EGR OFF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Medicinne
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 bře 2015, 14:58

EGR OFF

Příspěvek od Medicinne »

Zdravím. mám otázku včera jsem zaslepoval egr a rikam si jestli jsem to udelal spravne protoze nemelo by to delat tenhle zvuk? https://www.youtube.com/watch?v=Ws9px62xYQQ to povydechnuti? zaslepil jsme to v tomto miste --> http://ctrlv.cz/fm9m a hadicku nechal jak je. Rad bych kdyby to ten zvuk delalo :D (wallbash) (wallbash)
quadko
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 16 úno 2015, 19:49

Příspěvek od quadko »

Určite nemalo. Ty si len zastavil prívod výfukových splodín do sania
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Tesneni mezi klapkou (egr) a sanim nebo bajonet na hadici co jsi mel sundanou.. zkratka mas diru v sani tak hledej kde
Medicinne
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 bře 2015, 14:58

Příspěvek od Medicinne »

Takze myslis ze je to tim ze vzduch nejde pres egr ale unika jinudma a proto to nic neudela? Takze to mam dobre zaslepeny jo? :P
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Boha! Tak ten motor teda vypadá šíleně! V životě neviděl čistou vodu.... a ůdržbu. Jednak Ti teče olej k mazání na turbu a taky je diravý vlnovec na výfuku to je vše co je vidět z fotky. Tohle bych dal hned do pořádku.

Já bych zaslepil EGR na přírubě u výfuku. EGR ventil se Ti teď sice pořád otevírá, když jsi neodpojil hadičku, ale už nejdou sračky do sání, díky té záslepce, ale zase se zbytečně bude zasírat trubka od EGR-u. Dát záslepku mezi výfuk a EGR se mi zdá lepší.

To odfukování je děs! :) ale kdo chce ten chce. Dělá to průchozí výfuk, EGR s tím nemá nic společného.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Medicinne
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 bře 2015, 14:58

Příspěvek od Medicinne »

bojuš píše:Boha! Tak ten motor teda vypadá šíleně! V životě neviděl čistou vodu.... a ůdržbu. Jednak Ti teče olej k mazání na turbu a taky je diravý vlnovec na výfuku to je vše co je vidět z fotky. Tohle bych dal hned do pořádku.

Já bych zaslepil EGR na přírubě u výfuku. EGR ventil se Ti teď sice pořád otevírá, když jsi neodpojil hadičku, ale už nejdou sračky do sání, díky té záslepce, ale zase se zbytečně bude zasírat trubka od EGR-u. Dát záslepku mezi výfuk a EGR se mi zdá lepší.

To odfukování je děs! :) ale kdo chce ten chce. Dělá to průchozí výfuk, EGR s tím nemá nic společného.
Ja to mam ve vlastnictvi chvilku v pondeli uz jdu na rozvody,pumpu a olej a pak umyju motorovej prostor a uvidim co kde tece. Jinak sz jestli muzes
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Bydliště: Plzeň

Re: EGR OFF

Příspěvek od AdisTDI »

Medicinne píše:Zdravím. mám otázku včera jsem zaslepoval egr a rikam si jestli jsem to udelal spravne protoze nemelo by to delat tenhle zvuk? https://www.youtube.com/watch?v=Ws9px62xYQQ to povydechnuti? zaslepil jsme to v tomto miste --> http://ctrlv.cz/fm9m a hadicku nechal jak je. Rad bych kdyby to ten zvuk delalo :D (wallbash) (wallbash)

Tenhle zvukti to bude delat kdyz das celej vejfuk pryc (jen rouru od turba az dozadu) a jak uz tu bylo receno , nejlepsi je dat zaslepku+nove tesneni na svody , a zaselepku + nove tesneni na EGR ventil , a tu trubku co prepousti spaliny ze svodu do EGR das pryc. :-) Podtlakovou hadicku muzes klidne nechat na EGR pripojenou , protoze budes mit zaslepenej privod spalin do sani. ;)
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Na SZ odpovězeno.

Stačí jak záslepku dá mezi trubku od EGR a výfukové svody na silikon :)
A trubku co přepouští spaliny ze svodů přes EGR bych tam nechal. Ať tam na oko je, kvůli případným řečím na STK.

Jinak "pšoukání" z výfuku, to záleží na každém motoru zvlášť. Jednomu to dělá a duhému ne a přitom mají stejné motory (hm)
Pročetl jsem x příspěvků a nikde se jasně nepíše a nedopátralo se toho jak na to a proč to tak je. Jedni píšou turbo těsně před smrtí, druzí čistě průchozí výfuk, další záleží na chipu, atd...
Jak jsem psal, jednomu to dělá, druhému ne a na čem to záleží nevím a nikdo neví.

