Ford mondeo tdci chcipe sporadicky na volnobeh

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Ford mondeo tdci chcipe sporadicky na volnobeh

Příspěvek od oregan »

Ahoj resim ford mondeo 2,0tdci 96kw 2002 200000km se dvemma ridicima jednotkama (jedna pod steraci,druha na vstrikovani v levym podbehu)
Stava se ze za jizdy to chcipne,treba i za 30km 20x. Ale je to sporadicky.
Zjistil jsem ze kdyz vytocim motor na 3500ot/min tak mirne houpou otacky a houpe tlak v railu.
Pise to tyto zavady?

p0335 obvod sensoru klikoveho hridele sensor A porucha
p1665 ridici modul vstrikovaciho cerpadla - komumikace
p2288 regulacni tlak vstrikovace - prilis vysoky

sensor kliky bych vyloucil,jelikoz jsem meril osciloskopem a je ok.
Jinak auto chcipne amo , vypnu klicek a znovu mohu nastartovat , chytne na otoceni klicku.
Nesetkal jste se nekdo s touto zavadou?
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

nemate nekdo zkusenost z touto zavadou? ma to dve jednotky,ale mak podezreni ze to dela jednotka v podbehu.Setkali jste se nekdy ze tato jednotka odchazi? pripada mi ze nemahji mezi sebou komunikaci.
radeknemec
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 zář 2012, 10:03

Příspěvek od radeknemec »

Ve většině případech je to hlavní ŘJednotkou . Seženeš na vráku jinou , musí mít označení DCP 664 . Nutno naučit IDSou imobilizer .
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

radeknemec píše:Ve většině případech je to hlavní ŘJednotkou . Seženeš na vráku jinou , musí mít označení DCP 664 . Nutno naučit IDSou imobilizer .
Takže myslíš že to není palivovou soústavou? Da se udělat nějaký test jak ji vyloučit? Výměníl jsem tu podradnou v podbehu a dela to stejné.co v ty jednotce odchází?
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

MAM TAM TUTO ECU : 2S7A-12A650-BPF
Nevis jaky hlasky to pise kdyz odchazi ta ecu? nebo jak se to projevuje?
radeknemec
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 zář 2012, 10:03

Příspěvek od radeknemec »

Zásadní je ta chyba p1665 komunikace . Jde o to , že snímač vačky nevidí snímač kliky . Postupem to dospěje , že auto chytne , chcípne , nejde natočit a nebo chytne a běží jen chvíli . Informace ze vstřikovačů a těchto čidel sice zbírá jednotka v podběhu , ale ovládá to PCM pod oknem spolujezce .
radeknemec
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 zář 2012, 10:03

Příspěvek od radeknemec »

Obrázek
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

radeknemec píše:Zásadní je ta chyba p1665 komunikace . Jde o to , že snímač vačky nevidí snímač kliky . Postupem to dospěje , že auto chytne , chcípne , nejde natočit a nebo chytne a běží jen chvíli . Informace ze vstřikovačů a těchto čidel sice zbírá jednotka v podběhu , ale ovládá to PCM pod oknem spolujezce .
takze neresit vysokotlaky cerpadlo,ale jit rovnou po jednotce motoru pod steracem?
radeknemec
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 zář 2012, 10:03

Příspěvek od radeknemec »

No ještě si to můžeš ověřit datalogerem , připojíš a pojedeš , budeš sledovat hodnoty a uvidíš co to bude psát , když auto chcípne : Ale já bych šel po tom PCM .
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

To jsem právě chtěl, ale neukazuje mi to požadovaný tlak paliva.JInak se to chová tím stylem,ze kdyz to je spíše zahraty, chcipe to v jakychkoliv otackach ale sporadicky a když jsem dal klacek na plyn,tak třeba při 3500ot/min byly otáčky porad stejny, ale tlak v railu se houpal a houpaly i otáčky na palubní desce a pak to chciplo.Nemůže to spíš chcipat kvůli ochraně motoru,ze by byl špatný tlak v Rail u?
Odpovědět

Zpět na „Ford“