Převodové poměry
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01 črc 2017, 09:55
Tak trochu jinak...na autě byla EEN, mám doma DQS doporučíte?? nastavení rozvodu platí samotná nula nebo ryska co je vedle?[img] https://dieselpower.cz/forum/userpix201 ... fn_0_1.jpg [/img]
Tak som sa dostal k tým prevodovkám.
Momentálne mám v aute EGS na ASV.
K dispozícii mám buď EBJ, EGR alebo znova EGS, ktorú z nich mám zobrať, ktorá z nich je najdlhšia ?
Momentálne mám v aute EGS na ASV.
K dispozícii mám buď EBJ, EGR alebo znova EGS, ktorú z nich mám zobrať, ktorá z nich je najdlhšia ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jo už aom sa v tom začal orientovať, čiže EBJ a EGR sú identické,
V podstate sú iba o kúsok dlhšie ako EGS, pri výpočte to vychádza na EGS na 5 pri 2000 otackach 92 a pri EBJ a EGR 93, takže zoberiem tú ktorá bude v najlepšom stave
V podstate sú iba o kúsok dlhšie ako EGS, pri výpočte to vychádza na EGS na 5 pri 2000 otackach 92 a pri EBJ a EGR 93, takže zoberiem tú ktorá bude v najlepšom stave
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01 črc 2017, 09:55
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01 črc 2017, 09:55
Nechcem zakladať novú tému tak sa skúsim spýtať tu, plánujem robiť prestavbu z 5Q na 6Q na octavii a niekedy dávnejšie som niekde tu na fóre čítal že najlepšie dvojhmoty boli z prvých sharanov, že tie boli nesmrtelné. čo je na tom pravdy ? totižto rozmýšlam akú spojku tam zvoliť keď už sa to bude meniť. Výkon plánujem okolo 170-180 koní samozrejme na 6Q chcem zachovať dvojhmotu.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Zhanam 6Q prevodovku idealne rovnako dlhu ako ERF zo starsich TDI ( na 6tke pri 2000ot. ma 120km/h na tachometri ), ale aby pasovala do novsich TDI konkretne do Passata 3C 2.0TDI 16V 103kW ( BKP ). Ktory kod mi odporucite zhanat? Nezaujimaju ma udaje z tabulky v dielenskej prirucke , ale realne skusenosti. Prirucka v tychto veciach niekedy klame ako som sa mal moznost presvedcit. Tato informacia ma stala peniaze, cize rad by som sa tomu vyhnul. Za kazdu radu budem vdacny.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4644
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5