Spodek motoru BKD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Ne ale jel jsem s ferrari do penny a

ten kram se mi nerozjel :(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím jestli má smysl dělat 2l rotačku, ale myslím, že to jde mnohem jednodušeji z BPW motoru, nebo převrtat spodek z ASZ, drbat se se snímačem otáček, jiný písty atd. je podle mě nesmysl, větší frajeřina by byla udělat z rotačky CRko nebo předělání BKD na EDC 15, to BKD řízený EDC15 jsem měl v plánu do tý G4 co jsme s ní kdysi závodili, ale nějak z toho sešlo, ale nebyl jsem jedinej kdo o tom přemýšlel, bo jsem to viděl už i jako zrealizovanej projekt
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Na google jde dohledat jak borec v USA udelal z bloku predkomurky(1.9 TD) 2.0 tdi..Pisty pouzil z 2.0 8v tdi ojnice a klikovku nevim z ceho jestli origo 1.9 td,ci tdi..jde to blbe pochopit pres google prekladac hodil na mechanicke cerpadlo..Nekde sem se docetl ze se daj pouzit pisty z Craftra 2,5 8 ventil,ale je treba upravit pist na rostrik oleje pro cep
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31

Příspěvek od tpolak »

Jak to budu mit zpatky doma dam vedet, maximalne bude na prodej komplet repasovany blok 2.0 PD :-D :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“