Lpg

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

TANN3R píše:Už jsem to tady psal - radši budu jezdit roztřepanou naftovou R4 bez výkonu za stejné peníze, jako s plynem na V8...
máš pravdu, radši budu jezdit jednoduchou naftou, než složitou V8 na plyn se kterou ani nikde nezaparkuju :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

príspevky o tom aké je super jazdiť v8 plynom oproti r4 tdi mám najradšej
hlavne aby všetci vedeli aký sú tupý že jazdia naftou keď môžu mať V8+LPG
za tie isté prevádzkové náklady, čoby, lacnejšie dokonca (LOL)
tak k tomu niet čo dodať
najlepšie a najlacnejšie auto je V8-LPG volepýčo pre každého
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

To samozřejmě pravda není provoz V8 na LPG je servisně náročnější a to celkem o dost srovnatelné je to jen spotřebou. Jezdil jsem v8 ted jezdím tou roztřepanou naftou a když to srovnám tak V8 mnohem komfortnější výkonější krásný zvuk prostě srdcovka ale už bych asi do toho nešel.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Jsem rád, že máte takovej názor na LPG. Protože jinak už by plyn dávno tak levnej nebyl :D

Btw. jo, plyn ve V8 je náročnější než nějaká R4 PD nebo CR. To máš pořád nějaké svíčky, filtry, jednou za deset let cívky. Hrůza to živit (LOL)
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Castejsia vymena oleja, castejsia vymena sviecok, lambda sonda a je ich tam viacej a po x tis km hlava ale velke obsahy vydrzia hodne, ,castejsie kontrola ,nemoznost parkovat v pod.garazach, mensi kufor koli lpg ,najst cloveka ktory to naozaj vie , ak je clovek so vsetkym tym zmiereny tak do velkeho obsahu kludne,chalani to maju na jeepoch od obsahu 4.0L hore snad kazdy a funguje to dobre . A vzdy je to to iste dookola neni to len o spotrebe a to na.kazdom aute.
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

ondra.p píše:To samozřejmě pravda není provoz V8 na LPG je servisně náročnější a to celkem o dost srovnatelné je to jen spotřebou. Jezdil jsem v8 ted jezdím tou roztřepanou naftou a když to srovnám tak V8 mnohem komfortnější výkonější krásný zvuk prostě srdcovka ale už bych asi do toho nešel.
Děkuji za příspěvěk, není nad to vyzkoušet to osobně, vše ostatní je vždy jen "jedna paní povídala".Ale je fakt, že pro někoho je zvuk motoru jen nedůležitá veličina, pro druhého součást potěšení a pohody za volantem. Ti první klidně přesednou do elektromobilu , pustí si nějaké džemy z eteru a budou spokojeni...Ti druzí budou trpět a život pro ně bude otravnější, sterilnější a v dnešní moderní šedi to bude další hřebík do rakve svobody... :(
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

A6TDI píše:Jen aby :D
řeklo prase ;)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“