mercedes řadové čerpadlo bosch M - vyzná se v tom někdo ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čemu přesně nerozumíš? Nechce se mi to překládat celý, ale je to tam vcelku dobře popsaný (i když něco semtam zavádějící/jinak než na obrázku, ale dá se to dovodit...)
ALDA je zjevně ten Rack limiter (WOT je plnej knedl - wide open throttle), ten bych možná podle návodu zkusil o tu čtvrtotáčku proti směru hod.ruč. (CCW- proti směru hod.ruč.,CW-po směru), pokud/dokud to při prošlápnutí plynu naprázdno nezačoudí (pro max. výkon se ta "páka?"/lever rack limiteru dá úplně vyndat ... )
Na Idle governor (coarse screw/obyč.šroub) by se mělo sahat jen v kombinaci s tim torque control (zmenšuje dráhu táhla se zvyšujícíma se otáčkama - ve směru-větší rozsah, proti směru-menší) a to tak, že opačně (o kolik jeden Idle gov. "utáhneš", o tolik torque con. "povolíš" a opačně, nebo spíš opačně, pokud chceš větší dráhu táhla/rack ve vyšších točkách...)
Na ten bump by se sahat nemělo, to by měl bejt nějakej doraz kroužku tlačícího na ty odstředivý závaží.
Ještě něco neni jasný?
ALDA je zjevně ten Rack limiter (WOT je plnej knedl - wide open throttle), ten bych možná podle návodu zkusil o tu čtvrtotáčku proti směru hod.ruč. (CCW- proti směru hod.ruč.,CW-po směru), pokud/dokud to při prošlápnutí plynu naprázdno nezačoudí (pro max. výkon se ta "páka?"/lever rack limiteru dá úplně vyndat ... )
Na Idle governor (coarse screw/obyč.šroub) by se mělo sahat jen v kombinaci s tim torque control (zmenšuje dráhu táhla se zvyšujícíma se otáčkama - ve směru-větší rozsah, proti směru-menší) a to tak, že opačně (o kolik jeden Idle gov. "utáhneš", o tolik torque con. "povolíš" a opačně, nebo spíš opačně, pokud chceš větší dráhu táhla/rack ve vyšších točkách...)
Na ten bump by se sahat nemělo, to by měl bejt nějakej doraz kroužku tlačícího na ty odstředivý závaží.
Ještě něco neni jasný?
pašíkombi AFN B597
super dík
takže rack limiter je vlastně nastavování dávky nafty v celý rozshau dokud to nezačne omezovat - omezovač otáček
když povoluju tak přidávám
a tim governo-torque se ladí vnitřní přepákování čerpadla
čili jak moc ten odstředivej regulátor bude uvolnovat doraz dávky nafty
ještě mě není jasný jak se ubíá na volnoběhu
(zkus mi napsat posimtě jak se píšou volnoběžný otáčky dík )
teda jestli po zásahu do čerpadla se musej nastavovat
a jestli to mužu seřizovat na nastartovaným motou s vylitým olejem z čerpadla
dík moc hrozně si mi pomohl , díky
takže rack limiter je vlastně nastavování dávky nafty v celý rozshau dokud to nezačne omezovat - omezovač otáček
když povoluju tak přidávám
a tim governo-torque se ladí vnitřní přepákování čerpadla
čili jak moc ten odstředivej regulátor bude uvolnovat doraz dávky nafty
ještě mě není jasný jak se ubíá na volnoběhu
(zkus mi napsat posimtě jak se píšou volnoběžný otáčky dík )
teda jestli po zásahu do čerpadla se musej nastavovat
a jestli to mužu seřizovat na nastartovaným motou s vylitým olejem z čerpadla
dík moc hrozně si mi pomohl , díky
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Volnoběžný ot. jsou "Idle rpm", takže ten Bump bych chápal právě jako doraz volnoběhu ... tohle čerpadlo jsem zevnitř neviděl, tak ti přesně neřeknu co a jak (každopádně bych si nějak dobře označil nebo aspoň vyfotil a pamatoval/poznamenal si změny od výchozích poloh, i když bůhví, jakej to má význam, jestli se v tom někdo už hrabal ...), ale podle toho popisu by se asi nejdřív mělo jít (ideálně s pyrometrem měřit EGT při cca 2500tis.ot.delší dobu, třeba několik desítek vteřin...) po těch Governor a Torque, nemusí se to na ten volnoběh vracet - nevrací se pomaleji?, když tam jde víc paliva a jestli správně chápu, tak povolení Torque o čtvrtotáčku - toho 10mm po povolení tý větší jistící matice, spolu s utažením toho Governoru, by mělo nepatrně snížit asi nejen volnoběh - u toho M o necelejch 40, ale to zas nemá ten Rack Limiter ...
pašíkombi AFN B597
dik
no vono to čerpadlo je v pajšlu složitý jak něco už sem jedno rozebral
a nechápu jak funguje
to pákování je tam šílený tak mám strach abych to celý nerozjebal
protože mě příjde že každej šroubek se kterým se otočí tak rozhodí něco ostatní
díky
no vono to čerpadlo je v pajšlu složitý jak něco už sem jedno rozebral
a nechápu jak funguje
to pákování je tam šílený tak mám strach abych to celý nerozjebal
protože mě příjde že každej šroubek se kterým se otočí tak rozhodí něco ostatní
díky
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
No jestli by to nechtělo začít od začátku, než s čímkoliv točit.Tahle čerpadla byla spolehlivá a nebyl s nimi problém..Základ je, nastavit táhlo na doraz ,na čerpadle je doraz/ plný plyn /, poté zkontrolovat /vyměnit/, předřadný filtřík nafty, poté vyměnit i ten hlavní..Pokud auto chytá , běží na volnoběh, jde pravidelně na všechny válce a přesto nemá výkon, chce to zkontrolovat předvstřik, popřípadě zjistil, co s autem bylo vytvářeno dříve/pokud to jde/..Také se často stává, že se přidírá hlavní podávací čerpadlo.
nepropadat panice...
to už se tak dlouho vrtam v mercedesech??
u
noveho.....
po par omylech jsem se nasral koupil stolici na čerpadla
nechylvyrobit mrdu připravku adostavuju dílnu
takže asi tak ........
potřebuješ poladit MB ?? kdyžtak zavolejmoc sem nechodim
u
noveho.....
po par omylech jsem se nasral koupil stolici na čerpadla
nechylvyrobit mrdu připravku adostavuju dílnu
takže asi tak ........
potřebuješ poladit MB ?? kdyžtak zavolejmoc sem nechodim
--775914666--stačí zavolat , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL