Rozvody 1,0 ecoboost

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Len aby neboli vlozky ko.
majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 31 pro 2014, 15:14

Příspěvek od majokx »

Zistil som to tak že vložky boli zahrdzavene keď sa s tým dlhšie nejazdilo a stalo to. Tak isto bolo to vydno aj pri brúsení hlavy v strede bol prehnutá. A tak isto to bolo vidno aj na tesnení. :) auto už jazdi. Po poskladani ale bol problém s chodom motora. Najprv sme to pripisovali rozvodu lebo nastaviť tento motor je fakt “špecialitka” nakoniec to bolo skrz zle sviečky. Voda im asi uškodila :) teraz riešim ale iný problém motor za studena po naštartovaní vydáva strašne divne zvuky asi tak 30sekund pokial sa trosku nezohreje ako náhle trosku zohreje stíchne a nieje ho skoro ani počuť. Musím ešte vyriešiť ten zvuk z kade to ide
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Příspěvek od benchi »

Odkud si kupoval přípravky? Máme dělat M1DA tak ať to sedí...
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Příspěvek od benchi »

vyřešil si ten zvuk po startu? Mám stejný problém, po delším stání to ze startu zacvaka jak kdyby nebylo naplněno časovací kolo olejem...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“