Seat Leon 4x4 tdi 296 ps—-> 330 ps

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Level33
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 dub 2019, 11:08
Bydliště: Žilina-Rosina

Příspěvek od Level33 »

@Forest, buď si istý že by som sa kvôli Tvojej výzve neznížil k manipulovaniu s nastavením motora, k aditívam a iným veciam ktoré spomínaš (divím sa že Ťa to vôbec napadne). Dosiahnuť takýto výsledok nieje vôbec taký problém ako píšeš, dnešné brzdenie považujem za veľmi úspešné a v neposlednom rade Ti ďakujem že si mi umožnil osobné stretnutie s profíkom akým je BH.
Vento PD TDI, GTB2060VKLR, F100, AWIC, Direct REA
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Suflik píše:Mam turbo GTD 2060 VZ vodou chladené. Odkiaľ mas info že mam VZK
Tak jsme mimo oba. Ja zapomnel, ze je vodou chlazene za coz se omlouvama uznavam svoji chybu.

EDIT: Oznaceni toho turba je GTD2060VZK. Napriklad ani na GTB2060VKLR neni cely vycet oznaceni. Proste jak si objednatel zada, tak to ma. Jak jsem ti jiz ukazoval prostrednictvim fotek, toto turbo jsme navarovali na 8V i 16V svody (napriklad pro Brana, foto pred ocistenim od "pecek"), takze jsem to turbo mel v ruce a vim jak vypada ... zel i samotne oficialni oznaceni je matouci, nebot v oznaceni chybi "L" coz znaci CHRA chlazene vodou. Priznavam, ze to bylo duvodem proc jsem si neuvedomil, ze je chlazene vodou a az fotky ze svarovani mi osvezily pamet.
Level33 píše:@Forest, buď si istý že by som sa kvôli Tvojej výzve neznížil k manipulovaniu s nastavením motora, k aditívam a iným veciam ktoré spomínaš (divím sa že Ťa to vôbec napadne). Dosiahnuť takýto výsledok nieje vôbec taký problém ako píšeš, dnešné brzdenie považujem za veľmi úspešné a v neposlednom rade Ti ďakujem že si mi umožnil osobné stretnutie s profíkom akým je BH.
Neznam te a ver mi, ze jsem se setkal s kde cim a lide byli schopni "svoji pravdu" obhajit i za cenu uchyleni se ke lzim a podvodum. Ostatne, nemusime chodit daleko. Vem si, ze takova "kapacita" jakym je TDIfun tak s TDIpowerem se uchylovali k podvodu tim, ze potaji vstrikovali nitro.

Dodnes to TDIfun uvadi jako referenci, ze jako prvni v CR dosahl hranice 300 koni na 8V TDI ... o nitru ani zminka ale hlavne: vyssi vykon, konkretne 309 koni dokazal za pouziti nitra Richard davno pred nim na Zlatce.

Takze nyni zajiste chapes, ze v ramci "obezretnosti" spojene se zkusenostmi jsem se uchylil k takovemu preventivnimu kroku. Opakuji: neurazej se prosim, neber to osobne.

Mam i vyjadreni na vas dva ze strany Brana. Tesi me, ze se takovito lide setkali a povazuji setkani za podnetne.

Hodnotim celou akci za velice pozitivni a uzitecnou z komplexniho hlediska.
Naposledy upravil(a) Forest dne 25 dub 2019, 00:04, celkem upraveno 4 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

315 nie je až taký zlý výsledok ale akosi mi ten prvý graf príde moc pekný, keď si ho porovnám z grafom od BH tak na tom prvom su dva kopceky a nic viac, na tomto je pekne vidiet celý priebeh atd
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nooo je tam vidno ako som postupne stlacal plyn lebo bol problem to preniest , pravdepodobne v malom mnozstve tiekla uz chladiaca voda na valec co som si nevsimol. je este jeden graf ktory je trosku stastnesie odmerany ale s mensímy konami na konci k voli zohriatiu komponentov. Ak majitel usudi ze ho uverejni tak bude k nahliadnutiu. ja sa k tomu vyjadrovat nebudem , lebo nemam suhlas majitela
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Suflik
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 05 říj 2015, 17:05

Příspěvek od Suflik »

Prikladám ten graf co Braňo spomína
Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Source píše:315 nie je až taký zlý výsledok
Naopak, je to uctyhodny vysledek (paklize pomineme brutalni kour), nicmene, stale do namerenych 330 koni (pripadne mnou min. definovanych 323 koni) nemalo chybi.


