a pouze readiness motorové jednotky a nesmí být přítomny závady P00 až P06 které mají vliv na řízení motoru potažmo na řízení emisí. pokud ti budou svitit brzdy nebo bagy to mě na emisích fakt vubec nezajímá a řeš to až s klukama na stk .. jinak pokud máš vozidlo které je kategorie N tak i když bude v paměti závada a nebude svítit kontrolak MIL tak je přímo uvedena vyjímka a vozidlo je z hlediska emisí způsobilé.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="patrikE39"]miloši slováčku tak to si pěkne pleteš na emisích me zajímá
si přečti datumy, ono došlo zase ke změnám, už tě nikde nevyhodí z emisí bez udání důvodu ale udělají ti emise na 30 dnů a pokračuješ stk a to třeba vyhovuje jen musíš doladit emise,
závady, readiness, doplnkový test u benálu od 2002 a naffty 2005, odstavený dpf, komunikace s řj motoru, nebo třeba jak píšeš co musí být vše OK je a kouřivost místo max O,8 u PD je 2,4 a si namydlený,
to je furt taková loterie na kterou ti nedá žádný technik jednoznačnou odpověd, stále se něco mění a dochází k věcem nepochopitelným,
příklad měříš 3 roky emise a musíš mít školení na LPG a CNG přitom to dělat nechceš, nemáš na to mašinu ani zájem, je vysolíš prachy,
na emisích mě zajímá jen jedno projít
si přečti datumy, ono došlo zase ke změnám, už tě nikde nevyhodí z emisí bez udání důvodu ale udělají ti emise na 30 dnů a pokračuješ stk a to třeba vyhovuje jen musíš doladit emise,
závady, readiness, doplnkový test u benálu od 2002 a naffty 2005, odstavený dpf, komunikace s řj motoru, nebo třeba jak píšeš co musí být vše OK je a kouřivost místo max O,8 u PD je 2,4 a si namydlený,
to je furt taková loterie na kterou ti nedá žádný technik jednoznačnou odpověd, stále se něco mění a dochází k věcem nepochopitelným,
příklad měříš 3 roky emise a musíš mít školení na LPG a CNG přitom to dělat nechceš, nemáš na to mašinu ani zájem, je vysolíš prachy,
na emisích mě zajímá jen jedno projít