skoda fabia II nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
skoda fabia II nestartuje
Prosím o radu...
skoda fabia II nestartuje,jen co motor vychladne pod 20stupňů nastartuje a chcípne diagnostika nic immo ok Sotva se dostane teplota motoru na 20 stupnů tak chytne a běží....
Auto původně přijelo hlavně kuli tomu že mělo nepravidélný chod a výkon motoru. po schlednuti svíček jenž jedna byla černá a následné výměně vstřiku má motor razantně lepší výkon . Svíčky nové
Mám drobet pocit jestli neodešel ten vstřik díky špatnému benzínu a tím i je horší čerpadlo
Děkuji za rady a názory
skoda fabia II nestartuje,jen co motor vychladne pod 20stupňů nastartuje a chcípne diagnostika nic immo ok Sotva se dostane teplota motoru na 20 stupnů tak chytne a běží....
Auto původně přijelo hlavně kuli tomu že mělo nepravidélný chod a výkon motoru. po schlednuti svíček jenž jedna byla černá a následné výměně vstřiku má motor razantně lepší výkon . Svíčky nové
Mám drobet pocit jestli neodešel ten vstřik díky špatnému benzínu a tím i je horší čerpadlo
Děkuji za rady a názory
Trochu mě znejistila ta laborace se vstřikovačem, sestřenice byla na severu Polska s Fabií HTP a už cestou zpět auto zlobilo, měnil jsem palivák, místo 4bar regulátor udělal 2bar na výstupu + to zlobilo stále a měnil jsem vstřiky, jestli tam něco natankovali nevím, ale od té doby auto běhá
A co se týče teploty nasávaného vzduchu a teploty chladící kapaliny, hodnoty sedí?
A co se týče teploty nasávaného vzduchu a teploty chladící kapaliny, hodnoty sedí?
Dnes jsem k tomu přišel a vše v pohodě ráno chytla i studená tak asi to mělo svůj den
Po té výměně síček mi to nechtělo chytit jak jsem psal .....zkusil jsem to 2x a pak jsem od toho šel pryč s tím že se na to podivám dnes. A dnes to prostě jde dobře .... chyba v hoření válců už není aktivní .....jn lamda před katem asi už drobet zkomírá dle požadovaných hodnot zaostává
uvidím zítra ráno jestli to bude ok
Jinak jsem ve Vagu našel nejakou korekci vstřiku ale to mi nešlo spustit má s tím někdo zkušenost do VISU jsem se ještě nedíval
Po té výměně síček mi to nechtělo chytit jak jsem psal .....zkusil jsem to 2x a pak jsem od toho šel pryč s tím že se na to podivám dnes. A dnes to prostě jde dobře .... chyba v hoření válců už není aktivní .....jn lamda před katem asi už drobet zkomírá dle požadovaných hodnot zaostává
uvidím zítra ráno jestli to bude ok
Jinak jsem ve Vagu našel nejakou korekci vstřiku ale to mi nešlo spustit má s tím někdo zkušenost do VISU jsem se ještě nedíval
Tak pokud je venku velké horko, jako je dnes 30stupňů ,tak auto chytne na poprvé a běží pokud ho nastartuji druhý den ráno,tak chytne a zdechne-neudrží se otáčky jak jsem výše uvedl. Po odpojení čidla teploty se stav nemění a auto za studena nechytne.
jen jsem si všiml, že lamda při pokusu o start nijak neprojeví a když se auto podaří rozbehat ,tak ukazuje ve vagu jiné hodnoty než jsou požadované
Nemohl by být problém tam
Děkuji za rady a názory
jen jsem si všiml, že lamda při pokusu o start nijak neprojeví a když se auto podaří rozbehat ,tak ukazuje ve vagu jiné hodnoty než jsou požadované
Nemohl by být problém tam
Děkuji za rady a názory
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice