Ukroucene čidlo teploty žhavení Corsa B
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ukroucene čidlo teploty žhavení Corsa B
Ahoj, našel jsem ukrouceny čidlo teploty žhavení, co jde do jednotky žhavení a podle teploty vody vypíná dozhavovani, koukal jsem, že v náhradě nejde koupit, poradí mi někdo jak ho nahradit nebo opravit? Díky.
Auto opel corsa B. R.v. 97 1.7d 44kw.
Díky. Tomáš
Auto opel corsa B. R.v. 97 1.7d 44kw.
Díky. Tomáš
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
jsou dvě vedle sebe, někdo říká že jedno ukazuje teplotu na budíku a druhé spíná vrtuli sahary (to je to na obrázku) jinej zase že je tam čidlo teploty a vedle něj čidlo teploty, které ovládá dožhavování (to na obrázku) jsem z toho jelen...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ale to druhé je napojené konektorem přímo na hlavě čidla to by mělo být na budík teploměru... řešili jsme to protože když nefunguje dožhavování jak má tak to žere altíky jak na běžícím páse... známý autoelektrikář nás odkázal právě na tohle čidlo s kabelem že to řídí dožhavování no kámoš to nakonec vyřešil odpojováním jednotky žhavení (když startuje zapojí jak chytne odpojí)
takový poznatek tyhle starý isuzu motory nechytnou bez žhavení ani v létě v 40 stupních...
takový poznatek tyhle starý isuzu motory nechytnou bez žhavení ani v létě v 40 stupních...
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Ano, řeším to samé, žere to altíky... dávám novej a chci to právě vyřešit, to čidlo co má ukroucený kabel u mě, je tedy na dožhavování? A jaké tedy koupit aby makalo? Rád bych to dožhavování nějak vyřešil, leč nejsem autoelektrikář...
foto ukrouceného kabelu na čidle
foto ukrouceného kabelu na čidle
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
prý by to mělo být tohle čidlo ale my jsme ho nakonec neměnili viz níže buď se zeptat v oplu nebo pohledat na netu stojí kolem 250,- a zkusit... každopádně to je důvod proč má většina starých oplů s isuzu motorem žhavení vyvedený na tlačítko
tohle píšou v katalogu na 7zap.com
13 38 453 97081229 SPÍNAČ, TEPLOTA (NEDODÁVÁ SE-POUŽÍT 97117261 13 38 464)
tohle píšou v katalogu na 7zap.com
13 38 453 97081229 SPÍNAČ, TEPLOTA (NEDODÁVÁ SE-POUŽÍT 97117261 13 38 464)
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Psal jsem to předtím že si vytáhl tu jednotku jak je ve sloupku do kastlíku a když chce startovat tak jí připojí aby to nažhavilo a když nastartuje tak jí odpojí a jede bez toho... ono to chvilku jde jak traktor než se zahřeje ale pak OK... dělá to takhle už rok a v pohodě
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Odvzdušní sa sám,len pri naliatí tam nevojde všetka vypustená,tu treba doliat,až sa otvorí termostat. Motor naštartovat a nechat chvílu íst na volnobeh bez zátky chladiaceho okruhu.
Ja som to na Vectre vyriešil montážou rozpínacieho relé a celé to pripojil na snímač tlaku oleja. žeravilo to len ked nebol tlak oleja.
Bez žhavenia mi to bez problémov naštartovalo i pri +15. Pri -16 štartovalo na drc. Ale ja som mal TD.
Ja som to na Vectre vyriešil montážou rozpínacieho relé a celé to pripojil na snímač tlaku oleja. žeravilo to len ked nebol tlak oleja.
Bez žhavenia mi to bez problémov naštartovalo i pri +15. Pri -16 štartovalo na drc. Ale ja som mal TD.