Nafta s vyšším cetanovým číslem

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Lokotka píše:Takže jedinej sehnatelnej výsledek je ŐMW a její MaxxMotion
Ne, vykašli se na to a tankuj kde tě napadne, pokud to teda nebude čerpačka nějakýho dementa co tam leje bůh ví co... nebo spíš bůh ví čím naftu ředí, dávej VIF já dávám panáka na 10l, je to jednou taková dávka, ale funguje to!!!, 1x za rok dám BG aditiva na vyčištění komplet vstřik segmentu, které čistí oproti VIFU i když shoří ;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jericho pumpa bere od dodavatele a ty lepší doaditivují no a barva ta už záleží na základu co dovezou.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No problém byl v tom, že z toho bylo "zatuhlé čerpadlo" a nenasávalo naftu, takže jsem mu pomohl pomocným a kanistříkem s jinou naftou zkříženou s aditivem, abych měl jistotu, než jej vyndám , protože mi tvrdil, že až když načerpal naftu, tak to začalo cukat a málem nedojel..Proto jsem potom trval na tom, ať ji vysaje z nádrže a naleje novou a tu vypuštěnou může postupně namíchat do zetoru..A auto jezdí, hadice do čerpadla jsou čisté..samozřejmě člověk musí eliminovat všechy cesty /i ty slepé/aby měl jistotu , že přišel na závadu a nedělal zbytečnou práci- už jen proto, když je zadarmo... :)
nepropadat panice...
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 18 říj 2009, 13:27

Příspěvek od tempest »

Verva a maxmotion taky mají v sobě nějakou "biosložku". Aleje to něco super high modifikovaného, myslím že to má synthetický základ. Prostě to není řepka.
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Verva má klasický MEŘO přefláklý mamutí dávkou aditiva pro zvýšení cetanového čísla.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

tempest píše:synthetický
Jedná se o HVO (hydrogenovaný rostlinný olej), a ve Vervě bych ho nehledal :D
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

zero1724 píše: Ten kdo hledá palivo snů by měl zkusit letecký petrolej JET-A1 společně s aditivy kvůli mazivosti...
A na letecké palivo by ty naše "staré nafťáky" opravdu fungovali ?
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Stará rotačka atd. ano, ale do CRka už bych měl bobky to lejt i aditivovaný ;)
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pro reaktivní motory to vždy byl "odpad" a vyčištěné sračky, protože motoru je to v podstatě jedno, to není letecký benzin 110 octanů pro vypiplané benzinové motory..Takže jak píše kočka 87, tak to asi je.. :)
nepropadat panice...
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Zkusil bych tohle téma oživit.
Japa tj. v současný době s tím HVO v ČR?
Vylezly nějaký info v r. 2020, že v určitejch % (snad dokonce 30%) ho má i Verva, ale nikdo neví přesně kde se zrovna zavezla, no a letos o tom ani čárka.
To samý OMW se svým Maxxem = na novejch stránkách o HVO ani ťuk.
Aral, jak to vypadá v Německu skončil = sežral ho BP a bůhví, jestli ten jeho ultimate je ten starej dobrej průzračnej Ultimate od Arallu.
Jsou ňáký blů a orange diesely, pro nás asi úplně nedostupný.
A taky nový značení naft XTL, či GTL.

Máte někdo nějaký relevantní info?
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já se zeptám jinak: proč tohle celé vlastně pořád dokola řešíš? Děláš, jako kdybys tomu rozuměl, přitom se pořád dokola jen ptáš. Máš obyčejnej smradlavej dýzl jako všichni ostatní a tváříš se, jako kdybys potřeboval palivo do vesmíru.

Tvoje starosti a ředitelský peníze, fakt že jo. Máš hovno co na práci? Švihej pomáhat do špitálu, potřebují každou ruku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Zmínka o tom byla loni ve Světě motorů, kde měli zjištěno, že v Čechách měla Verva HVO a např. Olomouc ne. Kde a jak se to zaváží a proč to tak je nikdo nevysvětlil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

