Opel corsa B 1.7 teplota

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Opel corsa B 1.7 teplota

Příspěvek od zero1724 »

Čau, v mém oplu dost litá teplota, ve městě lezla už ke 100° možná i lehce za, když vypnu a zapnu klíček, teplota je zase mezi 90-100° C je tohle kolísání normální? Že to občas leze ke stovce, ale pak se to srovná? Díky. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Kód motoru??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

To z hlavy nevím, je to isuzu 1.7D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

100 je ještě Většinou OK.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Voda se neztrácí, možná čidlo teploty? Termostat?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

kolísanie teploty normálne nie je,zato to,že po vypnutí a zapnutí zapalovania ukáže o niečo nižšiu teplotu je ale normálne-max odchýlka 5 stupnov je v poriadku..
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

Brembo SV píše:kolísanie teploty normálne nie je,zato to,že po vypnutí a okamžitom opatovnom zapnutí zapalovania ukáže o niečo nižšiu teplotu je ale normálne-max odchýlka 5 stupnov je v poriadku..
Niektoré modeli s týmto motorom mali zaradené do chladiaceho okruhu elektrické čerpadlo,ktoré sa spustilo po vypnutí motora a pri prehriatom motore-čerpadlo zabezpečovalo kolobeh chladiacej kvapaliny do vypnutia vetrákov. +100 je u týchto motorov normálne,nad by ale v meste íst nemalo. Mali nastavené zapnutie vetrákov na pomerne vysoku teplotu+mali trochu problémy s chladením.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

JJ větrák mi na první stupeň spíná okolo 95°C a jde to hned dolu... Nevíte jestli měly benzínové verze stejné sahary jako nafta?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

diesely maly iné,mali 2 alebo 3 vetráky,benzín len jeden. Diesely mali 2 stupne,prípadne 3,benzín len jeden. Ale ked by sa kupil i držiak,dali by sa prisposobit. Uchytenie na držiak mali myslým rovnaké,no skrutky sa často nedali kvoli korozii uvolnit.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

mám komplet saharu z 1.5td a je uplně jiná než na 1.7 d
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Brembo SV
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 13 črc 2019, 13:03
Bydliště: Matuškovo

Příspěvek od Brembo SV »

1,5 d je o pár rokov staršia ako 1,7. 1,7 D,DT mali vetráky rovnaké,i z Vectry.
Odpovědět

Zpět na „Opel“