fabia 1,4mpi,neustále resetovaní budíků

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

fabia 1,4mpi,neustále resetovaní budíků

Příspěvek od Toncek »

za jízdy i při nastartovaném motoru padají budíky,rožínají se ruzné kontrolky,píska mazaní,občas vyskočí i nějake jine věci ktere nejsou ani v autě nainstalovány(opotřebení brzd destiček,prazdne ostřikovače),při nastartovaném motoru se nelze spojit s žadnou řj,pokud je jen zaplé zapalovaní tak lze spojit.přověřil sem cely motorví svazek ten je ok,ukostření motoru taky,už si stím nevím rady.Budu rád za každou radu
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak nie sú vyhnite káble, tak niekedy aj zapaľovacia rampa robila podobne kúsky. Alebo potom už len budíky KO
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Zapalovací listu sem zkoušel druhou, ale je pravdou že tohle zaclo dělat až po výměně svíček, kabeláž v mot prostoru je ok, kostra taky, tak asi jsou ko budíky, ale když odpojí čidlo mazání tak se tato závada zmizí, pouze bliká mazání, ty resety zmizi
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud jsi tam dal brisk tak je zahod.
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

geo píše:Pokud jsi tam dal brisk tak je zahod.



Ngk
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

champion rc89pyc tam maji byt. na ty je delana i ta lista
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

takže to bylo nevhodnýma svíčkama,díky všem za rady
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A jaké vhodné jsi tam dal? Připadá mi to na závadu co popisuješ dost snadné.. :)
nepropadat panice...
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

tak ty vhodne jsem tam dal ngk BKUR5ET-10,ale předtím když to zlobilo jsem tam měl ngk bcp6es,auto jelo normalně,ale ty budíky,prostě taky jsem tomu nevěřil ale je to tak
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Svíčky BKUR5ET-10 mají interferenční odpor 1kOhm, kdežto BCP6ES nikoliv, ty jsou bez odporu, to bude ono.
Jinak dal jsem máti do Fabie 1.4MPi origo svíčky Champion RC89PYC abych tomu udělal dobře a šly po několika stovkách km pryč, kontrolka motoru - výpadek zážehu u jednoho či dvou válců za studena, asi nějaká vadná série.
Z nouze jsem z hrabárny vytáhnul jeté Brisk DR15TC a funguje zase dobře.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Souhlas, by mě zajímalo, kdo tam podle čeho vybral a dal ty BCP6ES bez odporu, dávaných do 136 L / GL / Rapid ...

https://www.ngkntk.com/part-finder/prod ... _BENZINER/

https://www.ngkntk.com/part-finder/prod ... //BCP6ES//

https://www.ngkntk.com/part-finder/prod ... UR5ET-10//
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Někde mi to vyskočil v náhradě, nebo jsem se preklikl
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ten samý problém - někdo dal BCP6ES.
Díky za pomoc
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“