No jsem zvedavy na to, zda ti, kteri puvodne merili tak alespon vrati penize, kdyz uz by se neomluvili (coz na zaklade zkusenosti predpokladam).

Mimochodem, jsem hrozne rad, ze k tomuto doslo. Od tohoto momentu je tu pro nektere velice odstrasujici precedens, ktery budu nazyvat (verim, ze trefne) "kauza Suflik".

No a vzhledem k predchozi diskuzi a i dalsim okolnostem, kterym jsem byl diky teto kauze "vystaven" mimo zdejsi diskuzi si dovolim zdrave sebevedome citovat svoji signaturu:

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

PS: znovu opakuji - pro me to neni vitezstvi ve smyslu "mel jsem pravdu", me uz to sere a unavuje jak mivam pravdu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Forest píše:neni vitezstvi ve smyslu "mel jsem pravdu", me uz to sere a unavuje jak mivam pravdu
Foreste, ale tu silne zalezi na uhle pohladu, pozri sa, kazde zariadenie ma svoju jednak technicku presnost, to za a) a za b) ma k tomu aj svoju relevantnost, ktora zavisi na sposobe merania
co sa tyka bodu a), ako dbornik vies, ze vykon pri takom to aute je dost ovplyvnitelny podmienkami, teploty, a casovy usek pod plnou zatazou ma na degradaciu vykonu kumulativny efekt, jednoduchy priklad za vsetko, vezmi si teplotu nasavaneho vzduchu, ktory je idealne vychladeny, tak isto vyfuk, daj tomu plny vykon povedzme na 3. prevodovom stupni, prerad na 4. a pokracuj, myslis si, ze nemas sancu pri vyspikovanom vykone stratit v procese kludne aj cistych 10-15 koni? no kludne moze, vylucit sa to neda
ked o tomto hovorim mam tym na mysli, ze ciste straty z ohrievania stlaceneho vzduchu sa naviazu aj na narast teploty vyfukovych plynov, tym sa zvysi ich objem, tym sa zvysi emp ... teda nastane kumulativny efekt

for je v tom, ze vsetci co sa vyjadrili maju pravdu, a vsetko je to len o uhle pohladu
ako dokazes, ze v procese merania, ktore trva 6 sekund to auto nemoze mat 330 koni, ked v procese merania ktore trva 20 sekund to ma 315?
krutak tam je, kone tam su
potom je tu zalezitost ohladom bodu b), relevantnosti merania
evidentne brzda, na ktorej sa zmeralo 330k nema retarder a sposob merania je zalozeny na prekonavani zotrvacnych hmot samotneho valca, tam nie je sanca "podrzat" motor v otackach dlhsi cas, na rozdiel od mahy, ktora ma retarder a vytvori si dostatok protisily, ktoru potrebuje na vytvorenie dostatocne dlheho merania, ktore umozni relevantnejsie zmerat priebeh krutiaceho momentu, pretoze tym doda turbu dostatok casu roztocit sa
to moze byt taky rozdiel ako ked sa na ceste auto vyskusa na 2.prev stupni, a dajme tomu na 4 alebo 5
mozeme si polozit otazku na co je dobra taka brzda bez retardera, turbomotor sa na tom ladit neda, bodka, nie je o com
da sa to pouzit max. ako papier na to, dat niekomu krivky pred a po uprave, ale relevantnost merania je ... povedme obmedzena.
ani ja, ani ty (adresne Forest) nemozeme vediet, ci si majitel tento typ brzdy nekupil len preto, lebo aktualne na lepsie vybavenie nemal, a tym, ze ho to bavi, a chce sa tomu venovat hladal pre neho dostupne riesenie
to je najjednoduchsie niekoho automaticky oplut, na druhu stranu to moze byt aj tak, ze je to vyrobene ako fabrika na peniaze, a sposob ako si legitimizovat svoju upravu, a tym, ze vynde +10 koni oproti ostatnym si urobit svoju reklamu
moze byt.. nevylucujem, ale nemyslim si, ze by si sa mal stavat do ulohy zalobcu, sudcu aj popravcej caty
no nech, 320 tam je, treba to pochvalit, je to pekny vysledok, krutak je tiez pekny, jedina produktivna myslienka co tu padla bolo, ze to treba nechat na REA, s tym plne suhlasim, tym by sa otvorila moznost posunut nabeh o 300ot skor, dedukujem podla toho co som videl na grafe

Forest, mas vela energie, mas velke ego, vies rozmyslat, ale mrhas cas na taketo zvlastne veci, a co sa tohto tyka, iste sa Ti podarilo nieco dokazat, ale nieco trochu ine ako si si na zaciatku predstavoval
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Acrylle, dekuji za podnetny prispevek. Za co nemohu podekovat je fakt, ze mam neodbytny dojem, ze jsi to necetl dukladne. Ano, jsem si vedom, ze objem psaneho textu je opravdu znacny ... ale to Te neomlouva.

Co se energie ale hlavne casu tyce, je to moje rozhodnuti jak tyto spotrebuji. Nekdo chlasta, jiny hraje automaty, dalsi cumi na bednu, nekdo hraje hry, jiny rybari, dalsi sleduje porno, chudaci fetuji. Jak jsem zde uvedl, aktualne tim mohu disponovat a investuji uvedene veliciny takto. Rekneme, ze jsem vyuzil teto "prilezitosti" abych "vyresil" jednu vec, ktera me uz leta mrzi a znovu dekuji panum Branovi, Suflikovi a Levelovi, ze mi v tomto smeru vysli vstric.

A prosim, nech me samotneho svobodne rozhodovat jak svuj cas, energii nebo potencial budu investovat ... stejne jako ja cinim v Tvem pripadu, ano? :wink:

1) Nekde jsem kritizoval tu upravu (vyjma predelani na podtlak)? Nikoliv, naopak, napsal jsem, ze se jedna o uctyhodny vysledek. Kroutak tam je, kone tam jsou ... ale ne v urovnich, ktere byly zmineny na uvodu a o ne malo. vsimni si, ze jsem byl v uvodu ochoten pripustit, ze tam bude dokonce 323 koni ... ale odmital jsem pripustit, ze by tam bylo 330 koni. Opakuji koni, ne Fridokoni!

2) Co je provozu na ceste bliz? Kinderbrzda bez dostatecneho chlazeni a zatizeni nebo profesionalni brzda se zatezi a vykonnym chlazenim?

3) Neuvadel jsem snad exemplarne mozne vyuziti takove brzdy? Cti peclive, zjistis, ze ano.

4) To auto bylo u Brana mereno objektivne, identicky (vyjma toho, ze panove trvali na odbrzeni v rezimu FWD, stejne jako na predchozi brzde) jako Brano ladi svoje auta na kterych dosahuje urcitych vysledku. Paklize bychom se meli zastavat te predchozi brzdy, znamenalo by to, ze si Brano vlastne timto profesionalnim pristupem skodi - ze pokud by to odladil u sebe treba na 315 koni, tak by se mu kvuli "reklame" vyplati dojet na (nebo poridit si) takovouto brzdu a hned by mohl mavat grafem se 330 konema ... ale je otazkou, zda by to bylo cestne a hlavne: zda by to bylo co nejblize konim, ktere jsou jasne definovane. Jak znam Brana (a Ty ho znas taky), Branovi jde o to, aby meli kone, ne "Fridokone", protoze jemu jde o to, aby porovnaval stado koni (napriklad z vyroby) se stadem koni po jeho uprave. Jeho nezajima kolik tazne sily je to v ponicich.

