Autobaterie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já měl Meyle, po 23 měsících lehla, ale už dlouho měla horečku..Záruku 2 roky jsem neřešil, když jsem viděl pohled prodejce v krámu..Tak jsem vzal obratem silnější, také Meyle a zatím dobrý a teď mám v dodávce také Meyle, vše je o.k. chytá to na otočení, ale mám v zapalovači voltový ukazatel a klidový stav mi už klesl k 12 V a při žhavení k 10V což mne trochu prudí..Bohužel moc nejezdím, takže pokud lehne, moc si ji neužiji.A prodejce zavřel krám, takže reklamace stejně nebude..
nepropadat panice...
Přesně..
U autobaterie Čekl koupim nějakou za 1300 Europower nebo AKU 74Ah, standardni dolejvací a funguje to. Pokud člověk s autem jezdí tak není problém..
I když jako OK, EXIDE Premium 77Ah stojí nějakejch 1800, takže to není zas takovej rozdíl a klidně bych ji koupil taky, jen že kvalita bude vícémeně podobná.. zaleží jak se kdo vyspal..
U autobaterie Čekl koupim nějakou za 1300 Europower nebo AKU 74Ah, standardni dolejvací a funguje to. Pokud člověk s autem jezdí tak není problém..
I když jako OK, EXIDE Premium 77Ah stojí nějakejch 1800, takže to není zas takovej rozdíl a klidně bych ji koupil taky, jen že kvalita bude vícémeně podobná.. zaleží jak se kdo vyspal..
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jako taky si vždy říkám, že koupím to nejlevnější, ale pak si řeknu, že Varta silver stojí jen o 500 Kč víc, což není nijak moc velký rozdíl, a koupím jí
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Zdravím uživatele tohoto fóra. Mám jen I fabii .Origo Akuma 6 let, koupena Starter plus, výdrž 3roky, pak nová 45 Ah/480amp. autopart Galaxy silver(tenkrát za 900kč), výdrž 4.5roku.Teď jsem koupil(za slušnou cenu) Galaxy silver 50ah,480amp.Uvidíme, jak dlouho vydrží. Jezdím kolem komína,a sem tam dobíjím nab. z Lídlu. 2 x za rok, podzim ,jaro nabíjím s vyšším napětím.Baterie CA-CA vyžadují vyšší napětí než obyč.olovo.
Exide Premium vydrzela presne 30 mesicu, ale mam dojem, ze to byl lezak, protoze byla skladem jedina s + vlevo.
Ted ma kapacitu 12Ah z puvodnich 60Ah.
Zkusil jsem Exide Excell, tu jsem mel pred tim a vydrzela 4+ v dieselu. Na nejvyssi model uz seru, vyhody max papirove.
Banner ksindl ksindlu, ani v motorce ani v aute nedaly vic mez dva roky.
Na kecy vyrobcu jsem uz alergickej. Prej Ca-Ca potrebuje vetsi napeti, tahle potrebuje nizsi napeti, okolo tamte se musi chodit po spickach. Kdyz das dokonfiguratoru vyrobcu baterii svy auto, tak ti to vyflusne vsechny tri modely. Jak Ca, tak ne Ca a pri tom je nad slunce jasnejsi, ze auto v danem roce ma nejak nastavene dobijeni a uzivatel to nemuze menit. Takze tam maji abizet to nebo to, ale ne oboji, pokud to ma jine nabijeci napeti.
Ted ma kapacitu 12Ah z puvodnich 60Ah.
Zkusil jsem Exide Excell, tu jsem mel pred tim a vydrzela 4+ v dieselu. Na nejvyssi model uz seru, vyhody max papirove.
Banner ksindl ksindlu, ani v motorce ani v aute nedaly vic mez dva roky.
Na kecy vyrobcu jsem uz alergickej. Prej Ca-Ca potrebuje vetsi napeti, tahle potrebuje nizsi napeti, okolo tamte se musi chodit po spickach. Kdyz das dokonfiguratoru vyrobcu baterii svy auto, tak ti to vyflusne vsechny tri modely. Jak Ca, tak ne Ca a pri tom je nad slunce jasnejsi, ze auto v danem roce ma nejak nastavene dobijeni a uzivatel to nemuze menit. Takze tam maji abizet to nebo to, ale ne oboji, pokud to ma jine nabijeci napeti.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
Také přidám svou trošku do mlýna, dnes jsem chtěl odjet z garáže a startér udělal sotva půl otočky motoru a konec. Baterie TAB 92Ah 800A EN, auto O1 TDi. Kupoval jsem ji prosinec 2014, celou dobu bez problému a dnes náhlá smrt, nechápu. Baterie má zátky, tak jsem měřil hustotu el. a jeden článek ani nezvednul plovák hustoměru. Autem jsem jel naposledy 23.4. a nic nenasvědčovalo, že už je smrt baterky za rohem. Objednal jsem Akumu 95Ah 850A EN, tak uvidíme jaká bude.
Nafta patří do TDi!
Na prémiové značky kašlu už dávno, kdysi jsem dával Bosch silver a tři KO po cca roce a půl, reklamace nula. Exide nějaká lepší v motorce 2,5roku a náhlá smrt. Dávám do aut to nejlevnější a teď mi odešla po asi šesti letech a to mám nezávislé topení a několikrát se mi povedlo ji vycucat do smrti. Origo je to taky loterie, v T5 1,9TDI 2007 jsme teď vyhazovali origo - 12 let A nebo taky v druhé T5 2012 po dvou letech KO. V O3 se o ni starám, občas dobíjím a origo bude 7 let a také to má bufík a zatím dobrý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série