Pomoc s určením problému- Motor Rover 20T2N

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
colcino
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 lis 2013, 12:18

Pomoc s určením problému- Motor Rover 20T2N

Příspěvek od colcino »

Zdravím...
Začnu popořadě. Mám Hondu Civic Aerodeck r.v. 1999 vyrobená v anglii na jedné lince s Roverem.

Motor:20T2N je to koncepce klasického starého Tdi- rotačka VP37, váha vzduchu, jeden vstřik s kontrolou výšky zdvihu jehly, zbytek klasické vstřiky, elektronické řízení motoru.

Mám problém s modrobílou kouřivostí za studeného motoru po startu která vymizí s klepáním do zhruba 30 vteřin, extrémního klepání po startu, a klepání motoru jak zatepla tak za studena, hlavně když se udržují konstantní otáčky a rychlost, při akcleraci ne.

Provedeno: filtry, oleje, rozvody, žhaviče, vstřiky na ultrazvuku, nějaké hadice, nějaká těsnění na motoru.

Potřeboval bych poradit co s tím- dignostika akorát háže sporadickou chybu váhy vzduchu, do ecu se dostanu, vidím že vstřik dává 7-10 mg??? Ani nevím jak tady nastavit předvstřik, u VW toto umím ale tady se dostanu jen přes klona Deplhi, vidím většinu hodnot ale předvstřik ne. Čerpadlo bylo dole, skrze výměnu žhavičů- předtím zaaretováno. Na hřídeli čerpadla není klínek tzn. že nemá přesně danou polohu. Zkoušel jsem pootáčet čerpadlem, je to spíše horší než lepší. Před výměnou rozovdů nádherné ticho, bohužel rozvody měly už 120 000 a výměna prostě přijít musela. Vše se označilo ale motor začal dělat toto.

Děkuji za jakékoliv rady.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

VP37 nastavíš len hodinkami, toto čerpadlo sme robili na Frontere A, ak sa dobre pamätám, nastavovali sme to na hodnotu medzi 0,8-1,0 mm.
colcino
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 lis 2013, 12:18

Příspěvek od colcino »

Takže v mém případě tedy něco jako tdi graph asi nehrozí. Dobře, ten budík musí být nějaký spešl? Koukal jsem na web a levná sranda to zrovna není. Budík doma mám ale předpokládám že na to budu potřebovat nějaký nástavec. Jinak čerpadlo se nastaví na tuto hodnotu? Nemá ji třeba každý motor trochu odlišnou?
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Nástavec máme niečo podobné ako tu:

https://www.magnety.sk/zvaranie/magneti ... -zakladne/

Údaje som mal od kamaráta (hodnota pre naše auto bolo 0,85), ale nám povedal, že oni tiež nastavujú tieto čerpadlá na 1mm. Mal pravdu, lebo pri 0,85mm motor mal kovový zvuk a strašne dymil. Pri 1mm pekne štartovalo, motor mal tichý chod a nedymil.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A on někdo s čerpadlem hýbal ? Zkusil bych přitom klepání odpojit válec, který klepá nebo postupně všechny, zda u některého přestane. Možná už fixluje tryska, a poklepává a proto motor kouří..
nepropadat panice...
colcino
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 lis 2013, 12:18

Příspěvek od colcino »

Takže se ukázalo že jsou trysky špatné. Otevírají se už při 190 barech a pokaždé jinak a rozstřik není rovnoměrný. Teď bych ale potřeboval radu jakou tu trysku koupit. Podle tohoto odkazu http://gershon.ucoz.com/BOSCH/DIESEL/IN ... -K0001.pdf

kde já mám držák trysky číslo KBAL 70 P 45/46 a patří na ní tryska s označením DSLA 145 P 446 tak není běžně k sehnání.
Měla by mít tyto parametry- 71968, DSLA145P 446, 0433 175 073 5x0,22x145° Nozzle 2 springs

Na tohle budu potřebovat někoho kdo se vyzná, zda se dá dát nějaká náhrada popř. za jaké parametry se dá zaměnit.
Odpovědět

Zpět na „Land Rover/Rover“