5) V jednom ses hodne zmylil. Ja nejsem soudce ani popravci ceta. Ja jsem dejme tomu zalobce, ktery upozornil na fakt, ze se stal zlocin a poskytl jsem dukazy pro to aby mohla byt kauza souzena a na zaklade techto pripadne odsouzena. A hlavne, nevim, zda si uvedomujes, ze na pomyslne "lavici obzalovanych" nesedi Suflik ani Level33; ti sedi na lavici poskozenych. No a soudci a popravci cetou je tu kazdy jednotlivy z vas.

Ostatne, kdyz jsi se do techto roli pasoval v ramci sveho prispevku Ty,pripada mi, ze jsi s tim nejspis v pohode a nemel bys asi problem s tim, kdyz bychom "Fridokone" brali jako vseobecne kone. Nicmene, odpovez si sam: kolik casu, usili a namahy Ti da, abys Ty z takoveho turba dostal 280 koni, 310 a nebo 320 koni? Co je pro Tebe jednodussi/prijatelnejsi? Udelat na tom 320 koni a nebo udelat 300 a zajet si nekam, kde to zmeri na 320 koni? A nebo si v pohodli kresla udelat graf sam, doma, v Excelu? A jake pocity (v ramci nejake cti, ega, sebevedomi) by Te doprovazely?

Jen takova vsuvka: uz jenom samotny pristup, kdy jsou schopni jako referencni foto brzdy ukazat toto (narazim na umisteni vetraku v kontrastu s ucelem jeho pouziti) hovori za sve. Nepredpokladam, ze je to foto z realneho mereni, spis si tam to auto nekdo z duvodu porizeni fotky na web zaparkoval.

Vcera jsme na toto tema vedli s Branem sahodlouhy telefonni hovor a Brano priznal neco ve smyslu, ze kdyz jde o to "nahnat posledni mozne kone do ohrady" tak ze to je neuveritelna prace a ze ty "posledni kusy" daji nejvice prace a zadaji si daleko vice nezli ty prvni kone, ktere jdou ve sve podstate do ohrady temer sami.

Je to ve sve podstate jako vysledky ze sprintu. Dostat se z 15 sekund na 13 sekund je asi tak narocne, jako dostat se ze 13 na 12,5s. A my prece nechceme pripustit, aby se nam tu prohanela auta, ktera se budou pysnit vysledky 12,5s aniz by v realu byli schopni pokorit hranici 13s, nebo ano? To uz jsme opravdu tak klesli?

6) Jak k tomu prijde zakaznik ale i upravci, kdyz je nasledne 330 "Fridokoni" porazeno na hlavu 315 konema? Neciti se podvedene? Co myslis, zamysli se nad tim.
Paklize je doba a moralka zakazniku na takove urovni, ze nejde o to, kolik je koni pod kapotou ale kolik je na papire, pak nema smysl brzdit auta, staci, aby si kazdy udelal svuj graf v Excelu a basta. Ostatne, v mem okoli se traduje takova hlaska ve smyslu "skoda jezdit k Fridovi na brzdu, to si to mohu v pohodli domova vytvorit v Excelu".

Pripada mi to stejne nesmyslne jako kdyby lidi jezdili na sprinty jenom na mista, kde casomira promeruje do minusu aby se nasledne mohli pysnit, ze maji auto, ktere pokorilo 12s hranici. Nicmene, v moment, kdy by prijeli na objektivni casomiru, nebyli by schopni zajet pod 12,5s hranici.

7) Je potreba si uvedomit, ze grafy jsou jedine mozne a nejobjektivnejsi porovnani. Ne sprinty nebo vysledky ze soutezi. A kdyz pripustime uvadeni v omyl na teto urovni, neni potreba aby zde vubec tato sekce byla. A nebo budeme delat porovnani z jednotlivych brz? Takze realne porovnatelne budou dve upravy jenom v pripade, ze tyto budou odbrzeny na identicke brzde? Takove "vykolejeni" pozbyva smyslu.

Znovu Te durazne zadam: cti peclive a snaz se pochopit psany text a az na zaklade toho reaguj. Bude to lepsi pro nas vsechny a nejvice pro Tebe.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ano, je mozne, ze som Tvoje prispevky necital dokladne
a samozrejme, mozes svoju energiu investovat akym sposobom chces, napriklad tym ci reagujes na rozne prispevky alebo nie, je to Tvoje rozhodnutie, ale vies, nie som na tomto fore prvy krat, a vzdy to tak bolo, ze diskusia s Tebou bola tazka nie kvoli tomu, ze by si mal zly technicky pohlad na vec, ale kvoli tomu, ze tie prispevky su prehnane dlhe, vzdy je to o tom, ze ostatnych jednoducho unavis, nie o tom, ze by si mal alebo nemal pravdu, toto je to iste, to je proste Tvoja hra, a kto ma ozaj pozna vie, ze ja sa nehram, ani sa na to nebudem pretvarovat
vsetci tu hovorime o tom istom, kazdy ma svoju pravdu, akurat ty si ten kto ma pocit, komu ta pravda jedinemu patri a mne to je tiez v podstate jedno :D
1) kone, fridokone, tak isto sa ukazovalo prstom aj na motocom kone, vzdy to tak bolo
2) co je blizsie? ani jedno, zaujima Ta ako sa auto sprava na ceste? prid na exkurziu, ukazem Ti ten rozdiel v priamej ciselnej aj grafickej podobe medzi tym ako sa auto sprava na brzde, ako sa sprava na ceste, a ako sa sprava na ceste pri roznych rezimoch
3) ;)
4) bingo, konecne Ti to doslo, je to tak, vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude, brzda nie je o tom ake ciselko z toho vypadne, brzda je o pristupe k ladeniu, a cislo z brzdy tiez nie je ultimatny parameter urcujuci skutocny vykon auta, ked sa niekto chce prezentovat optimistickejsim cislom je to na jeho zodpovednost
5) nestavaj sa do pozicie, ze od toho davas na konci ruky prec, ukazal si prstom, oplul si cloveka, ktoremu patrila druha brzda, urobil si tu nejaky zaver bez toho aby si poznal uplnu technicku podstatu, a vyniesol si tu rozsudok, ze je to podvod
o tomto hovorim od zaciatku, tu sa mozno trochu nerozumieme, v skratke, nepokladam za spravne vynasat sud, ked si tym nemozes byt isty
315 a 330 nie je taky rozdiel aby si tu z toho urobil hon na carodejnice
ja som mal len osobnu potrebu sa zastat, lebo som to videl ako krivdu, lebo si si nieco zobral do hlavy, to sa nepreukazalo, a vysledok si si pripisal ako svoju zasluhu, ale ne ne, v tomto pripade to tak nie je

za seba mozem povedat, ze je to blbost ladit na takej brzde, je to malo relevantny udaj aj pri porovnavani sa roznych upravcov, ale chcel si z toho spravit exemplarny pripad, ale tu to jednoducho nevyslo
graf si mozes namalovat aky chces, problem je vtedy,ked sa pod nim podpises
ja viem kolko je to namahy, a ked mas o tom potrebu pisat tak asi nepoznas moju robotu (ani nemas odkial), ja som posledny clovek, ktoremu o tom treba nieco vykladat
apropo.. ja nemam ego, ja mam len hrdost, a mozem povedat, ze za svoju robotu sa za kazdych okolnosti dokazem postavit takym sposobom, ako si moze dovolit malo kto
presne o tom to cele je, o pristupe,co sa tyka merani, ladenia, celkovej profesionality
tak isto, co sa tyka casomier, vzdy bol niekto mal pomalsie auto a rychlejsie stopky, a vzdy sa o tom vedelo, a cim hlasnejsie mal ego, tym smiesnejsi bol
tiez boli posmesky a zvlast na cesku casomieru(v porovnani s tou co sa pouzivala na slovenskom sampionate), ale kto mal zaujem o relevantne porovnanie si tie udaje o casoch vyextrahoval
grafy ked chces porovnavat, mali by byt merane rovnakym zariadenim, s rovnakym nastavenim, ked nie,tak odchylka tam bude vzdy, je to dane aj algoritmom vypoctu udajov z merania, a vstupuje do toho dalsich X externalit, preto hovorim ze 330 a 315 je proste to iste
keby tam bolo 330 a 287, tak prosim...
toto nie je "kauza Suflik", toto je "kauza Forest", a je to o tom, ze si si to zobral do hlavy, a bral si to ako svoju misiu dokazat si svoju pravdu, bud v klude, nie si jediny komu sa to stava, aj horsie veci sa kvoli tomu stavaju
vtip je v tom, ze ked chces nieco dokazat, musis mat od toho isty odstup aby si sa na to mohol pozriet objektivne
ked uz pre nic ine, technicka presnost alebo skor opakovatelnost merani mahy je +/-2% (nepomyl si to s presnostou merania vykonu motora) takze ked sa maha od mahy moze lisit 4percentami, tak ked sa lisi maha od kolotoca 5% to nie je ziadna kauza
ked sa odosobnis od vsetkych zaujmov a vynalozis energiu namiesto toho aby si si nasiel to co Ti podpori Tvoje osobne zaujmy tym, ze budes hladat naozaj pravdu a technicku podstatu, neni o com debatovat
(nejdem to po sebe ani citat, ani korigovat, mozu tam byt nedokoncene myslienkove pochody, ale kto chce, pochopi, kto nechce, potupi)
powered by rb-digital.sk_____________
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

