Peugeot307 2.0 78kw HDI pri akceleracii skape. (vyriešené)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot307 2.0 78kw HDI pri akceleracii skape. (vyriešené)
Zdravicko startuje na brnk ci studeny alebo teply, no ked mu zoslapnem podlahu opre do sedacky a vypne potom už nenastartuje
Kym nezmazem chybu P1112 informace o tlaku paliva zisten velky unik (netesnosti) alebo postojim 5minut. Ked ho vypne tak odpoji podavacie cerpadlo lebo je vtedy ticho a ked zmazem chybu tak sa rozbehne natlaci. Ďakujem pekne za rady
Kym nezmazem chybu P1112 informace o tlaku paliva zisten velky unik (netesnosti) alebo postojim 5minut. Ked ho vypne tak odpoji podavacie cerpadlo lebo je vtedy ticho a ked zmazem chybu tak sa rozbehne natlaci. Ďakujem pekne za rady
Naposledy upravil(a) Fenix9555 dne 27 dub 2019, 08:50, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co třeba palivový filtr, čerpadlo sotva tu naftu protláčí a když dáš kotel nestíhá, čerpadlo nedává tlak podle požadavku a řj vstřikování vypne, pozor filtrů je tam několik druhů!!!! první se podívej co tam máš,
pak udělej přepadový test u vstřikovačů napiš kolik vyteklo paliva přepadem za tři minuty,
viděl jsem i případ kdy vstřik místo nafty odfrkl do přepadů pěnu a jak ji cuclo čerpadlo ztratilo tlak a nešlo nastartovat,
pak udělej přepadový test u vstřikovačů napiš kolik vyteklo paliva přepadem za tři minuty,
viděl jsem i případ kdy vstřik místo nafty odfrkl do přepadů pěnu a jak ji cuclo čerpadlo ztratilo tlak a nešlo nastartovat,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co čtu tak 2.5 změříš to diagnostikou dáš tlak paliva a zapneš klíček, nebo jestli jdou zapnout akční členy, nebo zacpi přívod z nádrže prstem a zapni klíček, pokud tlak nebude jen palivo teče klidně může být prasklá hadice v nádrži z čerpadla do deklu,Fenix9555 píše:t viete mi pozrieť aký tlak má dávať zmeral by som ho ďakujem.
pokud jsi měl funkční auto a přehazoval vstřiky tak jsi měl přehodit i regulátor tlaku na čerpadle,
¨já měl třeba o svátkách něco podobného, řerpadlo nejelo podle požadavku, vyměnili jsme regulátor tlaku, nakonec to bylo v čerpadle majitel zvolil vrakec a čerpadlo za dva dny KO, obě čerpadla na kontrolu, první KO a z vrakecu něco vyčistil a ok, nemusel jsem ani čistit nádrž dnes mi to řekne čerpadlář jestli jsou piliny nebo nejsou
Takže tlak som zmeral na podavačke je 2.2 baru, a drží stále, natočil som aj live data prosím zhliadnuť video, auto bolo na zdviháku a zátaž som mu robil brzdou.
https://www.youtube.com/watch?v=y7-dku0 ... 0g&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=y7-dku0 ... 0g&index=1
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Fenix9555"]Takže tlak som zmeral na podavačke je 2.2 baru, a drží stále, natočil som aj live data prosím zhliadnuť video,
podle mě můžeš zkusit přehodit regulátor tlaku na čerpadle, v případě že to nepomůže tak tasit čeradlo ven jinak se nehneš a
ještě bys měl mít přehled o tom přepadu kolik ti ze všech vstřiků vyteče na tři minuty a taky v momentě kdy ti motor chcípen jestli se neděje nějaký paranormální jev třeba výron pěny,
podle mě můžeš zkusit přehodit regulátor tlaku na čerpadle, v případě že to nepomůže tak tasit čeradlo ven jinak se nehneš a
ještě bys měl mít přehled o tom přepadu kolik ti ze všech vstřiků vyteče na tři minuty a taky v momentě kdy ti motor chcípen jestli se neděje nějaký paranormální jev třeba výron pěny,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice