Ne, vykašli se na to a tankuj kde tě napadne, pokud to teda nebude čerpačka nějakýho dementa co tam leje bůh ví co... nebo spíš bůh ví čím naftu ředí, dávej VIF já dávám panáka na 10l, je to jednou taková dávka, ale funguje to!!!, 1x za rok dám BG aditiva na vyčištění komplet vstřik segmentu, které čistí oproti VIFU i když shoříLokotka píše:Takže jedinej sehnatelnej výsledek je ŐMW a její MaxxMotion
Nafta s vyšším cetanovým číslem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
No problém byl v tom, že z toho bylo "zatuhlé čerpadlo" a nenasávalo naftu, takže jsem mu pomohl pomocným a kanistříkem s jinou naftou zkříženou s aditivem, abych měl jistotu, než jej vyndám , protože mi tvrdil, že až když načerpal naftu, tak to začalo cukat a málem nedojel..Proto jsem potom trval na tom, ať ji vysaje z nádrže a naleje novou a tu vypuštěnou může postupně namíchat do zetoru..A auto jezdí, hadice do čerpadla jsou čisté..samozřejmě člověk musí eliminovat všechy cesty /i ty slepé/aby měl jistotu , že přišel na závadu a nedělal zbytečnou práci- už jen proto, když je zadarmo...
nepropadat panice...
A na letecké palivo by ty naše "staré nafťáky" opravdu fungovali ?zero1724 píše: Ten kdo hledá palivo snů by měl zkusit letecký petrolej JET-A1 společně s aditivy kvůli mazivosti...
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
Stará rotačka atd. ano, ale do CRka už bych měl bobky to lejt i aditivovaný
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Zkusil bych tohle téma oživit.
Japa tj. v současný době s tím HVO v ČR?
Vylezly nějaký info v r. 2020, že v určitejch % (snad dokonce 30%) ho má i Verva, ale nikdo neví přesně kde se zrovna zavezla, no a letos o tom ani čárka.
To samý OMW se svým Maxxem = na novejch stránkách o HVO ani ťuk.
Aral, jak to vypadá v Německu skončil = sežral ho BP a bůhví, jestli ten jeho ultimate je ten starej dobrej průzračnej Ultimate od Arallu.
Jsou ňáký blů a orange diesely, pro nás asi úplně nedostupný.
A taky nový značení naft XTL, či GTL.
Máte někdo nějaký relevantní info?
Japa tj. v současný době s tím HVO v ČR?
Vylezly nějaký info v r. 2020, že v určitejch % (snad dokonce 30%) ho má i Verva, ale nikdo neví přesně kde se zrovna zavezla, no a letos o tom ani čárka.
To samý OMW se svým Maxxem = na novejch stránkách o HVO ani ťuk.
Aral, jak to vypadá v Německu skončil = sežral ho BP a bůhví, jestli ten jeho ultimate je ten starej dobrej průzračnej Ultimate od Arallu.
Jsou ňáký blů a orange diesely, pro nás asi úplně nedostupný.
A taky nový značení naft XTL, či GTL.
Máte někdo nějaký relevantní info?
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Já se zeptám jinak: proč tohle celé vlastně pořád dokola řešíš? Děláš, jako kdybys tomu rozuměl, přitom se pořád dokola jen ptáš. Máš obyčejnej smradlavej dýzl jako všichni ostatní a tváříš se, jako kdybys potřeboval palivo do vesmíru.
Tvoje starosti a ředitelský peníze, fakt že jo. Máš hovno co na práci? Švihej pomáhat do špitálu, potřebují každou ruku.
Tvoje starosti a ředitelský peníze, fakt že jo. Máš hovno co na práci? Švihej pomáhat do špitálu, potřebují každou ruku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
napíši svůj postřeh, jel jsem v neděli se svým posraným dieslem staré konstrukce 1,9 TD v T4 přes střední Čechy do Krásné Lhoty u něm. hranic. A tak jsem sledoval cvrkot v dopravě. Nevím co motoru bylo, ale úplně se zbláznil a nejvíc mě překáželi ti experti v nových háklivých strojích, kteří řeší takové kraviny jako je cetanové číslo..Já jim dokonce aniž jsem chtěl ujížděl i v kopcích a pořád dumám, co ty blby k tomu vede jezdit jako s hnojem a to v kopcích, kde se nedá předjet a proč nepřidají a zdržují ostatní s málo, ale patrně poctivými KW..Co koncern, to kecy o CHipu a přitom jen zasírají cesty svou jízdou..
nepropadat panice...
Lidi přestali jezdit, jen se převážejí z bodu A do bodu B a řízení je pro ně opruz. Nějaký řázení a zahřívání motoru ? Blázníš? Nejlepší by bylo kdyby to auto ty lidi samo odvezlo, po cestě nakoupilo a na účtě jim za tu jízdu ještě naskákali nějaký peníze nebo bitcoiny. Chápej dnešní lidi nepřemýšlejí, nejsou k tomu vedení. A když jim řekneš nějakou myšlenku, aby se nad tím zamysleli, tak jejich mozek uhne stranou aby se vyhnul ze stresu přemýšlení a řeknou jen naučenou frázi: "Pitomio! hahahaha"
https://youtu.be/ZeYaQtiFfwk
https://youtu.be/F96yCqNTEeo
Jsme odsouzeni k zániku, není kam zdrhnout, jediné co můžeš je být u toho a sledovat ten sešup a modlit se ať tě to co nejmíň bolí.
Orwell 1984 je v plném proudu, dávno systém o tobě má víc informací než ty sám o sobě víš. Zajazedi si ve svým požírači dehtu dokud to jde, protože až "strana" rozhodne, tak už se neprojedeš. Taková je realita a nic neuděláš. Nezmení to Babiš, ani Kalousek ani Pekarová, ani Landa, ani Trump ani Putin. Všechno to jsou příkazy z takových míst, že bych byl za blázna to tady vypisovat. Zapomeň, že někdo chce, nebo potřebuje znát tvůj názor na nějakou posranou naftu, nebo na auto, nebo na tvých pár ušmudlaných peněz. Seš úplný nic.
https://youtu.be/pf3BbOEW8p0
Jinak k tématu uvedu že jste totální retardi, myslející si, že když je benzínka pojmenovaná OMV, že patří OMV a že tam vozí OMV palivo. Jste úplně vypatlaní když si to myslíte. Realita je taková, že každou benzíku vlastní nějaká soukromá osoba, která tu benzínku pronajímá nějaké firmě, která na ni nalepí nějaké logo. Ale jinak se zásobuje z jednoho a toho samého místa z Čepra. Podle toho kolik tato firma dodá měřa zemědělcům pak pančuje čistou naftu měřem tak aby vyhověla zákonu.
Abych to lépe vysvětlil, dejme tomu firma :
Benzínka A vlastněná Pepou Novákem
koupí 1000 tun paliva od čepra.
k tomu koupí třeba 100tun MĚŘa od Agrofertu.
Má nasmlouvanej odbyt do malého kolchozu někde na vysočině kde mají jeden traktor. Jeden traktor, sežere dejme tomu 10 tun měřa a tím to končí. Více toho kolchoz neodebere, benzínce tak zůstane 90 tun MĚŘa, které přimíchá do normální nafty a prodává to pak motoristům jako Diesel 10 neboli Diesel s obsahem MĚŘa do 10% (skutenčý obsah je 9%).
Firma vyhověla zákonu protože na 1000tun nafty spotřebovala 100tun MĚŘa.
Druhá firma:
Benzínka B vlastněná Jaroslavem Dobrotou
koupí 1000tun paliva od čepra
k tomu koupí 100tun MĚŘa od Agrofertu.
Má nasmlouvanej velkej kolchoz s deseti traktorama, který odebere všech 100tun MĚŘa. Firma tak nemá co přimíchat do nafty a prodá motoristům čistou naftu jako Diesel 5 neboli naftu s obsahem MĚŘa do 5% (skutečný obsah je 0%).
Firma vyhověla zákonu protože na 1000tun nafty spotřebovala 100tun MĚŘa.
A to je skutečné kouzlo toho Euroilu, který právě díky levným pohoným hmotám dodávaným zemědělcům tak dodával na trh čistou naftu. Problém který si všímavý člověk všimne je ten že kolchozy jaksi jsou celkem místní věc, tudíž na jedné čerpací stanici Euroilu může být čisá nafta a o 100km na jiném Euroilu, muže být klidně nafta Diesel 10. Je to fakt čistě o tom kdo tu benzínku zaváží, kdo ji vlastní, a ským má smlouvu na dodávku MĚŘa.
Jinak VIF funguje, jezdím na to už pár let a mám data z STK, kde je opravdu zlepšení změřeno.
https://youtu.be/ZeYaQtiFfwk
https://youtu.be/F96yCqNTEeo
Jsme odsouzeni k zániku, není kam zdrhnout, jediné co můžeš je být u toho a sledovat ten sešup a modlit se ať tě to co nejmíň bolí.
Orwell 1984 je v plném proudu, dávno systém o tobě má víc informací než ty sám o sobě víš. Zajazedi si ve svým požírači dehtu dokud to jde, protože až "strana" rozhodne, tak už se neprojedeš. Taková je realita a nic neuděláš. Nezmení to Babiš, ani Kalousek ani Pekarová, ani Landa, ani Trump ani Putin. Všechno to jsou příkazy z takových míst, že bych byl za blázna to tady vypisovat. Zapomeň, že někdo chce, nebo potřebuje znát tvůj názor na nějakou posranou naftu, nebo na auto, nebo na tvých pár ušmudlaných peněz. Seš úplný nic.
https://youtu.be/pf3BbOEW8p0
Jinak k tématu uvedu že jste totální retardi, myslející si, že když je benzínka pojmenovaná OMV, že patří OMV a že tam vozí OMV palivo. Jste úplně vypatlaní když si to myslíte. Realita je taková, že každou benzíku vlastní nějaká soukromá osoba, která tu benzínku pronajímá nějaké firmě, která na ni nalepí nějaké logo. Ale jinak se zásobuje z jednoho a toho samého místa z Čepra. Podle toho kolik tato firma dodá měřa zemědělcům pak pančuje čistou naftu měřem tak aby vyhověla zákonu.
Abych to lépe vysvětlil, dejme tomu firma :
Benzínka A vlastněná Pepou Novákem
koupí 1000 tun paliva od čepra.
k tomu koupí třeba 100tun MĚŘa od Agrofertu.
Má nasmlouvanej odbyt do malého kolchozu někde na vysočině kde mají jeden traktor. Jeden traktor, sežere dejme tomu 10 tun měřa a tím to končí. Více toho kolchoz neodebere, benzínce tak zůstane 90 tun MĚŘa, které přimíchá do normální nafty a prodává to pak motoristům jako Diesel 10 neboli Diesel s obsahem MĚŘa do 10% (skutenčý obsah je 9%).
Firma vyhověla zákonu protože na 1000tun nafty spotřebovala 100tun MĚŘa.
Druhá firma:
Benzínka B vlastněná Jaroslavem Dobrotou
koupí 1000tun paliva od čepra
k tomu koupí 100tun MĚŘa od Agrofertu.
Má nasmlouvanej velkej kolchoz s deseti traktorama, který odebere všech 100tun MĚŘa. Firma tak nemá co přimíchat do nafty a prodá motoristům čistou naftu jako Diesel 5 neboli naftu s obsahem MĚŘa do 5% (skutečný obsah je 0%).
Firma vyhověla zákonu protože na 1000tun nafty spotřebovala 100tun MĚŘa.
A to je skutečné kouzlo toho Euroilu, který právě díky levným pohoným hmotám dodávaným zemědělcům tak dodával na trh čistou naftu. Problém který si všímavý člověk všimne je ten že kolchozy jaksi jsou celkem místní věc, tudíž na jedné čerpací stanici Euroilu může být čisá nafta a o 100km na jiném Euroilu, muže být klidně nafta Diesel 10. Je to fakt čistě o tom kdo tu benzínku zaváží, kdo ji vlastní, a ským má smlouvu na dodávku MĚŘa.
Jinak VIF funguje, jezdím na to už pár let a mám data z STK, kde je opravdu zlepšení změřeno.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000