ford transit tdci nejde nastartovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Vidíraj se vršky.Mrkni pod víko.
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

geo píše:Vidíraj se vršky.Mrkni pod víko.
Takže myslíš vácky?Mas nejaky nápad, kde by se takhle mohla ztrácet komprese?
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

tak to bylo opravdu skoceny.Vyfukovy ventily vzdy jeden na valci je obtiskly na pistu.Ale zjistil jsem ze jsou pistni krouzky KO. Jak je to mozny kdyz se menily pred 40tis km? Je tam neco spatne na motoru?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A jakým způsobem jsou k.o.?Mají vůli v "zámcích" nebo jsou ušoupané nebo vaklají v drážkách?
nepropadat panice...
martin48813
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 17 lis 2017, 18:25

Příspěvek od martin48813 »

pokud se to obtisklo tak hlavne ještě zkontroluj vačky tahle mrcha má vačky na tej hřídel jenom na lisovany pokud uz tam neni jiná nekolikrát jsem rešil že se protočila....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jestli si to tuklo tak vačky rovnou výhod,lisovaný spoj,Pohne se o desetiny a v piči,nepojede to,bude zakopávat...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Ještě jsem zjistil ze jsou ko pistni krouzky,dostanu se na ojnice když sundamerický vanu a nebo se musí rozpulit blok?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je tam mezipatro ale jde to
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

roman1648 píše:Je tam mezipatro ale jde to
Delal jsi to stim mezipatrem? Kolik odhadujes cenu opravy?Nejhorsi je ze ventily nesmajdaji ve vrtacce,a vahadla taky nevypadaji ze by byly ohnuty.Jinak byly malinko pridreny vacky v ulozenich,ale neni to tak hrozny na hlavach.Chtel jsem se zeptat,jak maji byt palce vacek na jednotlivych valcich? Kdyz se podivam napriklad na vyfukove vacky tak ani jeden valec nemá oba palce v lajne.Jde mi o to zda to je chyba a nebo to tak ma byt? Mohu dat jen novy vacky a nebo to je na vymenu hlavy ohledne ulozeniho vacek?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele jestli se to tuklo tak je fakt veliký riziko že ty vačky jsou hnutý, bohužel neexistuje metoda jak to spolehlivě poznat....
Nový / jiný vačky je třeba do hlavy/podkov usadit - zaškrábat, je riziko zadření
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Mám podobný problém sundal jsem ventilovéh víko a vahadla jsou vytlačeny nahoru jako od ventilů ventily všech osm je zavřených... Co se tam stalo? Zítra sundam to patro
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Odpovědět

Zpět na „Ford“