podávací čerpadlo diesel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

podávací čerpadlo diesel

Příspěvek od patrikE39 »

zdravím.. jaké používáte podávací čerpadla k rotačce s velkým průtokem? potreboval bych něco s průtokem aspon 400L/h ale zase aby to nemělo velký tlak.. neco na vetší hadice.. palivové vedení bude v hadicích 10mm. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Používá se z pdcka.... Arl, asz,.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

díky stando. a jaký to má průtok? co jsem se dival na ty čerpadla v shopu tak tam průtok uvedený nebyl.

přiznám se. nemám na tdi.. mam to na jiné auto.. ted tam mam podávačku o průtoku 120-180L/h a v otáčkách to nestíhá dodávat a padá mi nad 4tis předvstřik.. tak potřebuji něco výkonější.. neco s průtokem aspon 300l/h .. nejlépe kolem těch 500l/h
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

To, ci je v tvojom prípade podavacka najslabsi element je otazne. Kolko x podavacka stiha potrebny objem paliva dodat, no problem je uplne inde.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Vidím to stejně, jedině jestli to není načipovanej sergej, tam bych to asi pochopil že to neuživíš :-D
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

origo podávačka má průtok jak jsem psal kolem 100l za hodinu což je chabé.. píšu že to neni na tdi.. mám to na 6ti hrnek s mechanickou rotačkou a 12mm hlavou... ten motor točím přes 6tis.. ale brzdí mě fakt ta podávačka a palivovevé vedení 8mm... s vedením paliva si bezproblemu poradím a dám 10mm... proto jsem doufal že nekdo už nějakou podávačku s pořádným průtokem osazoval.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

nedalo by sa to poriešiť restrikciou v spiatočke? si myslím že hej
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

stanomx píše:nedalo by sa to poriešiť restrikciou v spiatočke? si myslím že hej

ten je ve zpátečce z výroby.. prostě ta podávačka nestíhá... když mám víc jak půl nadrže (kdo zná bmw tak ví jak ty půlené nádrže fungují) tak si rotačka saje i podtlakem z půlky ve které podávačka neni a chová se to trochu líp ale pořád když tomu dám podlahu (dávkování paliva 150-180cc) tak ten přísun paliva nestačí.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Slušný podávačky všeho druhu dělala firma FACET, nevím jestli ještě fungujou, kdysi jsem měl od nich pumpu na závodní gti a byla naprosto spolehlivá.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“