karter píše:tak dnes sem se k tomu opět dostal.Závady smazat už jdou ale do nouzáku padá pořád a vždy chyba P0100.Odpojil jsem egr ventil zásuvku aby byl uzavřený a do nouzáku nepadne.roman1648 píše:Hele to fakt chce načíst Diagboxem ( origo ), tuhle jsem řešil Toyotu Delphinou,ta zarytě vypisovala EGR ale tomu nic nebylo, bylo to škrtící klapkou...[/quot Tak už tam mám jen dvě chyby a to P0113 snímač teploty vzduchu v měřiči průtoku vzduchu-zkrat na plus,přerušený obvod nebo příliš nízka hodnota
P0100 snímač hmotnosti protekajíciho vzduchu signál pod dolní mez
peugeot 508 el.schéma motoru VYŘEŠENO!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
[quote="jozef9"]Prezrel by som tieto káble. Na váhu by mal ísť podľa programu kábel č. 1340, z váhy ide kábel BCM2C na lambda sondu, kde sa napája na kábel BCM2B a potom pokračuje BCM2B na riadiaci elektromag. recirk. výf. plynov do kábla BCM2A.
[/quote Jozef9 děkuji za schéma ale jedno jsi mi právě už posílal a tam jsme se bavily že právě na jedný napájecí větví +12 by měla být váha,lambda,egr.Prozvonil jsem váhu a lambdu ale už ne egr ale pak jsi podle jiného schématu psal že to na stejné větvy není.Je teda tohle schéma na 2.2hdi 150kw 4HL(DW12C) děkuji
[/quote Jozef9 děkuji za schéma ale jedno jsi mi právě už posílal a tam jsme se bavily že právě na jedný napájecí větví +12 by měla být váha,lambda,egr.Prozvonil jsem váhu a lambdu ale už ne egr ale pak jsi podle jiného schématu psal že to na stejné větvy není.Je teda tohle schéma na 2.2hdi 150kw 4HL(DW12C) děkuji