:) tolko sa riesi brzda a xxx aut sa ladi na ceste a bez brzdy a funguju ovela lepsie ako polke ladicov s brzdou...

k vysledku :) 15ps nieje cislo pre ktore osobne by som robil vedu z toho.. nm sedia.. mozno ak by to bolo menej prehriate bolo by 10ps rozdiel ? a to je nic.... len rozdiel podmienok a roznych brzd urobi nieco..
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

15ps je necelých 5%, výsledek parádní, na fichtlu je rozdíl jestli má 4 nebo 5 koní, tady řešíte píčoviny, výkon brutální a když to přežilo měření tak asi dobrý... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@ADKO13: Tady jsi ve vysledcich mereni, grafech. Tady se nehodnoti jak to jede nebo nejede, tady se posuzuje prubeh a dosazene hodnoty, v tomto pripadu konktrene realny vykon. A jak dodavas tu "pulku ladicu na brzde" tak to jsou presne ti, na ktere upozornuji - tem nejde o realitu ale o "papir"/referenci/penize.

@MirekX: Mirku, priste budeme kaslat na vymenu turba, zajedeme na Fridou a ten Ti to nameri ... vzdyt jde prece o "picovinu" (pozn.: pokus o vtip)... a nebo jde o realne zlepseni ve forme realneho navyseni vykonu (a samozrejme zlepseni prubehu apod.)? ;)

Zkus popremyslet sam: jak by Ti byvalo bylo, kdyz bych Ti pred instalaci GTD1752VRK naposilal grafy, kde bylo dosazeno na stejnem setupu s bidne navarenym turbem, predelanym na podtlak vysledku 240 koni a nasledne by se u Tebe, se zdravym a opecovavanym motorem, turbem na REA a perfektne navarenym turbem namerilo jenom 229 koni? Asi bys nebyl uplne v klidu, co? ;) Nebo snad ano? A presel bys to jen tak? Jakoze "v pohode, je to do 5% tolerance"? A nebo jinak, jak by ses tvaril, kdyz bys prijel z Dieselpoweru s tim, ze je tam jen 229 koni (a ja predesilal 240 koni), zajeli bychom k Fridovi, ja Ti najednou zamaval grafem s 250 konema pred nosem? Necitil by ses, rekneme drsne ... podveden?!

Mirku, kdyz jsi me oslovil se zamerem obmenit turbo a aby tam byl vykon 220-230 koni, mel jsem se ridit realnymi moznostmi a schopnostmi turbodmychadla a nebo koukat na grafy a dosazena maxima?

Promin mi tu drsnou uprimnost ale mel by ses na to kouknout i z moji strany a dost mozna to ve svetle noveho uhlu pohledu trochu prehodnotit, nebo se mylim?
acryll píše:ano, je mozne, ze som Tvoje prispevky necital dokladne
Nema smysl abys reagoval v moment, kdy nectes odpovedi. Je to nedustojne. Paklize nemas na to, abys cetl, nereaguje na odpovedi. Plytvas tim casem vsech a rozmychavas zbytecne dlouhou diskuzi, v ramci ktere je potreba neco opakovat.

Acrylle, predmetem sporu a hodnoceni neni to, jak to auto jede (a ja zde verejne uznavam, ze soude dle vysledku na sprintu to jede skvele a svuj ucel to plni) to ja prece tady ani v nejmensim nerozporuji! Kdyby to melo o 20 koni mene a bylo to v Lupu 4x4, udela si to z tohoto Leona srandu, ... ale to bys mel sam moc dobre vedet. Navic, oba zajiste vime, ze nezalezi az tak na maximalnim vykonu ale na prubehu. Ja jsem od sameho pocatku ani v nejmensim nezpochyboval schopnosti auta nebo motoru ale pouze prezentovanou hodnotu maximalniho dosazeneho vykonu. Ne jak to jede, jakou to ma barvu, prevodovku nebo zda je to v tom ci onom aute nebo dokonce lodi - ale pouze prezentovanou hodnotu dosazeneho maximalniho vykonu.

Netusim, zda se smat a nebo brecet.

Prisel jsem, rekl jsem, ze 330 koni na tom setupu je nesmysl, prokazal jsem to "od stolu" ale lidi budou hajit a zastavat se podvodniku, kteri maji smesnou brzdu a promeruji.

Rozdil 15 koni pri takove urovni vykonu je extrem v moment, kdy by toho clovek chtel dosahnout na stejne brzde. Klidne i desitky tisic a dlouhe hodiny velice precizniho lazeni ... tady zjevne staci zajet na "spravnou brzdu" a je to vyreseno.

Napsal jsem, ze neverim, ze na tomto setupu by bylo dosazitelnych 330 koni, ukazalo se, ze jsem mel pravdu ale vy si dal nechate kalet na palici.

Pro ty, kteri to i po nekolikatem opakovani nechapou: na tomto setupu s timto turbem nelze dosahnout takoveho vysledku. Chce to jine turbo, nebo jine zasadni zasahy do konstrukce motoru a jeho prislusenstvi ... ale stoji to, jak jsem jiz zminil, nemale penize.

Naposledy pro vas vsechny: takoveto zavadejici vysledky jsou pro neznale ctenare matouci a zdrojem neprijemneho zklamani v moment, kdy na zaklade techto zavadejicich vysledku pristupuji k nerealnym ocekavanim ... chapeme?!

PS: Levele, pokud chcete dosahnout 330 koni (ne koni), nevahejte me kontaktovat, poradim vam (za ten vas aktivni pristup) jak na to.


... vice pripadne zitra ...
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 dub 2019, 07:57, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Nejsem expert, rád čtu, sem tam zde hledám cenné rady.

Co přestat řešit ten boj o "pravdu" (uvozovky jsou tam proto, že pravda není černobílá)zde a založit k tomu nové téma v sekci diskuze o autech či mimo mísu? Rád si počtu i tam a nebude se (vlastně teď už i nebudu já) spamovat tady suflíkovi?
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

a čo tak sa vrátiť trochu k téme a bolo by fajn keby suflik aj napisal ake komponenty sú pouźité, prečo je turbo prerobené na podtlak atď, celkom ma to zaujíma
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Romaneek píše:Nejsem expert, rád čtu, sem tam zde hledám cenné rady.

Co přestat řešit ten boj o "pravdu" (uvozovky jsou tam proto, že pravda není černobílá)zde a založit k tomu nové téma v sekci diskuze o autech či mimo mísu? Rád si počtu i tam a nebude se (vlastně teď už i nebudu já) spamovat tady suflíkovi?
Neni duvod, je to naprosto relevantni diskuze k tematu. Diskutuje se tu o tomto konkretnim pripadu, ke kteremu se to vztahuje. Nevidim jediny duvod proc to nekam presouvat.

@ Source: Ja jsem vycet uvedl, Level33 ho potvrdil, zrejme nic jineho (na zaklade toho jsem reagoval).

Tez se opakovane dotazuji na predelani na podtlak. Nechci ani v nejmensim podsouvat ale nebylo to na zaklade pozadavku ci doporuceni predchoziho upravce?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“