passat B6 2.0 tdi BMP chrastí na volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

passat B6 2.0 tdi BMP chrastí na volnoběh

Příspěvek od blefa »

Ahoj, na neutrál něco začne nepravidelně chrastit až syčet (já vim, blbej popis), je to slyšet převážně v interiéru, zvenku skoro vůbec, po vyšlápnutí spojky žádná změna. Auto neškube, nechvěje se a tento zvuk přestane při zařazení kvaltu a částečně uvolněné spojky - motor se dostane do tahu. Spojk. sada najeto 80k a ložisko dělal v převodovce Sixta taky před 80k.
Může to být silentblok motoru? nebo např. prasklá klika?
Jinak najeto 320tkm (např. vačka ještě původní..)
Dík
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Shodit vanu a omrknout řetízek pohonu vyvažováků a stav tyčinky...
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 16 úno 2014, 13:27

Příspěvek od Šeba »

Stejný motor, nájezd 330k, chrastění na volnoběh, jako když třepáš sirkama v krabičce, prý altík...neřeším ( napětí na výstupu ok ), najeto na tom 20k.
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

Příspěvek od blefa »

roman1648 píše:Shodit vanu a omrknout řetízek pohonu vyvažováků a stav tyčinky...
Mam ozub. kola a modifikaci ala Sharik.
Je pravda, že volnoběžka už bude taky načatá, ale nevim jestli by to bylo slyšet tolik v interiéru..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Aha, tak to pak jo, říkal jsem si že tolik by to nevydrželo (noteeth)
No, tak shodit plochej řemen jestli zvuk odejde, máš jasno ne ?
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

Příspěvek od blefa »

roman1648 píše:Aha, tak to pak jo, říkal jsem si že tolik by to nevydrželo (noteeth)
No, tak shodit plochej řemen jestli zvuk odejde, máš jasno ne ?
Zkusim, dik. Co jsem na ten řemen čuměl, tak mi přišlo, že malinko házela řemenice na motoru, tak mě napadla ta prdlá klika..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele možný je všechno no...
Zkus bez řemenů vzít za řemenici jakou má klika axiální vůli ale záleží kde by prdla no,nemusíš poznat nic ze..
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

Příspěvek od blefa »

volnoběžkou ani kladkou to nebylo.. U řemenice se mi vůle zjistit nepodařilo, ale trošku hází, holt budu jezdit a uvidim, předpokládám, že kdyby šlo o vačku nebo hydru, tak bude slyšet spolehlivě i z venku a nebude mít na to vliv, jestli je motor v tahu nebo ne....
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

Příspěvek od blefa »

Před týdnem se mi ještě stalo, že motor nechtěl nastartovat - cca po 5 vteřinách začal slibovat, ale škytal a nic. Po cca 3 pokusech nakonec chytil. Od té doby na brnk. Diag. nic nepíše. A dnes chytil zase se na volnoběh hádal (dost klepal) - vypnutí. Pak zase na brnk a šel zas pěkně (diag. opět nic)
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

Příspěvek od blefa »

Netušítě někdo? Včera zas start na brnk, ale 10s se hádal, přidal jsem plyn a vše se srovnalo.. Můžete to být palivové čerpadlo? Po zapnutí zapalování ale vždy zabručí a má najeto zhruba 100tkm.

Díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“