(LOL) napíši svůj postřeh, jel jsem v neděli se svým posraným dieslem staré konstrukce 1,9 TD v T4 přes střední Čechy do Krásné Lhoty u něm. hranic. A tak jsem sledoval cvrkot v dopravě. Nevím co motoru bylo, ale úplně se zbláznil a nejvíc mě překáželi ti experti v nových háklivých strojích, kteří řeší takové kraviny jako je cetanové číslo..Já jim dokonce aniž jsem chtěl ujížděl i v kopcích a pořád dumám, co ty blby k tomu vede jezdit jako s hnojem a to v kopcích, kde se nedá předjet a proč nepřidají a zdržují ostatní s málo, ale patrně poctivými KW..Co koncern, to kecy o CHipu a přitom jen zasírají cesty svou jízdou..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ty máš T4 ?????????.......??????
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Lidi přestali jezdit, jen se převážejí z bodu A do bodu B a řízení je pro ně opruz. Nějaký řázení a zahřívání motoru ? Blázníš? Nejlepší by bylo kdyby to auto ty lidi samo odvezlo, po cestě nakoupilo a na účtě jim za tu jízdu ještě naskákali nějaký peníze nebo bitcoiny. Chápej dnešní lidi nepřemýšlejí, nejsou k tomu vedení. A když jim řekneš nějakou myšlenku, aby se nad tím zamysleli, tak jejich mozek uhne stranou aby se vyhnul ze stresu přemýšlení a řeknou jen naučenou frázi: "Pitomio! hahahaha"

https://youtu.be/ZeYaQtiFfwk

https://youtu.be/F96yCqNTEeo

Jsme odsouzeni k zániku, není kam zdrhnout, jediné co můžeš je být u toho a sledovat ten sešup a modlit se ať tě to co nejmíň bolí.

Orwell 1984 je v plném proudu, dávno systém o tobě má víc informací než ty sám o sobě víš. Zajazedi si ve svým požírači dehtu dokud to jde, protože až "strana" rozhodne, tak už se neprojedeš. Taková je realita a nic neuděláš. Nezmení to Babiš, ani Kalousek ani Pekarová, ani Landa, ani Trump ani Putin. Všechno to jsou příkazy z takových míst, že bych byl za blázna to tady vypisovat. Zapomeň, že někdo chce, nebo potřebuje znát tvůj názor na nějakou posranou naftu, nebo na auto, nebo na tvých pár ušmudlaných peněz. Seš úplný nic.

https://youtu.be/pf3BbOEW8p0

Jinak k tématu uvedu že jste totální retardi, myslející si, že když je benzínka pojmenovaná OMV, že patří OMV a že tam vozí OMV palivo. Jste úplně vypatlaní když si to myslíte. Realita je taková, že každou benzíku vlastní nějaká soukromá osoba, která tu benzínku pronajímá nějaké firmě, která na ni nalepí nějaké logo. Ale jinak se zásobuje z jednoho a toho samého místa z Čepra. Podle toho kolik tato firma dodá měřa zemědělcům pak pančuje čistou naftu měřem tak aby vyhověla zákonu.

Abych to lépe vysvětlil, dejme tomu firma :
Benzínka A vlastněná Pepou Novákem
koupí 1000 tun paliva od čepra.
k tomu koupí třeba 100tun MĚŘa od Agrofertu.
Má nasmlouvanej odbyt do malého kolchozu někde na vysočině kde mají jeden traktor. Jeden traktor, sežere dejme tomu 10 tun měřa a tím to končí. Více toho kolchoz neodebere, benzínce tak zůstane 90 tun MĚŘa, které přimíchá do normální nafty a prodává to pak motoristům jako Diesel 10 neboli Diesel s obsahem MĚŘa do 10% (skutenčý obsah je 9%).
Firma vyhověla zákonu protože na 1000tun nafty spotřebovala 100tun MĚŘa.
Druhá firma:
Benzínka B vlastněná Jaroslavem Dobrotou
koupí 1000tun paliva od čepra
k tomu koupí 100tun MĚŘa od Agrofertu.
Má nasmlouvanej velkej kolchoz s deseti traktorama, který odebere všech 100tun MĚŘa. Firma tak nemá co přimíchat do nafty a prodá motoristům čistou naftu jako Diesel 5 neboli naftu s obsahem MĚŘa do 5% (skutečný obsah je 0%).
Firma vyhověla zákonu protože na 1000tun nafty spotřebovala 100tun MĚŘa.

A to je skutečné kouzlo toho Euroilu, který právě díky levným pohoným hmotám dodávaným zemědělcům tak dodával na trh čistou naftu. Problém který si všímavý člověk všimne je ten že kolchozy jaksi jsou celkem místní věc, tudíž na jedné čerpací stanici Euroilu může být čisá nafta a o 100km na jiném Euroilu, muže být klidně nafta Diesel 10. Je to fakt čistě o tom kdo tu benzínku zaváží, kdo ji vlastní, a ským má smlouvu na dodávku MĚŘa.

Jinak VIF funguje, jezdím na to už pár let a mám data z STK, kde je opravdu zlepšení změřeno. (hm)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“