Já měl taky jen rouru od turba po konec a nic (díky bohu :-D ) , ale zvuk to mělo neposlouchatelný, hrozný, jak traktor. To vyřešil rezonátor na konci, i přes to mi to neodfukovalo, a byl jsem rád ;)
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od AdisTDI »

bojuš píše: a výfukové svody na silikon :)
(LOL) (LOL) na silikon bych to rozhodne nedaval , obrousil bych to a dal nove plechove tesneni ktere se ti po dotazeni vymackne a cajk ;) a jinak s tou STK ma pravdu pokad nemas zname... jo to je pravda ze nekomu to dela a nekomu ne , ale turbo co ma 9 naklapecich lopatek odfukuje do vyfuku lip nez s 11 lopatkama co jsem vypozoroval :)
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Jsme se špatně pochopili, nebo já špatně vyjádřil.

Měl jsem na mysli, ať dá záslepku na silikon. Silikon dát na tu stranu záslepky, kterou přijde k výfukovým svodům. Pokud nemá těsnění nebo je k.o.
Jinak pak dávat těsnění mezi samotnou záslepku a trubku od EGR je zbytečné, protože tam už se splodiny nedostanou, takže to ani nikterak zvlášť těsnit nemusí. Je to právě to, jen na oko kvůli STK ;)
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
AdisTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 14 říj 2011, 06:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od AdisTDI »

bojuš píše:Jsme se špatně pochopili, nebo já špatně vyjádřil.
Měl jsem na mysli, ať dá záslepku na silikon. Silikon dát na tu stranu záslepky, kterou přijde k výfukovým svodům. Pokud nemá těsnění nebo je k.o
No dyt joo , zadnej silikon (LOL) at ty svody obrousi (ten kus kam prijde zaslepka ) a mezi svody a zaslepku dat nove tesneni otazka 50,- a bude to cista prace zadna GARAZ (LOL) (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Tak to já se silikonu nebojím :)
Ale souhlasím, že těsnění je lepší a taky čistá práce ;)
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Uživatelský avatar
jiroch
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 17 úno 2010, 14:51
Bydliště: Brno

Příspěvek od jiroch »

Ahoj, podelim se o sve zkusenosti s cistenim a zaslepenim EGR, ktere jsem dnes podstoupil na sve Okte I. 1.9TDi 81kW, motor AHF, rv2000-predfacelift.

Kdyz jsem se snazil rozebirat poprve, zasekl jsem se na 12tkach matkach dole na trubce, ktere se mi nepodarilo povolit. Zacetl jsem se znovu do nekolika for i na dieselpoweru a rekl si, ze to nevzdam. Jel jsem si do shopu pro WDcko a 12tkovy nastrcak na 1/2 orech. Pote co se kratkou jizdou motor zahral a po nastrikani WDcka se mi podarilo velkou racnou (1/2) obe matky celkem bez problemu povolit na prvni dobrou. Vedel jsem tedy ze muzu pokracovat.

Den pred tim jsem sehnal 2 zaslepky na EGR o tloustce 5mm. Napred jsem zkousel dat zaslepku jen mezi EGR a trubku, ale jak se tu uz psalo, sla by tam na krec a byla by dost napnuta. Tam by se hodila nejaka tenci, tak do 2mm a tu ja nemel. Rozhodnl jsem se tedy pro zaslepeni obou stran. Trubka sla ven. EGR jsem vycistil (nemel jsem nic jineho k dispozici nez to WDcko a technickej benzin).

Napred jsem pouzil mensi sroubovak k odskrabani pevnych usazenin z EGRu. Pak jsem pouzival hadrik namoceny do benzinu. Na fotkach je videt jak se mi to nakonec podarilo. Vim ze to neni idelani, ale je to urcite lepsi nez pred tim.

Podtlakovou hadicku k EGRu jsem zacpal metrickym sroubem (asi 5mm, dlouhej asi 30mm). Proste mi tam dobre sel, ale ne zase prilis lehce

VYSLEDEK:
Zatim nemuzu rict nic vic nez, ze pocukavani, ktere mi to delalo predtim, se zatim neprojevilo. celkovy chod mi prijde plynulejsi a kultivovanejsi a hned ze startu pekne tahne (drive na studeny motor odspod tahlo, pozdeji pri zahratejsim motoru jen sporadicky - jako by Okta ztracela vykon, ale turbem to neni. Do nouzaku nepada, bylo cisteno).

obrazkova dokumentace HERE: https://drive.google.com/open?id=1qPAnS ... mMuqLkQax4

nebo HERE: http://jura.gzk.cz/okta/EGR/
Okta 1,9TDi - 81kW, AHF, powerbox, rv. 2000, WRC kridlo, plna vybava
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“