O1 AGR - navýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

NOVON píše:Ahoj chlopi,podařilo se mi sehnat upravenou jednotku v Bosch servisu na 84 kw,kroutak nevim.Dal jsem ji do stribrne ofce No rozdíl ve výkonu je opravdu znát,auto zrychluje takřka okamžitě,není tak tupé jako serie AGR.Ani to nijak nehulí.Jen co jsem si vsimnul na Vagu,tak váha ukazuje kolem 850 i na volnobeh a dávka paliva je 2.6/2.8 mg u zahřateho motoru a v kanálu 015 skáce 0.0-0.4.Vzdycky jsem to daval na 3.4-3.6 mg a tehdy se dávka drzela v kanalu 015 na 0.4 l/h.
Uvazuju,ze tu dávku poladím,ať mi ukazuje dobře palubák,bo za 4.3 na sto to asi fakt nejezdí.Pak dotaz na tu hodnotu z váhy,je to tak po chipu normální?
Díky moc
Pokud váha ukazuje 850 i na volnoběh je softem udělaný egr off.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

850 ? to je celkom too much na EGR off nie ? ja mám EGR off aj softom a na volnobeh mám cca 450
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Asi myslel hodnotu z druheho okna, nie tretieho.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No specificka hodnota byla cca 250 mg a aktualní cca 850 mg.Nevím právě jestli je to tak u upravené jednotky normální.Těm úpravám nerozumím,tak jsem to chtel jen trochu objasnit.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ak mas 850 v tretom okne na volnobeh tak to je dost ustrelena hodnota, nemas tam diodu miesto vahy?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

toefuk: Nemám tam diodu..Je tam váha Pierburg.Já tu upravenou jednotku koupil velice levně z bouraného auta,šoupnul ji tam a teď to zkoumám :-)
Ještě jsem si všimnul,že to při nízkých otáčkách kolem 1500 a lechtání plynu občas lehce poškubává..Jasně,může být chyba i jinde,ale s původní jednotkou to nedelalo.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mozno je tam linearizacia na inu vahu alebo nieco zmrsene, ale 850mg vzduchu na volnobeh 1.9 neskonzumuje.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

toefuk píše:mozno je tam linearizacia na inu vahu alebo nieco zmrsene, ale 850mg vzduchu na volnobeh 1.9 neskonzumuje.
Mel jsem to napichle a hodnota váhy po proslapnuti plynu na míste klesá,z čehož jsem v pitchi uz úplně..Proste pozadavek stoupa a aktualni hodnota klesá..
Jo a k té "jiné váze",bylo to na AGR z roku 97,jeste s tou starou váhou Pierburg.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Čísla jednotek jsou stejné?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz: No čísla jo,jen se lišily koncová písmena.
Je to jednotka z mého bývalého auta,ktere jsem pred 3 roky prodal..Podle me to nejak souvisí s tou úpravou jednotky,jen netuším co a jak se tam vlastne upravuje v tom softu.
Naposledy upravil(a) NOVON dne 19 dub 2019, 20:16, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak napiš které tam bylo a které jsi tam dal, třeba na něco přijdeme.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz: Tak ze původně tam byla jednotka 038 906 018 GM (rok 2000) a teď tam mám 038 906 018 AG
(rok 1997).

Nastavil jsem dávku na 3.4-3.6 mg (bylo tam 2.6 při zahřatem motoru) a už to nepoškubává v nízkých otáčkach.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tú dávku by som možno ešte mierne posunul tak na 4,2 - 4,4
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Source píše:Tú dávku by som možno ešte mierne posunul tak na 4,2 - 4,4
Dôvod ?
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pretože, niekde tu v téme spomínal, že mu ide aj stále o spotrebu a pýtal sa na to či nie je potrebené kalibrovať palubák, a príde mi, že keď mu to pri 2,6 šklbalo tak 3,4 je ešte celkom bohatá zmes, preto by som ju mierne ešte ochudobnil, just my opinion
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“